همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران: بخش بیست و هشت

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران
میهمانان: جهانشاه رشیدیان، مجید آژنگ، محمد اکبرزاده، فرهنگ قاسمی
مجری برنامه: سعید جعفری
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

13 پاسخ

  1. من با سه شرط شما موافقم. مرگ بر اسلام دین سلاطین! و سخنی با مردم:
    ای مردم بیدار شویم، بپاحیزیم بسیاری از آقاها و آقازاده ها اینک در حال فرارند. با همه ی مخالفتم با پادشاهی و سلطنت باید بگویم که همه خانواده شاه به اندازه یک آقازاده، یک بساز بفروش یک بازاری از ایران پول خارج نکردهع. جلوشان را بگیرید. میلیاردها یورو را میلیارها دلار را از ایران خارج کرده و هر روز می کنند. بروید جلوشان را بگیرید. این ثروتمندان که شما را غارت کرده اند برای زایمان به لندن و پاریس و استکهلم و کپنهاگ و هلسنکی و برلین و…می روند. اینرا یکی از بستگان ما که پزشک مامائی ست برای ما میگفت. ای مردم خجالت بکشیم که ایران را با ۷۰۰۰ سال سابقه ی تمدنی دادیم بدست آخوند و آیت الله و مداح و طلبه. ای مردم یک نفرشان را نباید زنده بگذاریم. باید انتقامی سخت از اینان بگیریم. ای زنان مسلمان چادر به سر دیدید که چگونه این اسلام نحس و نکبت از شما استفاده ی ابزاری سکسی جنسی می کند پس بیدار شوید و بسوزانید چادرها را بسوزانید قرآنها را به آتش بکشید خانه های ملایان و آیت الله ها و مداحان و طلاب را. دست برداریم از این اسلامی که ما را به این روز سیاه نشانده. ای محافطین روحانیون شما باید محافظ ایران باشید، دستبکار شوید. به آتش بکشید مراکز تجمع این بیشرفان بسیجی و سپاهی را. بیوت آیت الله ها را. بسوزانید قرآنها را. روزنامه نگار بیکار تهران

  2. اعلامیه ای شجاعانه برای دفاع از خصرت آیت الله مجتهد شبستری در مورد خودروی مگان ایشون و اعلامیه ی خود ایشون و خود بیانیه ای که داده اند به این سایت آمده ام.
    دفتر حضرت آیت الله مجتهد شبستری از قول خود ایشون نوشته که مگان تا سال ۹۲ داخلی و ساخت حوضچه حیضیه بوده و حتا تا دسته بوده. پس هیچکس حق نداره بگه نه! این فتوای ایشون هست پس خفقان بر هر مدعی!
    دفتر آیت الله مجتهدشبستری در بیانیه‌ای اعلام کرد:
    «خودروی مگان مونتاژ داخل تا سال ۹۲ در شرکت پارس‌خودرو تولید می‌شد لذا خودروی داخلی محسوب می‌شود.»
    یعنی ایشون فتوا داده که مگان ایشون ایرانی و ساخت حوضچه حیضیه بوده. پس والسلام! نامه تمام. اصلا به مردم ایران چه مربوط است که در مورد مگان حرف بزند! ما آیات اعظام هر چه می گوزیم بریش امت و به گیس امت اسلام متشیعه است! آنها باید سپاسگزار باشند!

    اعتمادآنلاین نوشته – بدنبال انتشار خبر مخالفت آیت الله مجتهد تا دسته شبستری عضو مجلس جاکشان با واردات خودرو خارجی، روزنامه نگاه کائیدن به شرق نوشته بود خودرو “مگان” که این عضو جنسیه ی خبرگان از آن استفاده می کند خارجی است.

    دفتر این عضو مجلس قوادان به خبر مزبور واکنش نشان داده است.

    در پاسخ دفتر هرزت آیت الله مجتهدشبستری آمده است:

    ‌با سلام، خبری از سوی آن جرداده در روزهای گذشته منتشر گردید که کسی همچون آیت الله مخنث الدوله شبستری تر تر تر که با واردات خودروی خارجی مخالف است، خودش سوار مگان می‌شود و در حالی که شوفر می راند او نوجوانان را در عقب اتومبیل بر پشت می کشد، همراه با عکس از هرزت آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، جای تأسف است که آن روزنامه مطلبی را بدون بررسی و اطلاع کافی منتشر کرده است تا دسته! لذا جهت تخدیر وتکثیف افکار عمومی در پاسخ به آن نکاتی ذکر می‌شود که مستدعی است طبق قانون مدفوعات در همان صفحه واریز شود:

    ۱) خودروی مگان ساخت حوزه حیضیه بوده و مونتاژ حوزه مشهد الارضاء تا سال ۹۲ در شرکت اسلامخودرو تولید می‌شد لذا به فتوای هرزت آیت الله برای استفاده ایشون خودروی داخلی محسوب میشده . خصوصا که ایشون خون قاعدگی دختر و عروسشان . خون مقعد خودشان و پسرشان را با انگشت بر آن نهاده و آنرا متبرک و قربانی نما کرده اند تا دسته.

