انتخابات ۱۴۰۰

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

امروز، تحریم انتخابات خرداد ۱۴۰۰ یک وظیفه ملی است
تحریم انتخابات یعنی اعتراض به انتخابات تقلبی!
چهل سال حکومت ترور و وحشت و بی قانونی مساله شرکت در انتخابات را امری بسیار مهم نموده است. وظیفه ما در برابر چنین حرکت تعیین کننده ای چه می تواند باشد؟
از این نقطه شروع کنیم که حق انتخاب کردن از حقوق اولیه شهروندان است. این حق را در کشور ما با زور و خدعه از مردم گرفته اند و در جمهوری اسلامی انتخاباتی در کار نیست.
شرکت در این معرکه‌گیری که جمهوری اسلامی براه انداخته خیانت به مردم ایران است. اعتراض ما به انتصابات استصوابی است. از نظر ما تحریم انتخابات تقلبی یک اقدام انفعالی نیست بلکه خود یک حضور اعتراضی کنشگرانه است. زیرا بدینوسیله به شیوه انتخابات فرمایشی حکومت اعتراض می‌کنیم و با این روش همچنان در فضای انتخاباتی باقی می مانیم و به وظیفه شهروندی خود بطور فعال عمل می کنیم.
انتخابات فقط رای دادن نیست، بلکه شرایط و فضایی است که در آن می‌توان اظهار نظر کرد، دیگران را به چالش کشید، مواضع خود را اعلام نمود و مبارزه انتخاباتی را علیه حاکمان و طراحان آن و صاحبان زور و قدرت به مرحله عالی‌تری رسانید. در فضای انتخاباتی ما باید حداکثر افشاگری را به مرحله اجرا بگذاریم تا به جهانیان نشان دهیم که در جمهوری اسلامی کاندیداها توسط مردم برگزیده نمی‌شوند بلکه حکومت اسلامی این حق را از آن خود میداند که کاندیداها را از غربال بگذراند.

ملت شرافتمند ایران، جمهوری اسلامی در حقیقت با ترفند های همیشگی خود این بار نیز می خواهد که شما نام گماشتگان او را در صندوق رای بیاندازید!
جالب اینجاست که در قرن بیست و یکم، عده‌ای واپسگرا، یک ملت با فرهنگ و با تمدن باستانی را دارای استعداد انتخاب کردن و انتخاب شدن نمیدانند، در اینصورت ریختن رای در صندوق انتخابات، بدون فضای آزاد انتخاباتی فقط و فقط اجرای خواست های حاکمانی است که به مردم تحمیل شده اند .
هم میهنان، امروز در کشور ما شهروندان از حقوق اولیه خود هم برخوردار نیستند حتی خوراک و پوشش، انتخاب دوست و روابط اجتماعی زنان و مردان نیز توسط هیئت حاکمه دیکته میشود. پس باید صحنه انتخابات حکومتی را به میدان مبارزه، برای کسب حقوق شهروندی زیر پا گذاشته شده ملت ایران توسط جمهوری اسلامی، دگرگون کرد.
روز انتخابات از خانه خارج نشویم وبا تحریم انتخابات تقلبی علیه استبداد و زور به پا خیزیم.
انتخابات آزاد آری، انتخابات فرمایشی نه!
شانزدهم مارس ۲۰۲۱ / ۸
همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران
نهاد راهبردی

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. رهبری در نطقی که در بین مجذوبین و ذًبذوبین* ایراد فرمودند. خاطر نشان کردند که دیشب در خلوت و در حضور حاج سید سعید طوسی و نوجوانان حرم ولی عصر در این ماه مبارک رمضان به رهبری دستور دادند تا ایشون هر طور شده دل بایدن را بدست آورند. ایشون فرمودند که از این به بعد باید بایدن را بادین نامید. اما عج در حین تماشای تداخل نوجوانمان بر رهبری و ذنجیره مداخلات از خود حضرتشان ولی عصر این زمان و حاج سید سعید طوسی و نوجوانان حرم فرمودند که حتا شده از مدفوعات بادین هم بخورید و به طلاب و دینی و آیات الله ها و مداحین اهل بیت هم بخورانید از آنجا که حفظ نظام اتز اوجب واجبات است، اصلا طفره نروید که جایز نیست. در فقه آمده که نجاست لین داریم، نجاست العالیه داریم و هم نجاست المتبرکه. در اینجا امام عسر با نوعی طمآنینه و مکث الهیه فرمود در اینجا این نجاست که ممکن است از سرباز صفر هر آس** US یور آس*** US دٍر ذآس**** US تا ترامپ و بادین و حاج حسین اوباما و حاجیه خانم مرکل و حاج آقا مکرون الله هم بلاشد که میشود ذوالمتبرلین و الذوالواجبین. پس ف تبارک الله احسن اللطواتین. تبریک به سربازان خوشنام امام عج و رحمت الله. در ماه بوی گند اسلام و قرآن و نبوت. ما هم خوشحالیم که این چنین با در خواب بودن اپوزیسیون آبکی و الکی و مدعی اسلام به چنین پیشرفتهائی محتلم شده باشد.
    * از صیغه ذوب شدگان
    ** her ass
    ***
    Your ass
    ****
    their ass

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.