یک فکر! یک نظر!: رشد جمعیت ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

یک فکر! یک نظر!: بخش هفدهم برنامه ای از جلال ایجادی

تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان دی ماه ۱۳۹۸ پاریس

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. جناب ایجادی من با شما موافقم با توصیحاتی که میدهم. من سالها با بهائیان در ارتباط بودم. بهائیت البته مظلوم است، بهائیت سرکوب میشود، بهائیت کشته و شکنجه میشود مورد تجاوز قرار میگیرد. مال و منالش حلال دزدیدن و تصاحب است. آما بهائیت فرقه ای عمل میکند. مثل بعضی از فرقه های مسحیت. گوئی بهائیت سرکوب را نعمت میداند. ببینید اینهمه بهائی در خارج از کشور هستند. اینان چکاری تا کنون برای همدینان خود کرده اند. کدام شکوائیه ای را صادر نموده اند، کدام تظلم را ارائه کرده اند. در زمان انقلاب و سالهائی که همین حمید نوری در زندان اوین درحال سرکوب دیگران بوده دهها بهائی هم اعدام شده اند. اما با این همه بهائی خارج از کشور شما حتا یک بهائی معترض رال در آن دادگاه ندید! چرا برای اینکه یک بهائی برای آب خوردن هم باید از محفل اجازه بگیرد. یک بهائی چنانکه شما هم نوشته اید نه تنها از خودش دفاع نمی کند، بلکه از هیچ کس دفاع نمی کند! من بارها در محافلشان بوده ام، آنچه را میگویم تخقیقی ست و نه جاسوسی، بهائیان در نوحه و عزا و ماتم و گریه و زاری دست شیعیان ظالم و نوحه سر و عزاردار را از پشت بسته اند. البته که در بهائیت نقاط مثبت هم هست اما واقعیت این است اینان را قبض مال میکنند، می کشند، به دخترانشان به پسرانشان در طول تاریخ و خصوصا در زمان انقلاب تجاوز شد، من اینرا شخصا میدانم، اما اینان در افشا گری و دادخواهی قدمی با شجاعت برنداشتند! شما فکرش را بکنید که من به یک دوست بهائی همین مقاله را پیشنهاد خواندن کردم و از او خواستم تا نظری بنویسد اما او دقیقا به میگوید:«باید بپرسم» از کی!؟ پاسخش «از محفل» است. در اینکه ما با فاشیست ترین و آدمکش ترین و خشنترین ایدئولوژی که اسلام و تشیع است سرکار داریم که امام عدالتش مظهر شمشیر است و خود تاریخ شیعه او را غصبناکترین و قداره بند ترین فرد تاریخ میداند که طبق تاریخ خودشان یعنی شیعه و سنی در کشتار یهودیان بنی قریضه دست کم هفتصد و در جائی خواندم ۱۳۰۰ یهودی بیگناه را از کودک و پیر جوان سر میبرد! علی دشتی در ۲۳ سال اشاره می کند که علی حتا دوست دختر عایشه که کودک است و در حال بازی ست و علی به او میگوید تو هم بیا را سر میبرد، علی دشتی میگوید که آن بچه با شادی به استقبال ذبح شیعی اسلامی میرود. طبق بازهم تاریخ شیعه علی مظهر عدالت در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش ۷۵۰۰۰ انسان را که او کافر تشخیصشان داده را نیز گردذن میزند. اینرا مصباح یزدی گفت و من به تاریخ مراجعه کردم و بسیار درست است. این علی مظهر عدالتشان است. پیامبر این دین که مرشد و مدرس علی ست. فقط برای نمونه بنویسم که او ۳ یا چهار شتر دزد را شخصا پی میکند یعنی پاهایشان را زانوانشان باشمشیر قطع می کند، بعد دستانشان را نیز از کتف می برد، سپس میله های آهن را در کوره داغ میکند تا سرخ شوند و آنگاه آنها را در چشمان شتردزدان فرو می کند تا در این زجر بی پایان و بی نام و نشان بمیرند! آنگاه اجسادشان را برای عبرت در میدانی رها میکند که نام آن میدان را فراموش کرده ام. این تاریخ اسلام است اینرا من نمی آفرینم! اینرا تاریخ پرعظمت و پر از عدالت اسلام میگوید. پس ما اینرا میدانیم که بهائیان گردنشان زیر چنین شمشیری ست. اما شما بروید از یک بهائی در مورد هر دینی خصوصا همین شیعه و سنی بپرسید. آنها هر دین و هر مذهب را برای هدایت و سعادت انسان و حیوان و گیاه میدانند. حتا حتا همین دینی که سرشان را می برد و به آنها از هر نظر مالی جنسی و اخلاقی تجاوز می کند. اما دلشان خوش است که مثلا شراب را حرام کرده اند و یا سیگار حرامتر و… خرافاتی نو را به ما پیشنهاد میکنند! که البته من نه شرابخوارم و نه سیگارکش، اما به یک دین چه مربوط است که سیگار و شراب را ممنوع کند! این کار یک دولت و یا یک پزشک است به صورت موردی! واقعا باید به حال ایرانی ایرانی خون گریست. من واقعا از بهائی از مسلمان از یهودی از بودائی و از کافر و از هر انسانی تا پای جان دفاع میکنم. اما تمامی دینها را مصدرهای ظلم و توحش و فاشیسم میدانم. برای همین اگر هوادارن دینی معنویتی را خلق کرده اند باید فقط در خلوت و در دل و روحشان باشد و نه در جلوت و در اجتماع و «یا علی» و صداهای ناهنجار و تظاهر به آن دین. امیدوارم دوستان بهائی صداقت و شفافیت مرا ببخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.