    ۲) اتومبیل مگان که مخفف گائیدن امت شهید پررو و در خواب است فقط مدت کوتاهی از آن استفاده کردن که البته سپس مرسد بنز ضد گه لوله بوده و شرعا برای حفاظت ریش هرزت آیت الله از گه معاندین ضد دین بوده. از نظر شرعی میتوان هر کسی هر کاری با این امت در خواب کرد. باید این امت در خواب را کرد! در هر حال درخواب در بیداری در نشئگی ایشان از آن استفاده می‌کرده و پرده ای هائل بوده تا خلوت آیت الله با نوجوانمان حرم دیده نشود! و برای همین و همان شخصی هم نبوده چرا که بیشتر حاج سعید طوسی و چند نوجوان هم در آن برای ارضاء شهوت حاج آقا او تو بوده! و هی اینتو اونتو می کرده! پس شخصی نبوده! که نبوده! تاز آن هم یک بساز بفروش به عنوان حق حساب شرعی آن را به مستراب تبریز هدیه داده و بابت آن بسیاری از امکانات را دریافت کرده و اینک هرزت آیت الله الشیطان از یک خودروی دیگر مستفیض هستن تا دسته! که اون را هم یک کارچاقکن به صورت وجه شرعی به حاج آقا داده تا دسته! و آن خودرو سابق اینک در اختیار همان مستراب است و چون مدلش قدیمی شده طلاب در اون به شغل کونکشی غلمان مشغول هستند. این بر می گرد د به لواط کارگی شخص آیت‌الله مجتهدشبستری که بیش از چهار سال است که برای ایاب و ذهاب آن مرسدس بنز را کنار گذاشته اند و از پژوه ضد گهلوله ساخت فرانسه استفاده می کنند و برای رد گم کردن یک ماک پژوپارس رویش چسبانده اند تا انرا ساخت حوضه حیضیه بنمایانند تا دسته. و مردم عزیز ایران در خوابند تا دسته!
    ای مردذم ایران واقعا خجالت بکشید که با این که تمام مردم جهان و تمام دولتهای دموکراتیک با شما همراهند شماها ککتان هم نمی گزد و دارید دست دسته فوج فوج می میرید ولی حاظر نیستید آن تکان لازم را برای سرنگون کردن این نظام اهریمنی بخورید. نسلهای آینده قضاوتی سهمگین بر شما مردم و این اپووزیسیبون نادان و خودپسند خواهند کرد. شما اپوزیسیبون که قالدر نیستید چهار تا آٔم احمق تجزیه طلب و فدرالیست احمق را از خوپدتان دور کنید و یک جبهه استوپار از لائیسیته، سکولاریسم و دموکراسی تشکیل دهید. آیا از خودتان پرسیده اید چرا موفق نمی شوید. آقای شریعتمداری آیا از خوپدت پرسیده ای چرا شورای مدیرت گذارت هنوز آغاز نکرده خاموش شد!؟ برای اینکه برای تمنامیت ارضی ایران لکنت زبان داری برای اینکه یک آدم احمق خودفروخته و تجزیه طلب ضیا صدرالاشرافی را می آوری در میان این شورا تا نشان دهی که خودت هم چندان به تمامیت ارضی ایران پایبند نیستی! من که در تبریز هستم میدانم که چرا تبریزیها و آذبالیجانی ها و آستارائی ها هم به سخنانت گوش ندادند. پریروز من در محفلی بودم و اینها را مطرح کردیم. به نظر عموم ما باید یک تشکیلات ملی با اساسنامه ای ملی و استوار مبنی بر تمامیت ارضی و آزادی کامل ملت یکپارچه ی ایران پا به عرصه ی وجود گذارد که در آن یک بلوچ یک مکرد یک آذری یک یزدی و اصفهانی و لر و یک تهرانی از حقوقی برابر برخوردار باشد تا بتواند رئیس جمهوری یا اگر جمهوری پادشاهی شد پادشاه ایران بشود. اگر چنین اساسنامه ای به وجود آمد و مردم سراسر ایران صداقت و درستی و درستکاری را در آن دیدند باور کنید که آنگاه هر اعلامیه ای داده شود مکردم سراپا گوش خواهند بود. اینرا من از آن جهت با رک گوئی و رک نویسی عنوان می کنم که یک استاد هستم که به اضافه بر تهران به پنج شهر از بزرگترین شهرهای ایران در رفت و آمدم و با بسیاری از اقشار مختلف از دانشگاهی، تا دانشجو، تا کسبه و تا حتا کارمندان دولت در این شهرها در گفتگو هستم. اگر بیش از این اطلاعات بدهم حتما آدرس خانه ام را هم خواهم داد! پس ای اپوزیسیونی که واقعا ضد این حکومت ضد بشری هستید و خواهان ایرانی مستقل و یکپارچه و آزاد و پیشرو بیدار شوید. متحد شوید. و جبهه ایرانی نوین پایه بگذارید. طبق خبرهائی که من دارم اضافه بر بیش از ۹۰ در صد مردم بسیاری از ارتشیان و پاسداران منتظر یک اتحاد راستین و درستکردارانه از سوی اپوزیسیون هستند. جالب است که یک آدم بسیار مهم به من گفت ما حاضریم شرکت کنیم و حتا برویم. آما با چه کسی و چه کسانی شرکت کنیم و اگر برویم، باشد برویم اما چه کسی و چه کسانی بیایند.

