در چهلمین روز شهادت جان باختگان آبان ماه ۹۸ به روان پاک آنان درود می فرستیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جبهه ملی ایران چهلمین روز جان باختن فاجعه بار صدها نفر از فرزندان ایران زمین را در اعتراض های روزهای پایانی آبان ماه به دست گروه های سرکوبگر ، به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های گرانقدر داغدار آن شهیدان راه آزادی دلارامی میگوید وبرای همه صبر وشکیبایی آرزو میکند و قویا میخواهدتا بستری فراهم شود که نمایندگان این خانواده ها بتوانند کمیته ای حقیقت یاب با یاری وکلا و حقوقدانان مستقل و خوشنام تشکیل دهند و آمران و عاملان قتل فرزندانشان را شناسایی و در دادگاه هایی با حضور قضاتی مستقل به دست عدالت بسپارند . ما احترام و تکریم خود را نسبت به این شهیدان و خانواده های شریف آنان ابراز میداریم . ما مصرا خواستار آزادی فوری و هرچه سریع تر هزاران بازداشت شده این اعتراضات می باشیم .
دوم دی ماه 1398
تهران – شورای مرکزی جبهه ملی ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. با سلام اولا یک حزب سیاسی می توان به یاد جانباخته ها درود بفرستد و نه به روح و روان! و بعد اینکه من چیزی نوشته بودم که برای کلمه فرستادم و البته میدانم که منتشر نخواهد کرد که مسلمان مانده است. برای همین در جای دیگری نیز گنجاندم شاید منتشرش کنند. البته زیاد اینترنت کار نیستم و هیچ بعید نیست که کارگر نشود. در حال در سایت شما هم می گنجانم. در آخر نامی از چند نفر و تقاضایی از رضا علیجانی مسلمان کرده ام که خواهید خواند. اگر نپسندید هم اشکالی ندارد دست کم من نوشتم تا اینروزم خراب نشود. دستتان مریزاد!

    دو نکته اولا بعد از مدتها من رفتم سری زدم به سایت کلمه! دیدم واقعا اینها مردم ایران را خر و احمق پنداشته اند. سایتشان پر است از اسلامیات مثل ترشیجات و حسینیجات و کثافات و مزخرفات. آری مرگ بر خامنه ای این امیر مومنان دوران این پیامبر مجسم دوران این لواطکار. واقعا این بیشرفان اصلاحطلب خجالت نمیکشند که هنوز از اسلام این معنای شناعت و جنایت سخن میگویند. اگر شماها یک جو شرف داشتید و از انسانیت و بشریت ذره ای و حتا از حیوانیت بهره ای برده بودید دگر از اسلام نام نمی آوردید. از امام حسینتان و علیتان نام نمیبردید شماها و خاتمی تان و عارفتان و زیدآبادی و علیجانی تان و کل اصلاحطلبانتان در بیشرفی و ماسمال کردن قربانیان اسلام نابتان دست خامنه ای و تمامی جلادان تاریخ را از پشت و پیش بسته اید! من شما کلمه ای ها را به خوبی میشنامتان. شماها ایرانی نیستید. اگر ایرانی بودید تمامی چنایتتان را برسمیت می شناختید و رسما از این دین نانجیب فاصله می گرفتید. رحمانیت در کجای آیاتی ست که ابولفضل بهرام پور با صداقت و شجاعت تمام و با به شهادت طلبیدن «علما» با صدای بلند خواند؟!او با همه سبعیتش و وقاحتش از شما صادقتر است!
    و دوم:
    اینکه: در تاریخ تمدنهای غیر وحشی همچون اسلام و فاشیست همچون نازیها گورستانها و آرامستانها را همیشه نماد سکوت و سمبول صلح و صفاو خصوصا احترام دانسته اند، و تاریخ نیز چنین گواهی می دهد. تنها بیماران نازی گورهای یهودیان را مورد بی اخترامی و توهین قرار دادند، و از قدیم مسلمانان هستند که در ایران دخمه زرتشتیان و قبور بابیان و بهائیان و و یهودیان و دیگر دینها و کافرین را و امروز با همدستی با نازیهای باقی مانده در اروپا و دوباره گورستان یهودیان را مورد تجاوز قرار می دهند. چندی پیش مسلمانان شیعه در ایران جسد یک بهایی از قبر بیرون آوردند و مورد تجاوز قرار دادند. کاری که در این دویست و چند سال کرده اند. و تعجب نکنید وقتی پیر زنی ۸۷ ساله را از قبر بیرون می آورند و از کفن بیرون می کشند و پاهای او را می گیرند و روی زمینسینه اش را می خراشند… اگر تجاوز نیست پس چیست!! برای مردمان مزدایی و اوستایی و زرتشتی مردگان وارد صلحی ابدی میشدند. ک.روش بزرگ پادشاه هخامکنشی با منشی بزرگوار به گورستانهای دیگرباوران احترامی بسیار قائل بود. با آمدن اسلام عزا و ماتم سراسر ایران را فرا گرفت. شاید دود کتابهای سوخته شده است که اشک ایرانیان شکست خورده قادسیه را در آورد و همچون ارثی حیرت انگیز از نسلی به نسلی جاری و ایران ما را ۱۴ سده اشک ریزان کرد. اما اینک آنچه می گذرد یکی از عجیب ترین دوران تاریخی ایران است. پیچی که سقوط حتمی در پس پشت این پیچ است: سقوط همیشگی اسلام! شعبده بازان ملی و ملی مذهبی و اصلاحطلب میخواهند بگویند و البته با اکره که این سقوط شاید سقوط ولایت فقیه باشد و با با بسیاری اما و اگر سقوط اسلام سیاسی و نه اسلام. اما نه، در پشت این پیچ اسلام است که سقوط خواهد کرد. مردم ایران از یاد نخواهند برد که حتا در قبرستان نیز آرامش و آسایش نداشتند. جالب است که شیادی همچون سید محمد خاتمی آنچنان ما را گول زد که من سن و سال دار هم گول حرامزادگیش را خوردم و بازنم و فرزندانم رفتیم و این ترکه تجاوز اعراب به زنان ایرانی رای دادیم من گل به گل وجودم شکافت که نظرات زیر این مقاله ی این اصلاحطلب را خواندم. جناب رضا علیجانی اگر یک جو شرف داری با اینهمه جنایت اسلام اعلام برائت کن از این دین ضد بشر! و اگر نمی کنی هم اعلام کن. تو نمی توانی مسلمان بمانی و مخالف این کشتارها باشی. چرا که اسلام با همین جنایتها بر ایران و ایرانی مسلط شد و از مردان بکشت و زنان را مورد تجاوز قرار داد و این همه سید و اینهمه امامزاده پس انداخت. سید محمد خاتمنی و سید ابراهیم نبوی و سید عطاء الله مهاجرانی و سید علی خامنه ای و سید روح الله خمینی و سید احمد خاتمی همه حرامزادگان و فرزندان علی و زریه ی پیامبر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.