انتقال زندانی سیاسی عادل مکرم با لب های دوخته شده به سلول انفرادی

انتقال زندانی سیاسی عادل مکرم با لب های دوخته شده به سلول انفرادی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

انتقال زندانی سیاسی عادل مکرم با لب های دوخته شده به سلول انفرادی

انتقال عادل مکرم با لب های دوخته به سلول انفرادی و بی خبری از وضعیت وی

عادل مکرم با لبهای دوخته به سلول انفرادی منتقل شد. این زندانی سیاسی در اعتراض به بلاتکلیفی ده ماهه خود لب هایش را دوخت اما مسئولان زندان ارومیه برای شکستن این اعتصاب او را به سلول انفرادی منتقل کردند.

۱۴مهر ۹۹، زندانی سیاسی عادل مکرم که از روز یکشنبه ۱۳ مهر در اعتراض به بلاتکلیفی ده ماهه خود در زندان مرکزی ارومیه لب هایش را دوخته و دست به اعتصاب غذا زده بود بعد از ظهر همان روز توسط عوامل زندان به سلول انفرادی منتقل شد. و تاکنون هیچ خبری از او در دست نمی باشد.

گفته میشود رئیس زندان ارومیه در صحبت با این زندانی خواستار شکستن اعتصاب غذای وی شده است و انتقال او به سلول انفرادی برای ایجاد فشار و شکستن اعتصاب غذا میباشد.

‍ #عادل_مکرم زندانی سیاسی محبوس در زندان ارومیە که ۱۰ ماه پیش توسط ترکیه به ایران دیپورت شده بود با دوختن لب‌ هایش دست بە اعتصاب غذا زد…

امروز یکشنبە ١٣ مهرماه ۱۳۹۹، #عادل_مکرم زندانی سیاسی محبوس در بند سیاسی زندان مرکزی ارومیە بە نشانە اعتراض بە بلاتکلیفی دە ماهە خود در زندان ارومیه با دوختن لب‌هایش دست بە اعتصاب غذا زد.

این زندانی سیاسی ٣٠ سالە، اواخر آذر ۹۸ توسط ماموران ترکیە از مرز شهر خوی بە ایران دیپورت شد. وی به مدت ٢٠ روز در بازاشتگاه ادارە اطلاعات خوی مورد بازجویی قرار گرفت. سپس بە زندان خوی منتقل شدە بود. وی نهایتا بە زندان ارومیە منتقل شدە و با گذشت ١٠ ماه همچنان بلاتکلیف می‌باشد.

عادل مکرم در تاریخ ١٣ شهریور ماه امسال در شعبە دوم بیدادگاه انقلاب ارومیە توسط قاضی شیخلو محاکمە و بە “عضویت در احزاب اپوزیسیون کُرد و خروج غیرقانونی از کشور” متهم شدە است.
گفتنیست کە عادل مکرم پیشتر عضو حزب دمکرات کُردستان ایران بودە و تابستان ٩٨ بە ترکیە رفتە و درخواست پناهندگی دادە بود.

#نه_به_زندان_و_شکنجه

انتقال زندانی سیاسی عادل مکرم با لب های دوخته شده به سلول انفرادی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.