    ۳) آنچه در مصاحبه فوق‌الذکر آمده که مخالفت با واردات خودروی خارجی است مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام و اقتصاد مقاربتی ست. یعنی باید وانمود شود که ما خودکفا هستیم در حالی که در حال خودارضائی هستیم و آن هم از نظر شرعی مشروع است تا دسته! و این هرگز بدین معنا نیست که انحصار تولید خودرو در دست دو شرکت خودروسازی دولتی باشد بلکه با ورود بخش خصوصی در عرصه تولید و ایجاد مقاربت، کیفیت انزال با نوجوانمان حرم اپولیاء الله بالا می رود تا دسته! قیمت‌ها هم با انمزال و آرامش اعصاب متعادل خواهد شد و لازم است دولت هم به‌طور جدی بر قیمت و کیفیت نکاح و صیغه و التواط نظارت کند تا دسته.

    ۴) ایشان در توضیح مصاحبه هم بالا آورده‌اند که در صورتی که هیچ راهی برای ارضاء باقی نماند میتوان با پسر و یا دختر خود وارزد مجامعت شدذ چنانکه ایشون خودشون بر ای حل مشکلات ارضاء و انزال و به آأت ذکر نوجوانان دخیل بستند و البته موفق شدند به نوجوانان به قبولانند که ریششان همان ریش پیامبر و علی ست و در حالیکه آمام خج حضور داشتند و گواهی میدادند نوجوانان از طرف خودشان و ایشون از طرف پیامبر اعظم پذیرای مدفوع نوجوانان برذیش خودشان شدند. اگر شما به صورت روحانی اینها نظر فرو کنید شخص پیامبر و علی و هرزت مهدی ارواحتا فداش را خواهید شناخت. در پایان ایشون در حد ضرورت قتل، غارت، تجا.ز و سربریدن و دست و پا بریدن و ازاله بکارت را نه تنها مباح بلکه واجب اسلامی شیعی دانستند. و در پایان به الله عزو وجل تا دسته پناه بر ند. و ملت نادان و صبور و تا اندازه ای نادان و….در خواب اصحاب کهفند! تا دست رفته و ما در خوابیم. در پایان ایشون فرمودند: باید اسلام نحس و نکبت تا بیخ اعمال شود و من نیز با آن موافق هستم تا دسته.
    استاد دانشگاه امروز از تبریز تا فردا در کجا باشم! بسیار سپاسگزارم

