بیانیه آقای ابوالحسن بنی صدر به مناسبت شکست خامنه ای نزد افکار عمومی ایران و جهان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به نام حق

هموطنان عزیزم

دنیا چشم بر واقعیت نمی بندد. وسائل ارتباط جمعی جهان، جهانیان را از دو واقعیت آگاه کردند: تحمیل رئیسی بعنوان رئیس جمهوری به مردم ایران و مردمی که با تحریم و اینبار شکنندهء رکورد تحریم های قبل، این تحمیل را نپذیرفتند. به شما مردم ایران صد تبریک. 

گزارش روزنامه لوموند، تصدیق گزارشهای وسائل ارتباط جمعی دیگر و تصدیق این هم است که نمی توان ملت بزرگ ایران را به زندگی در ذلت ودنائت خو داد. 

همه آنهایی که طرحی چنان آشکار را ندیدند و با وجود هشدار [از جمله فراخوان من و وضعیت سنجی 361]  حتی حاضر نشدند احتمال وقوع آنچه واقع شد را بدهند و بجای عامل رژیم شدن در کشاندن مردم به پای صندوقهای خواری، مردم را به دفاع از کرامت، شرافت و حیثیت ملی خویش فراخوانند، نمی توانند بدین عذر که نمی دانستند و احتمال می دادند رقابتی در کار است، از مسئولیت بگریزند.  آنها عملا در اجرای طرح خامنه ای شرکت کردند. آرای نامزدهایی که نقش بزک را بازی کردند، می گوید که شما مردم ایران و وجدان جمعی شما واقعیت را همان که بود شناختید و به تحقیر نه گفتید و حقارت طراح طرح و قاتل تاریخی را به آنها خاطرنشان کردید.

اینک نوبت بدیل است. بدیلی که شما مردم با شناسایی و عمل به حقوق باید آن را نیرومند بگردانید. عرصه عمل را بر رژیم میان تهی تنگ کنید و گذار از این استبداد ذلت آور را به مردم سالاری شتاب بخشید.

ابوالحسن بنی صدر

29 خرداد 1400

پسنویس: دو یادآوری لازم است، اول اینکه آقای روحانی با تبریک به رئیسی قبل از شمارش آرا از قبل خوب می دانسته که چه کسی رئیس جمهوری خواهد شد. مسئولیت او در اجرای چنین طرحی که معلوم بود طبق آن رئیسی به کرسی خواهد نشست سنگین تر از مسئولیتهای دیگر اوست. دوم اینکه با توجه به گفته های خامنه ای و رفتارهای سپاه  میزان آرا اعلام شده ازسوی رژیم از قبل معلوم بود و اعلام هم شد. عناصر این طرح از پیش شناخته شده بودند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. جناب بنی صدر حیف آن فرانسه که اگر یک آدم کر و لال و کور هم درش هفتاد سال مانده دست کم از خرافات دست برداشته بود. اما امان از این اسلام که شماها را از نظر فکری اخته و عقیمتان کرده است. به امیدروزی که ایرلان یکپارچه ضد این مذهب بیشرفی و بیشرمی شود. مرد حسابی پس که میخواهی از این دین ضد انسان آزاد شوی!؟ کی ! این به نام حق یعنی چه !؟ یعنی اگر اسلامیون یقه ات را گرفتند بگوئی که این همان معنای بسم الله الرحمن الرحیم میدهد و اگر لائیکها ایرادت گرفتند بگوئی که این مردش حق و حقیقت است. واقعا که شما باشرفان مسلمان دست شیطان را هم از پس و پیش بسته اید. دقلکاری و حقه بازی سکه رایجتان است. آن اوجب واجبات و دفاع از اسلام مختص گفتار آن بیشرف شیاد حرامزاده نیست. همه ی شما مسلمانان از آیت الله و ملا و مداح و طلبه و ریشو و بیشریش و با چادر و بیچادر همتان همانند هستید. به امید نابودی اسلام و آرزوی یک زلزله ۲۰ درجه ریشتری برای مشهد قم و تهران و سرتاسر ایران شاید که این مردم از این دین و خرافاتش دست بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.