خاورمیانه: کشتار بس است 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

خاورمیانه در آتش جنگ می سوزد. اسرائیل، جمهوری اسلامی، و آمریکا در این ماجرا مقصرند: بنیامین نتانیاهو دنباله رو همان سیاست داوید بنگوریون است که در ۱۹۴۷ قبل از اینکه سازمان ملل قرارداد تقسیم سرزمین فلسطین را تهیه و تصویب کند بطور یکطرفه خط مرزی بین فلسطین را به زور اسلحه کشید و قرار های بین المللی را زیر پا گذارد. نتانیاهو همچنان برای قراردادها و قوانین بین‌المللی هیچ اهمیتی قائل نیست و دست از زورگوئی خود بر نمیدارد.
جمهوری اسلامی از گسترش جنگ در خاورمیانه برای مذاکرات، ورشکستگی و سیاست های کشور گشائی خود استفاده می کند و با کمک به حماس آتش بیار معرکه است.
آمریکا با داشتن ۱۴ پایگاه نظامی در خاورمیانه در برابر این جنگ خانمان‌سوز سکوت می کند.
سازمان ملل صدایش به جائی نمی‌رسد.
پارلمان اروپا صدائی ندارد یا نمی خواهد داشته باشد.
انگلیس که تخم اصلی این مناقشات را بیش از ده دهه است در منطقه کاشته است امروز با فروش اسلحه و تجهیزات جنگی به کشورهای عربی منطقه مانند عربستان سعودی و کویت و امارات و قطر … در حال جبران ورشکستگی اقتصادی و سیاسی خود است.
صدای آزادیخواهان جهان خاموش است.
من به عنوان یک پیکارگر حقوق بشر به شدت نگران مردمان بیگناه این منطقه که بین سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا قرار گرفته است، هستم.
فرهنگ قاسمی
همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

2 پاسخ

  1. با سلام آقای مهرداد خوانساری مقاله ای را زیر عنوان :
    «فاجعه افغانستان؛ اخلاقیات قربانی مصلحت» نوشته اند و بنده نظری نوشته ام که حتما سایت زیتون منتشر نخواهد کرد. در اینجا نیز می گذارم شاید، شما منترش کنید.
    آقای مهرداد خوانساری. بسیاری را درست نوشته اید اما درد اصلی و بیماری اصلی افغانستان و ایران و منطقه را که اسلام است، نه، نه می بینید و نه اصلا دلتان می خواهد که ببینید. آمریکا هزار میلیارد دلار در افغانستان اسلامزده خرج کرد. اما نتوانست این مردم بیمار اسلام را درمان کند. آمریکا به هر کشور دیگیری که این اسلام نحس و نکبت درش نباشد لشکر کشیده بود در آنجا دموکراسی برپا شده بود. آمریکا حتا به آلمان نازی زده هم که حمله کرد درش دموکراسی برقرار کرد. ژاپن با حمله آمریکا دموکرات شد. آما اسلام چنان نحوستی را در خون و روح و روان این مردم و مردم کشور ما ریخته که درمالنش فقط شفاف سخن گفتن و نوشتن است. مادر بزرگ دوست ما که من با قهر کردن از پدر و مادرم چند شب در خانه او خوابیده بودم مرد. او در خانه با حضور چند دوست نوه اش و من گفت که با به قدرت رسیدن روحانیون و مداحان در ایران دیگر مسلمان و در میان ما وصیت شفاهی کرد که مبادا او را به صورت اسلامی به خاک بسپارند. نوه اش دوست می گوید که او در وضیت نامه اش با خط خودش هم نوشته :
    « گواهی میدهم که اسلام دین تجاوز و تخریب و قتل عام است و از آن خارج شده ام و برائت می خویم…» اما فرزند ارشدش که عموی دوست من باشد به مادر خودش خیانت کرده و یک آخوند را برای تلقین خوانی بر او در گور آورده. برای همین است که من اسلام را یک بیماری مسری میدانم که به زور شمشیر و تجاوز از عربستان به دیگر کشورها و خصوصا ایران و افغانستان آمده و آن سبعیت اسلامی را در روح و جسم دیگران ریخته است.
    آقای مهرداد خوانساری تا زمانیکه شما که روشنفکر کرواتی هستید و دیگران در نوشته هاشان و گفتارشان به این بیماری اشاره نکنند. هیچ اتفاق خرد گرائی در نه افغانستان و نه ایران نخواهد افتاد. تا زمانی که عبدالکریم سروش و سید جواد طباطبائی و کدیور و اشکوری و بازرگان و …نخواهند بدانند که چرا و چگونه مسلمان شده اند و چرا مسلمان مانده اند و در پی توجیه دروغین این دین باشند درها بر همان پاشنه ها خواهند گردید. دینی که حتا احمد کسروی را هم تحمل نمی کند! شما از اخلاقیات سخن می گوئید در حالی که پایه گذار این دین محمد خودش با دستان خودش گردذن زده و دختر بچه شش ساله را همسر خود کرذده در حالیکه پیش از این تاریخ دلباخته ی او بوده. حضرت استاد شما از کدام اخلاق سخن می گوئید. اخلاقی که علی مظهر عدالتش سر بین نهصد تا هزار و صد یهودی بیگناه را از کودک تا پیر و جوان و مرد و زن را سر می برد* و طبق گفته خود علما و تاریخ اسلام در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش هفتاد و پنج هزار نفر را سر می برد. شما از این اسلام از این طالبان از این بسیجیان از این داعشیان از این القاعده ای ها از این روحانیون از این مداحان از این طلاب اخلاق طلب می کنید. آقای مهرداد خوانساری تاریخ بخوانید. فلسفه بدانید!
    محترمانه از جنوب تهران
    * خمینی می گوید : مولای ما امیر مومنان هفتصد یهودی بنی قریضه را در یک روز گردن زدند که شاید از نسل همین یهودیهای اسرائیل بوده باشند.