  3. شنود گفتگوی تلفنی حاج سید اکبر گنجی با حاج سید علی افشاری

    حاج سید اکبر گنجی: الو حاج علی سلام علیکم!
    حاج سید علی افشاری. سلام علیکم حاج اکبر کیف حال چطوری!
    حاج سید اکبر گنجی: بخیر الحمد الله، خوبم شکر خدا.
    حاج سید علی افشاری: خب ما حزب الله شاخه اروپا و آمریکا را باید بیشتر از این قرق کنیم!
    ٖحاج سید اکبر گنجی: اتفاقا برا همین بهت زنگ زدم! چرا که الان دو سه ماهی میشه من به شاه رضا شاه فحاشی نکردم. الان باید نوبت تو باشه.
    حاج سید علی افشاری: آره تو فکرشم. این رضا پهلوی داره بدجوری گل میکنه! میترسم آخرش مردم بریزن تو خیابون با دسیسه مردم ایران این بابا رو بیارنش سر کار!
    حاج سید اکبر گنجی: آره بابا، تو باید پوست بندازی، باید فکل کرواتی بشی لباس نو بپوشی، آقا که برات پول پله خوب فرستاده پس قناعت نکن خرج کن، پول برا خرج کردنه، از پریهای و لعبتکان الهی هم غافل نشو تا میتونی بده این بدنتو مشت و مال بدن که بتونی لکنت زبان و. چاله میدونی حرف زدنت رو چاره کنی. من دو سه ماهی رفته بودم تعطیلات، نمی خواستم تو چش باشم. آقا گفتن چند وقت تو چش نباشی بهتر میتونی مطاعتو فروش کنی!
    حاج سید علی افشاری: آره واره منیژ تو اطلسی هم بهم گفته باید لحن صدامو عوض کنم. برا همین خیلی جلو و عقبشو لیسیدم چاره ای نشده.
    حاج سید اکبر گنجی: تو که بلدی به آقا بگو مصل آیت الله آملی برینو تو بطری آب زم زم برات بفرسته روزی سه باره قرقره کن و بزار به قول آیت الله قتل عام تا دسته بره تو حلقومت بعد مثل من صدات میشه اینهو خواجگان دربار قاجار میشی بلبلٍ بلبل!
    حاج سید علی افشاری: آتفاقا سید ممد ریده بود تو بطری آب زم زم و برام فرستاده بود اما افاضه نکرد!
    حاج سید اکبر گنجی: کدوم سید ممد؟
    حاج سید علی افشاری: بابا سید محمد خاتمی!
    حاج سید اکبر گنجی: آی بابا، تو از ماجرا خیلی پرتی، باید با مال آقا بکنی! سید عطا جون هم اینکار رو کرده، شده اینهو انگلیسی ها!
    حاج سید علی افشاری: کدوم سید عطا؟!
    حاج سید اکبر گنجی: بابا سید عطاء الله مهاجرانی خودمون. او اصلا ماه رمضونا که میشه با ما آقا افطار میکنه. محرم و صفر باهاش آش نذری میپزه و تو لندن بین مرررریدن آقا پخش میکنه! آما حتما تو یخ چیزی تو همین چند روز آینده بر ضد رضا شاه بنویس منم از این جا برات یه بطر زم زم تبرک شده با مدفوع آقا میفرستم به سید عطا هم میگم برات کهنه و تقیریشو و حتا تبخیریشو بفرسته تا تو بتونی با حوصله یک چیز محکم بنویسی. چونکه این پهلویها دارند دوباره بدجوری گل میکنن. تازه مرد رندی رضا پهلوی رو ببین که گفته من جمهوریخواهم. اصلا با این کارش ریده به قبر امام راحل. یعنی تو خیابون میگی اصلاحطلب، میگن رضا پهلوی، میگی پادشاهی طلب، میگن رضا پهلوی، میگه جمهوری ایرانی، میگن رضا پهلوی، میگی لائیک میگن رضا پهلوپی، میگی سوسیایستی میگن رضا پهلوی. میگی جمهوری اسلامی، میگن مرگ بر! میگی اسلام، میگن ضد بشر… پس باید خوب رضا شاه رو بمالی تو لجن.
    حاج سید علی افشاری: اگه کم اوردم چی!؟
    حاج سید اکبر گنجی: کارت نباشه، دشتٍ کربلای جبهه ملیا و چند نفری هم ۲۸ مرداد. از اونا کممک بگیر. این بیچاره مثل ما که جسبیدم به جسد پاک و پوسیده و … امام خسین این بیچاره ها هم چسبیدن به ۲۸ مرداد ولشم نمی کنن. اینا دیگه در خردمندی از ما جلو زدن! برا ما خیلی خوبه!
    حاج سید علی افشاری: پس در اسرع وقت اون بطری زم زم متبرک رو برام بفرست به سید عطا هم بگو که برام تخمیری و تبخیریشو بفرسته. بهش بگو تو و حاج سید ابرام نبوی کار خوبی کردین که سیدیتنو پنهان کردین.
    حاج سید اکبر گنجی: آره بابا بسکی مردذم ریدن توش!
    حاج سید علی افشاری: تو چی؟!
    حاج سید اکبر گنجی: تو سیدیشون!
    حاج سید علی افشاری: آره باید یه کاری کرد که کسی نفهمه که من و تو هم سیدیم.
    حاج سید اکبر گنجی: آره! و گرنه میفهمن که از طایفه بنی هاشمیم.
    حاج سید علی افشاری:برا چی!؟
    حاج سید اکبر گنجی: برا اینکه فکر میکنن حرومزاده ایم!
    حاج سید علی افشاری: آره در صورتی که طبق فتوای ملا برادر ما حلالزاده ایم.
    حاج سید اکبر گنجی: خب کاری نداری!
    حاج سید علی افشاری: نه آلله یارت!
    حاج سید اکبر گنجی: یا علی!
    حاج سید علی افشاری: یا علی!

    شنود یک گفتگوی تلفنی از تهران دفتر رهبری

    پیاده شده از نوار جاسوسان ایران.

  4. نعلت بر تو ای جاسوز من الان سر قبر امام راحل بودم داشتم زیارت تاسوعا میخوندم. اما با بوق «القیامه» تلفن همراه وسط زیارتنومه خواندنم این شنود ترا خوندم و از خنده خودم رو نجس کردم. حالا مجبورم با عمامه آقا که ایشونم در اینجا حضور دارند خودم را پاک کنم.

