مسائل گذار: میز‌گرد جمهوری خواهان دمکرات ایرانی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

میز‌گرد جمهوری خواهان دمکرات ایرانی در مورد: دمکراسی آمریکا، ترامپ و‌ وقایع هفته کذشته در امریکا، سخنان روحانی، رهبر و فائزه هاشمی در‌مورد دمکراسی امریکا و‌ ترامپ-بایدن
شرکت کنندگان:
مریم اهری، تحلیلگر سیاسی
رضا علوی، تحلیلگر سیاسی
بهیار قهرمانی، تحلیلگر سیاسی
کوروش ‌پارسا، تحلیلگر و فعال سیاسی جمهوری‌خواه
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان, بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۳ دی ماه ۱۳۹۹

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. اگر می خواهید برای سرنگونی این حکومت ضد بشری کاری بکنید دو راه بیشتر نیست:

    یکم: ساکت شوید و اصلا حرف نزنید و مدعی هم نباشید.

    چرا که ما در ایران خودمان بلدیم چه کنیم. اینرا من مینویسم : فرزندی هستم که مادرش رشتی ست و پدرش تبریزی ست و دوست دخترش لرستانی ست و مقیم تهران است و راننده تاکسی ست و در مقطع دکترای جامعه شناسی تحصیل می کند. من ۴ سال است که بیشتر ۴ روز و گاهی ۳ روز در هفته روزی ۷ تا ۱۲ ساعت در سرتاسر تهران از شهر ری و تا لواسانات و شمیرانات مسافرکشی میکنم و بین شهرهای نامبرده به خاطر علائق فامیلی رفت و آمد دارمو بنا بر این روی هوا هوس نمی نویسم و آنچه را مینوپیسم از سر مسئولیت است و نه حزب بازی. برای همین من به شما تپوصیه می کنم که اگر میخواهید برای ایران و ایرانی کار کنید و خصوصا در راستای انقلابی که در کمین است مفید باشید حتما باید به کشورهای اروپائی ای که در آن مقیم هستید نگاه کنید درز آن کشورها و بنا بر اطلاعات من کمونیست و. چپی و راستی و لیبرال و رادیکال و أائیک و سکولار همشان در راستای منافع ملی کشورشان فعالیت می کنند. برای همین:
    دوم:
    اگر میخواهید برای ایران عمل کنید حالا که رضا پهلوی هم جمهوریخواه شده. باید ائتلافی تشکیل دهید که منهای تجزیه طلبان (و با پوشش فدرالیستیشان) کل جحمهوریخواهان را در بر بگیرد. اینکه می گویم منهای فدرالیستها چه برسد به تجزیه طلبان برای اینکه اولا من مادرم رشتی ست و پدرم تبریزی و در تهران با دوست دخترم که لر است زندگی میکنم و برای همین به این شهرها در و مناطقش در رفت و آمدم و میدانم که تجزیه طلبی معنیش حمامهای خون است. در حال سخنان این آقای بهزاد کریمی خریدار چندانی ندارد اگر میداشت در زیر این ویدیو نظراتی می بود. من البته برای ایشون احترام دارم ولی تا زمانی که یک ائتلاف نیرومند با یک شورا برای دادن اعلامیه وجو.د نداشته باشد شما سرنگونی طلبان کیلومترها پشت سر مردم هستید. امروز ایران محتاج یک جرقه است تا این اتاق پر از گاز را منفجر کند. انفجاری که شماها تصورش را نمی توانید بکنید. این انفجار باید مدیریت شود. برای مدیریت این انفجار و به حد اقل رساندن تخریب و ریزش خون شماها باید یک آئتلاف بین همتان انجام دهید. در اینجا بی آنکه شخصا طرفدار رضا پهلوی باشم به شما هشدار میدهم که آی آقا بسیار مردمی ست و از زمان جمهوریخواه شدنش بسیار بسیار هم مردمیتر شده.و بنا بر این شما نمی توانید او را نادیده بگیرید. همچنانکه او هم نمی تواند و حتا طبق گفته هایش نمی خواهد شما را نادیده بگیرد و نمیگیرد. و اصولا جمهوریخواه شدنش یعنی همین.
    با احترام سیاوش از فیروزآباد شهر ری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.