بیانیه (2) : ویروس کرونا بیش از یک سال است که در ایران بیداد میکند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیانیه همسازی ملی جمهوریخواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران

هم میهنان گرامی

ویروس کرونا بیش از یک سال است که در ایران بیداد میکند. بی مدیریتی سردمداران جمهوری اسلامی موجب گسترش همه جانبه و سراسری این بیماری خطرناک و واگیردار در جامعه ایران شد. کادر پزشکی بیمارستانها با از خود گذشتگی و تلاش های شبانه روزی تا جای ممکن به بیماران رسیدگی کرده و جلوی مرگ و میر بیشتر را گرفته اند.

تلاش های تحقیقاتی جهانی پژوهشگران پزشکی منجر به ساختن چند واکسن برای جلوگیری از این بیماری شده و تا به حال چند گونه از این واکسن ها بعد از آزمایش در مراحل گوناگون برابر با استاندارد درست پزشکی مورد پذیرش سازمان بهداشت جهانی و یا سازمان بهداشت اروپایی داروها (WHO, EMA) قرار گرفته اند.

با این همه آقای خامنه ای واکسن فایزر را که مبتنی بر تکنولوژی بسیار جدید است و خیلی خوب تولید شده و در تمام کشورهای اروپای غربی مورد استفاده قرار گرفته است را با معیارهای سیاسی خودش و بدون هیچگونه دانش و صلاحیت پزشکی زیر سوال برده و دستور ممنوع کردن آن را در ایران داده است. او با این اقدام خود ستم دیگری را از این راه به مردم ایران نموده و شما هم میهنان گرامی را به کام مرگ و بیماری کشنده کرونا روانه می سازد.

خامنه ای درها را برای واکسن روسی باز میکند، در حالی که این واکسن هنوز از سوی سازمان های پزشکی جهانی پذیرفته نشده است.

ما همزبان و هم صدا با جامعه پزشکی ایران خواستار تأیید و تهیه واکسنهای؛ فایزر، مدرنا و استرازِنِکا، پذیرفته شده از سوی جامعه علمی پزشکی هستیم.

خریداری و پخش هر گونه واکسنی تنها با مدیریت سازمان پزشکان ایران باید انجام شود، تا از هر گونه دزدی و سوء استفاده و سوء مدیریت معمول در جمهوری اسلامی جلوگیری شود.

 

با آرزوی تندرستی برای تک تک هم میهنان

همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دمکرات و لائیک ایران

سوی جامعه علمی پزشکی

پروفسورسیروس میرزائی

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.