  5. من البته با ادبیات «شنود» موافق نیستم. اما دو موضوع مهم است. اول اینکه ببینید این دین این تشیع این اسلام با ایران و ایرانی چه کرده که اینگونه پرخاشجو شده ایم.و دوم واقعا بیشرفی و شناعت در اکبر گنجی و این علی افشاری بیداد میکند. چیزی که جالب است در این «شنود» پاس داتدن توپ ضد پهلوی هاست نزد این دو فرد و اصولا این افرادی که رژیم مثل مواد دفعی به بیرون پرتابشان کرده است. تا انتصابات ٰرئیس آبدارخانه اکبر گنجی تا توانست به شاه ایران دوست اما اشتباه کار ایران توپهین و ناسزا گفت بعد حالا نوبت بیشرف و واقعا بی فرهنگی مثل علی افشاری شده. عبدالستار دوشوکی پاسخی به او داده که خواندنی ست. واقفعا مرگ بر اسلام در همه انتوپاع و اقسامش. زنده باد ایران و مردمانش و کشورهای منطقه و جهان. چقدپر خوب بود اگر پدران ما در برابر اسلام این ضد بشرترین دین و مرام ایستادگی کرده بودند. آنوقت جهان سرنوشت دیگری داشت. در مقایسه با لشکریان پیامبر دمدار طالبان و پاسداران و بسیجیان لشکریان رئوف و مهربانی هستند. پس ایکاش …

  6. من با ادبیات شنود موافقم. امروز یکی از سلاحها فحش و ناسزاست. مگر میشود با هیتلریسم و نازیسم و فاشیسم که بسی لطیف تر از اسلام است با شعر و ادبیات سخن گفت!؟ هان!؟ پس زنده باد فحش و ناسزائی که سزاوار این دین دین ضد بشر است! به امید روزی که حتا یک آخوند و طلبه و مداح را در کوچه خیابان زنده نبینیم. به آمید اینکه به خود آیند یا ایران را ترک کنند یا ایرانی شوند و یا به واجب حیاتی ایرانیت گردن نهند که مورد غضب و خشم مردم ایران قرار گیرند و نابود شوند! ای ایرانی این تو و این آخوند و مداح و طلبه و باور کن که اگر گفتند با این نظام نیستند دروغ محض است. اینان بدون حتا یک استثناء سرسپرده اسلام و قثرآن و این نظام هستند و اگر خفت افتند به دروغ و نیرنگ آنرا کتمان خواهند دکرد. پس باورشان نکنید. مگر اینکه رخت و کسوت عوض کرده باشند و آن پیامبر رضد بشر را لعن کرده باشند. بر هر ایران واجب است تا یک بیت و یک خانه ی آیت الله و مداح و طلبه را به آتش بکشد. بر محافظان این بیشرفان واجب است تا هر یک یک تیر بر مغز این فاسدان هزار بلار فاسدتر و بیشرفتر از طالبان شلیک کند. بر هر مرد و زن بین هجده تا هفتاد سال است تا دخل یک مداح و طلبه و آیت الله و … را بیاورد. در اینجا واجب است گفته شود که حتا یک آیت الله و طلبه و مداح و آخوند زاده و آیت الله زاده و طلبه زاده نیست که بتواند قسر در رود. بیدار شو ای ایران هوشیار شو ای ایران.

