دکتر منصور بیات زاده در گذشت

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

با نهایت تاسف و تاثر در گذشت دکتر منصور بیات زاده عضو رهبری سازمان سوسیالیستهای ایران را به اطلاع عموم میرسانم ،
بیات زاده از فعالان کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی در خارج از کشور بود که بتاریخ سوم آپریل شنبه در بستر بیماری با زندگی بدرود گفت.
بیات زاده از فعالان جنبش سوسیالیستی ایران در دورانهای شاه و شیخ بود ، نبودش برای جنبش سوسیالیستی مستقل بسیار درد آور است
بیات زاده انسانی وفادار ،صادق ، بی ریا اما جدی بود او همواره سعی میکرد که کادرهای جنبش سوسیالیستی ، ملی و دمکرات مستقل را کنار همم بنشاند و از آنجمله رفاقت دیرینه ای که با زنده یادان محمود راسخ افشار، فرهاد سمنار، خسرو شاکری و… برای دستیابی بیک وحدت مستقل چپ ، ملی و دمکرات انجام میداد که ..
دکتر منصور بیات زاده خود را از فعالان ملی ، مصدقی و راه مصدق معرفی میکرد و در کنار سایر مبارزین راه رهائی وطن لحظه ای آرام نداشت ، تلاشهای او برای مبارزه با استبداد داخلی و خارجی خستگی نمی شناخت .
فقدان بیات زاده ضایعه ای بزرگ است .
یادش همیشه گرامی باد
امین بیات
Amin.bayat@googlemail.com

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. بعد از سرنگونی رژیم وابسته به امپریالیسم شاه توده های زحمتکش جامعه ایران در کنار شخصیت های معروف و وطن پرست آن دوران برای نمونه زند یاد شکرالله پاک نژاد” جبهه دمکراتیک ملی ایران “را تاسیس کردند، و یکی ازمعروفترین آکسیونهای این جبهه تظاهرات علیه حجاب اجباری بود که مورد حمایت نیروهای سیاسی آن دوران قرار نگرفت، و همچنین بعد از سرنگونی ما بین گروههای “کمونیستی” ، “کارگر” ، “چپ” و “وحدت کمونیستی” تشکیلاتی بنام ” اتحاد چپ” بوجود، آمد.

    اصلا شما چپی ها خجالت نمی کشید. صد هزار رحمت به شاه و امپریالیستها. ببینید چه گندی زدید که با حکومت ضد بشری اسلام و محمد تفخیذکار و بچه باز و قاتل همدست شدید. واقعا ایکاش یک رگ در تن و پیکر شما ها می بود. همان بهتر در همان کشورهای امپریالیستی بمیرید تا این نوشته ی احمقانهتان موجب خنده دیگران بشود. شماها که در خوابید. دیگران را می گویم. بیخود نیست پدر تریاکی من در این جنوب تهران در زیر زمین خانه دارد از دود خفه می شود، چرا که هیچ کارگری هیچ برزگری و هیچ فقیری دیگر نخواست چپ بودنش را باور کند. چپ ایران یک کاریکاتور و باعث حجالت چپهای جهان است. اگر در ایران چپی وجود می داشت زمینه ی فعالیتش چنان مهیا ست که در تاریخ نمونه ندارد. اما چپی ها و توده ای ها و چریکها و مجاهدین چنان به ایران و ایرانی خیانت کردند که نمونه اش در تاریخ کمیاب است.
    این شعارهای خیانتکارانه و جاهلانه روی نوارها پدر احمق و خائن من به ایران و ایرانی ست که گاهی گوش می کند.

    خمینی، فدائی، مجاهد، کاگر ، برزگر ـ ما با هم متحد می شویم ـ تا برکنیم ریشه سلطنت!
    شما ریشه ی سلطنت را نکندید! شلوارهاتان را کندید تا به امامت خمینی کل روحانیت و آیت الله ها و طلاب و مداحان بهتان تجاوز جنسی و حیاتی بکنند. و کردند! شما چپها در این کار خارج از انتظارتان موفق شدید! چرا که با همدستیتان سلطنتی پایه گذاری شد که در بیشرفی و نیرنگ و حقه بازی و خوانخواری فقط با خلافت علی خونآشام قابل مقایسه است.
    من در این نیمه ی شب ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه به شما چپی های داخله و خارجه می گویم :
    ساکت ! بروید خجالت بکشید !
    شاه هزار بار از شما چپی ها ایرانی تر بود. چه چپی ها امروز و چه چپی های دیروز !
    من امیدوارم این پدر احمق تریاکی و خائن من که از افراد سرشناس فدائیان و از دوستان روسپی حقیر و نابزرگوار فرخ نگهدار است زنده باشد و بازگشت یک حکومت لائیک سکولار و سوسیال لیبرال دموکرات را ببیند. چرا که همه ی اینها را ایران لازم دارد. و یک پرسش از شماها چرا در چین و کره شمالی و کوبا نرفتید پناهنده شود !؟ مگر نمی گوئی کمونیست هستید و چپی ! عجب دروغگوئید ! همچنانکه بیشرفان اسلام پناه و متشیع هم به جای رفتن به کربلا و نجف و عربستان و سوریه با غارت ایران بینوا رفته اند به لندن و نیویورک و پاریس و اروپا و…و نه به بلا اسلامی که مرگ بر همشان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.