همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران: بخش دوازدهم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران
میهمانان خانم ها الهه امانی، نیره انصاری، هانیه میرزایی و آقایان بهروز بیات، فرهنگ قاسمی، منوچهر تقوی بیات، اسفندیار خلف، سعید جعفری
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. ضرورت مبارزه مسلحانه! این ضرورت شما ضد ضرورت بود! روزی که شماها اعلام کنید که کارهایتان ضد ملی بوده و کشتار سیاهکل یک جنایت بوده آن وقت من پدر فدائی خودم را خواهم بخشید. من البته از کشته شدن چریکها بسیار متاسفم. اما شما میخواستید شاه با شماها چه بکند؟! کشوری که از طرف کمونیسم دولتی رو.سیه، از طرف اعراب و دیگر کشورها محاصره شده شما می خواستید که شاه با شماها چه کند. نتیجه کار شما همین است که ایران را دادید دست ملایان. در صورتی که اگر حتا در همین برنامه یدرجه صداقتتان را بالا می بردید، یک ذره ملی می بودید می بایست از کارهای مهم میهن دوستانه و شاید میهن پرستانه رضا شاه پهلوی و محمد رضا شاه پهلوی یادی می کردید. آیا واقعا محمد رضا شاه آنقدر که شماها می گفتید اهریمنی بود!؟ آیا واقعا شماها فرشته را به جایش آوردید!؟
    فدائی، کارگر، برزگر ما با خمینی متحد میشویم + تا برکنیم ریشه ی استبداد!
    خب بفرمائید! ریشه ی استبداد را کندید!؟ چندی پیش در میدان شوش آخوندی در پاسخ به جوانی که در مورد فدائیان پرسشی کرد پاسخ او بسیار منطقی و درست بود. او گفت: «…آنها همشان در اصل شیعه اثناء عشری بودند و حالا هم هستند. شما بروید سخنان آقای دکتر فرخ نگهدار را گوش کنید…» پایان نقل قول.
    آقای عبدالرحیم پور از کتاب خوانی سخن میگویند! وقتی من کتابهای پدرم را میخوانم تمام کتابهایش « انقلاب» نابخردانه و حتا پشت جلدهایش عکس اسلحه و نعره و…از این حرفهاست. آقایان محترم پیر و فرسوده شده اید ما نیز خواهیم شد! تا وقت باقی ست یک انتقاد ضریح ساده و انسانی از خودتان بکنید. وقت تنگ است. اما در سرانجام این گفتگو آقای محید عبدالرحیم پور پیشنهادی را مطرح می کند که بسیار سازنده و مفید است. ایکاش این گروهها ئی که به ایران می اندیشند، چه مظروطه خواهد و چه جمهوری خواه چه چپ و چه لیبرال به شرط ایرانی و دموکرات بودن لائیک و سکولار بودن و تجزیه طلب نبودن به هم بپیوندند. حیف است که بیش از ۱۴ در صد ایرانیان و حتا با زاد و ولدشان بیشتر در خارج باشند و به فکر ما زندانیان اسلام کریه نباشند. در ضمن ایکاش در این برنامه حتا یکبار از این اسلام خشن و خانمانسوز هم سخنی به میان می آیمد. آخر ناسلامتی این اسلام ناب است که بر قدرت است. نه!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.