  7. پیش از هر چیز سلام بر رشادت مردان و زنانی که در ظلمت کده خاموشی ها مثل این همکار بنده هاشم خواستار حرف می زنند و پای حرفشان تا پایان ایستاده اند. بدا به حال آنها که سکوت می کنند و خصوصا مردم ایران که اینجنین جاننثاران خود را تنها می گذارند.
    و اما
    این درسته که ۲۸ مرداد برای بسیاری درست مثل کربلاست برای شیعیان. آنقدر که ۲۸ مرداد برای همین سایت اهمیت دارد و دست و پا گیر است و همینطور مثل این است که اگر کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست برای اینها هم کل ذیو ۲۸ مرداد است در هر حال ۲۸ مرداد برای اینان دست و پا گیر تر و درجا زنتر و چسبناکتر از بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا بر علیه ژاپن است. من هفت بار به ژاپن مسافرت کردم هر بار که از ژاپنی ها در این باره پرسیدم به نوعی به من گفتند: بگذار کارمان را بکنیم مزاحم نشو وقت تنگ است. یک بار چندین بار یک ژاپنی به من گفت:
    بله؟
    بله؟
    متوجه نمی شوم!
    یکبار دیگر یک ژاپنی دیگر به من گفت:
    این پرسشها سرعتگیر است!
    شما به همین سایت نگاه کنید. همین آقای فرهنگ قاسمی هنوز پس از نزدیک ۷۰ سال همین تکرار مکررات: ۲۸ مرداد، ۲۸ مرداد ۲۸ مرداد، ۲۸ مرداد، ۲۸ مرداد، ۲۸ مرداد. در صورتیکه هنوز حتا یک تحلیل درست از هیچ کدامشان سرنزده. در صورتیکه تمامی متفقین و غیر متفقین زخمهای هیتلریسم و نازیسم و استالینیسم و یهودی کشی و استفاده از بمب اتم را التیام بخشیده اند و یا در حال آن هستند. زخم ۲۸ مرداد را حواریون آن که پدر و عموی من هم جزو آن هستند نه تنها التیام نداده اند بلکه حاضرند این زخم را مصنوعا که شده کاردآجین کنند تا دلها را به رحم آورند و تمام گناهان را به گردن محمدرضا شاه پهلوی و رضا شاه بیندازند. دو پادشاه یا شاهی که در آن دوره واقعا کشور را بسوی مملکتی پیشرفته رهنمون کردند و همینهائی هم که حالا داریم از یمن وجود آنها ست. حتا این مردک احمق حسود ذلیل که از بد حادثه و اذعان خودش شده رهبر معظم انقلاب هم هرچه دارد و حتا میتواند عروسش را بفرستد به لندن تا او آبستن کنند (انگاری در ایران مرد قحط است قطع) از دولتی سر پهلویهاست. پهلویهائی که تنها عیبشان نکندن ریشه ملا و آیت الله و مداح و طلبه بود. و گر نه بسیاری چیزهای ممکن را برای ایران و ایرانی فراهم کردند. ۲۸ مردا = عاشورای ملی هاست. اگر آنها بتوانند از این قیراندود چسبناک عبور کنند حتما گامی مهم در راستای پیشرفت برداشته اند. آنچه را «شنود» با طنزی دردناک نوشته بسیار درست. دستش مریزاد
    در پایان دختری در ایران پیشنهاد کرده که هر کسی نام اسلامی شیعی عربی دارد به عنوان اعتراض آنرا نام پارسی ایران لری کردی و آذری کند. من با او موافقم
    سهراب از خراسان

  8. با بزرگذاشت هاشم خواستار و تعظیم به او فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفته که فعالیت اسرائیل در مرز ایران وآذربایجان کاملا در رصد ماست !
    در رصد ماست است یا در رصد دوغ و در رصد بوغ یا در رصد جوک! در سر چهاراه پهلوی یک جوان CD فروش امد تلنگر زد به شیشه ی ما و گفت CD بخر! گفتم CD چی؟ گفته فیلم تونیکه والده آقا مجتبی و همسرشون رو میتونین تو این سی ببینین! جوون به ما من گفت که اسرائیل حتا توی تونیکه حاج خانوم و خود رهبری و کل بیت دوربین ذره ای گذاشته! گفتم دوربین ذره ای دیگه چیه؟ گفت که رهبری خیال کرده شیپیشه، چون از قدیم رهبری شیپیشو بودند و کک و مک هم زیاد داشتند حالا هم دارذند اسرائیلیها موفق شدند با کپی برداری از این شپیش ها دوربینهای ذره ای بسازند همین الان شاید هزار تا از این شیپیشهای مصنوعی که در واقع دوربین فیلمبرداری و صدا برادری هستند از سرتا پای رهبری، خود حاج خانم ،دختر، عروس آقا و حتا لبهای بالا و پائینشون هی میرن و میان. اسرائیلی ها ناقلا مواد بیهوش موضعی را هم کردن توش یعنی حتا به خلوتگاههای بدن ناز خاندان رهبری که میرسند مواد بیحسی ترشح میکنند تا علیامخدرات متوجه نشند که دارند جاسوسی میشند! ماده های بیت یعنی دخترها، نوه های ماده و نرها یعنی پسرها مورد توجه اسرائیلی ها هستند.این شپیش های دوربین دار در شورت نوجوانان حرم و سیدسعید طوسی هم ریخته شده این شپشها حتا درجه حرارت و رطوبت آونجای و اینجای دختران و پسران را هم به شی جین پینگ چینی هم بلادی لاش پوتین و هم به یتنیاهود و هم به بنتی جدید و هخم به ترامپ و بایدین گزارش میکنن توش. کاندومهای بیت اسرائیلی بوده و آلوده به شپیش دوربین ! دانشمند اسرائیلی سازنده این دوربین شپیشکی نام این دوربین ها را گذاشته توشبین! یعنی وسیله ای که میشه توش را دید.