    دانشجو از جنوب تهران

  2. در مورد مسافرت آیت الله رئیسی به تاجیکستان و دست بوسی پنهان او از طالبان و گرفتن دکترا ی انفجاری از دست آدمکش ناجیکی حرف و حدیث بسیار است. اما از همه مهمتار اینکه قرار است رئیبس حکومت اسلامی تاجیکستان هم در تهران به درجه آیت الهی برسد و یک عمامه و عبا از طرف ولایت قوادیه علویه و نبویه دریافت کند. و کرواتش را بیندازد به گردن خامنه ای دجال. و اما نطق های بو گندو و احمقانه ٰسیسی این سید مخنث در سر جهان آشوب به پا کرد. چرا که در حد کلاس سومی ها هم نبود. خامنه ای برای ر ی د ن و به نجاست کشیدن اسلام ناب و شاشیدن به عمامه و سر و ریش و جد و آباد رئیسی این بیسواد را رئیس جمهور کرد. حالا چرا !؟ برای اینکه خامنه ای در یک مالیخولیای عظیم گرفتار است و واقعا یکی از بدبخت ترین بیشرفترین مضحکترین آدمخوارترین آدمهائی ست که تا کنون در ایران و جهان به قدرت رسیده و از خوی شیطانی نیز برخوردار است. او میداند که که در ایران و با مردمانی در خواب میتواند از این ستون به آن ستون را فرج بکند. بنا بر این یک آدمکش مخنث و بیرحم و در عین حال بیسواد را سرکار آورد همچون مثلا سیدمحمود احمدی نژاد که در کوچه ما نوشته بودند احمدی نجاست! تا بعد یک نجاست کم بوتر رامثل سید حسن روحانی رئیس جمهور کند. حالا نوبت به این رئیسی حرامزاده رسیده که هم داماد علم الهدا ست و هم پسرش. یعنی در مشهد همه میدانند که مادر رئیسی با علم الهدا رابطه داشته.یعنی وقتی شوهر مادررئیسی به حج رفته میرفته علم الهدا مواظبت از او را به عهده دااشته و ترتیب او را میداده پس پدر ژنتیکی رئیسی علم الهدا ست. پس رئیسی و زنش خواهر و برادر هم هستند. البته نزد علمای اسلام این مسئله رواج داشته و پیامبر اعظم با زینب زن فرزند خوانده اش همبستر شده. اینرا تاریخ شیعه و سنی نوشته اند. البته بسیاری از نانوشته های سکسی و جنسیتی در مورد بزرگواران شیعه گفته می شود که أیت العظمی خمینی بکیر آنرا در توضیح المسائل المهمه آنرا در باب وطی و تفخیذ و تلذیذ و تجمیع و التجلیق آنرا بیان داشته. گفته میشود که خود امام راحل به دختر بچه سه ساله یکی از علمای شیعه مستفیض به تفخیذ شده بوده. اینرا میتوانید در اینترنت جستجو کنید. من خودم آنرا در یک ویدیو و به صورت مستند دیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.