  9. نخست درود بر هاشم خواستار!
    و ببینید حکومت بیشرف اسلام بیشرفتر با مردم چه کرده که حتا حاج علیف هم برای ایران ما عربده میکشد. آنهائی که با گه خوری و تجزیه طلبی و فدرالیست بازی، چه از طرف حکومت ضد بشری که جنگ را نعمت میداند و چه از طرف لکه های حیضی که می خواهند توجه و حواس جامعه را از سرنگون کردن بیشرفترین نظام ضد بشری یعنی حکومت اسلامی اشغالگر ایران پرت کنند هشدار میدهم، هشدار میدهیم که تبریز تنها بدون هیچ پشتوانه ای همتان را نابود خواهد کرد حاجعلیف هرزه به همان هرزه گی ست بسیجی پابوس خامنه ای لکاته. پس به هوش باشید با آتش بازی نکنید که این آتش با خون خاموش خواهد شد. و یک خبر بسیار مهم را وقتی در تهران بودم مدتها پیش برای این سایت فرستادم و آن اینکه قرار ملاقات قاسم سلیمانی را کسی از بیت رهبری به اسرائیلیها داده بود آنها هم به آمریکائیها دادند. من مطمئنم که گردانندگان این سایت آن نظر مرا به یاد دارند. آن خبر را من از شخص بسیاربسیار مطمئنی دریافته بودم. همین امروز این خبر تائید شده. حاج قاسم برای رهبری و برای نظام خطرناک شده بود و می بایست قربانی شود. امروز هم ممکن است یکی از کسانیکه ماموریت دارد آتش جنگی را روشن کند تا در سایه ی آن بتوانند چندی بیشتر این کشور را در اشغال داشته باشند. زنده باد ایران و مرگ بر حکومت اسلام ضد بشر و نابود باد تشیع و تسنن و آتش بر مسجد و منبر و قرآن

  10. با سلام دوستی برای سایتی نوشته بود:
    متاسفانه فکر این سایت (یعنی سایت مربوطه) با همه ی اهمیتش و ملی بودنش دست به عصاست. من الان حدود بیش از ۲۳ ماه است که به این سایت می آیم و دیگر نظری نمی نویسم. چرا که این سایت نظرات مرا توهین آمیز میداند و سانسور میکند. میگویم ۲۳ ماه چرا که از عوض کردن خانه و اساس کشیم را ملاک آورده ام. اما به این سایت و همه نویسندگان نظر تکرار می کنم که اسلام و این نظام سرتاپا ناپاکی و بیشرفیش و حرامزاده گیش و ضدیتش با ایران و انسان به خودی خود توهینی ست به ایران، به ایرانیت، به انسان و به انسانیت. من بواقع عزادار ایران و عزادار چنین اپوزیسیون بیرمقی که در راستای ماندگاری این نظام وحشت است هستم. چنانکه بارها نوشته ام دوشغله ام.هم من مسافرکشم. از ساعت ۶ تا ۱۲ مسافرکشی میکنم، بعد سر کار اصلیم میروم و دوباره از ساعت ۱۹ تا ۲۴ مسافرکشی میکنم. مسافران توهین به اسلام به محمد و به علی به قرآن وبه آخوند و ملا و آیت الله و مداح و طلبه را مثل انعام به یکدیگر میدهند. قرآن سوزی و قرآن نیمه سوز در کوچه و خیابان رها کردن سکه رایج شده. اما این سایت بمن کوچک گیر میدهد که چرا ادب را رعایت نمیکنم.ادبی که در ایران توسط ملایان سربریده شده و بهش تجاوزشده…
    من نظر او را کپی کردم و برای سایت شما میفرستم تا بدانید نمظر یک مکسافر کش دو شغله در مورد این حکومت چیست!

  11. ظمن عرض سلام به همه و آقاس هاشم خواستار و تسلیت به خانواده ی ایشان به خاطر اذیت و آزار و شکنجه و زندان این مرد بزرگوار و دوستان دیگر زندانی میخواستم فقط بگویم که اگر حرامزاده تر از آخوند را خواستید بشناسید به سایت توده ایها بروید و یا یکی از اینها را در جائی گیر بیاورید و در صورتشان نگاه کنید. عمو و عمه ی من و تا چند سال پیش پدر بزرگم و پدر توده ای بودند. پدرم و پدر بلزرگم اینمک به حرامزادگی و بیشرفی و ده دوزه بازی کردن گردانندگان این حزب اهریمنی شهادت می دهند.

  12. درست یادم نیست اما فکر میکنم مطلبی را از بنی سدر در سایت شما خوانده باشم. در اینجا ضمن ادای احترام به هاشم خواستار نظر کوتاهی را در مورد آقای بنی صدر بنویسم. اگر منتشر کنید سپاسگزارم! نکنید هم ممنونم.
    آقای سید ابوالحسن ابن عبدالحسین ابن عبدالعلی بنی صدر درگذشت. در گذشت هیچ کس را نباید شادی آفرین دانست. اما مرگ پایان همه چیز است برای مرده و اما اثراتش چندی می ماند. که در برابر بزرگی گذشت زمان هیچ است! وقتی بیمار میشوی زندگی پس می رود و جسمبه سوی مرگ میرود. اما برای من بسیار پرمعنی ست که کسانی که به سید بودن خودشان که معنیش حمله عرب و تجاوز به زنان و قتل عام مردان ایرانی ست افتخار کنند. و از آن دردآورتر اینکه کسی ۶۰ – ۷۰ سال در فرانسه زندگی کند و مدعی روشنفکری باشد و در دانشگاه سوربون لیسانس گرفته باشد و اینهمه در مرداب این دین حنیف میخکوب شده باشد. البته دوستی که فرانسوی بلد است میگفت آقای سید ابوالحسن هرگز فرانسه نبوده و حتا فرانسوی هم بلد نبوده حرف بزند. او در حالی که جسمش در فرانسه بوده روحش و فکرش در کربلا و نجف و مکله و عربستان و حوزه های علمیه قم و نجف و …بوده. اینرا البته به عنوان توهین به او نمی گویم و اتفاقا برعکس به عنوان دلسوزی چرا که دلم بر مسمومیت او می سوزد. چرا که با این بیماری اسلامیش که حتا در توهمی عظیم «جمهوری اسلامی در هجرت» را که با رفرنس هجرت آن بچه باز اعظم گرته برداری کرده بود را سرلوحه ی سی و چند ساله پناهندگیش کرده بود. و اما شما ببینید که این دین اسلام و این تشیعی که خاص و عام آنرا در ایران ضدبشرش می نامندکه در این ۱۴۰۰ سال حتا یک روز جشن و شادی برای این مردم هدیه نکرده است. همین نیمه شعبان در بلندگوئی که مثل یک «شلنگ گه پران» بسوی خانه ی ما هدفگیری شده مداحی بعد از عشوه های مضحک و لوس که مثلا شادی آفرین باشد سرانجام زد زیر گریه که «آقا بیا تا تقاص خون جدت را بگیری…السلام علی الحسین و…». اما اینرا نه سید ابوالحسن و نه هیچ کدام از این باشرف که در زیتون و کلمه و گویا جا خوش کرده اند و دارند حقوق پناهندگی و یا حقوق ناحق دوستان بازاری و بسازبفروش و کارچاقکن و اصلاحطلبشان از ایران در اروپا و آمریکا زندگی می کنند درنیافته اند. حاج سید علی افشاری و حاج سید اکبر گنجی و سید عباس عبدی و سید عطاء الله مهاجرانی و اشکوری و بازرگان و دیگر اپوزیسیون صادراتی حکومت ضد بشر و البته بسیاری از بیماران اسلامی اعم از شاعر و فیلسوف و هنر مند و سینماگر اینرا در نیافته اند. اگر هم کسی دریافته با چنان لکنت زبانی حرف می زند که نشان میدهد کیلومترها پشت سر مردمی ست که قرآن و امامان همه مزخرف و پیامبر دوست پسر عایشه سه ساله و شوهر عایشه شش ساله را به آخ تفی هم نمی خرند. شاید اگر بنی صدر صد سال دیگر زندگی می کرد تمدن و لائیسیته فرانسه و اروپا را درمییافت. آما رفت. در اینجا لازم است گفته شود که با همه ی معایبش یک خوبی بزرگ داشت و آن استقلال او بود.اما همین استقلال هم با چنان سماجتی بود که راه بر هر نفوذ غیر اسلامیش بسته بود. برای همین از فرانسه هیچ نیاموخت. من البته با احترام به او به خانواده اش درگذشتش را تسلیت می گویم.

  13. جناب کاوه کسی بنام حنیف یزدانی یادداشتی نوشته با عنوان«پیامهایی که بین بنی صدر و منتظری منتقل کردم». ایشون با آب و تاب بسیار خودش را رابط منتظری و بنی صدر خوانده که البته امکانش هست.ایشون اصلا متوجه نیست که رابطه آقای منتظری،بنی صدر اصلا رابطه خوب و حسنه ای نبوده. او از کشورهای مسلمان نشین نام برده. که باید مینوشت کشورهای اشغال شده توسط مسلمانان عرب و اسلامیزه شده با تجاوز و کشتار. چنانکه با یقین کامل باید گفت طالبان در برابر سربازان محمد،علی،عمر سربازان لطیفی هستند. طالبان هنوز با خون افغانها آسیاب نگردانده اند. اما سربازان محمد از خون ایرانیان پیش از تجاوز به زنان و دخترانشان آنقدر ایرانی سربریدند تا مخزن آسیاب را پر از خون ایرانی و گردانیدند، گندم آرد کرده و نان پختند،خوردند و پس به زنان و دخترانشان به حشیانه ترین وجه تجاوزکردند. این یک اصل اسلامی شیعی ست. جناب حنیف بروید تاریخ دینتان را بخوانید تا بدانید که دسیسه دشمن خارجی نیست که منطقه ما را خون و آتش گرفته، بل دسیسه اسلام است. گناه بنی صدر،منتظری،روشنفکران ایران نه مسلمان بودنشان، که مسلمان ماندنشان و لاس زدنشان است با این دین حنیف. آگاه از تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.