این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

سخن روز امروز  خطاب به کسانی است که امید خود را در مبارزه علیه جمهوری اسلامی از دست داده‌اند و خود را از فعالیت سیاسی کنار می کشند. فعالیت و کنشگری اجتماعی و سیاسی وظیفه مستدام هر انسان است. برای مبارزان علیه استبداد، امر کنار کشیدن یا دلسرد شدن بی مفهوم است. به جای حذف خود دشمن را باید خنثی کرد
با کنار کشیدن و دلسرد شدن ایران از چنگ جمهوری اسلامی آزاد نخواهد شد. 
بر ما وظیفه است، که در نجات میهنمان از وضعیت کنونی از پای نه نشینم.
در از بین بردن فقر که در ایران بیداد می کند و هر روز شرایط زندگی سخت تر و سخت تر می شود و در تجاوز به حقوق انسان‌ها و زحمتکشان و کارگران و آموزگاران و … ایران و طرفداران حقوق بشر سکوت و مماشات نکنیم.
شرایط ایران بر ما ایجاب می کند برای آزادی و استقلال ایران که توسط جمهوری اسلامی زیر پا گذارده شده اند سرسختانه و با پافشاری ایستادگی کنیم تا دموکراسی به طور وسیع در تمام ایران و برای همه مردمان آن فراهم شود.
هجوم اسلام‌گرایان شرایطی را به پا کرده است که دولت اسلامی در همه امور فردی و اجتماعی دخالت می کند و  آزادی اندیشه و بیان را از مردم سلب می کند. 
هموطنان عزیز به یاد داشته باشیم که پدران ما در طول تاریخ و همرزمان ما در ۴۰ سال گذشته نسل به نسل، برای آزادی و دموکراسی و از بین بردن فقر و عدم دخالت دین و دولت فداکاری های بسیار کرده‌اند. از یاد نبریم در دل خاک ایران فرزندان به خون غلتیده بسیاری هنوز آزادی را فریاد می کنند، از یاد نبریم که در درون ایران هستند هنوز و بسیار و بسیار زنان و مردانی که برای آزادی و دموکراسی و از بین بردن فقر و دخالت دین و دولت جانفشانی می کنند، از یاد نبریم که اینان با اتکا بر تاریخ و فرهنگ ایرانی اسلام گرایی را نشانه قرار داده‌اند تا حکومت اسلامی را از پای درآوردند و هم فرهنگ ایرانی را پاسدار باشند.
هم میهنان گرامی همیشه در حرکت های اجتماعی و در کوشش برای انکشاف ها و تحول ها  و بهتر شدن ها لحظات و ساعات و روزهایی پیش می آید که به شکلی که انتظار داریم پیش نمی روند آنگاه است که نباید تسلیم و بی تفاوت ناامید شد. به ویژه نباید فراموش کرد که جامعه‌ای ایرانی علیرغم همه فشارها و تهدیدها بیدار و هوشیار و در حال مبارزه و تحول است و همه این بیدادگری ها و حق کشی ها و زندان ها و شکنجه ها اثری در روند این مبارزه اجتماعی نمی دارد. 
گیریم که بر زمین بخوریم، باید از هر زمین خوردن پندی بگیریم و خود را برای مبارزه آماده تر و آماده تر کنیم. شکست ها و بر زمین خوردن ها به هیچ وجه نباید در ما جنبه منفی داشته باشند برای تکمیل شدن این مبارزه شکست ها را نیز بپذیریم و ناامیدی و دلسردی را از خود دور کنیم.
در زیر ویدیویی را که در دل تهران توسط روشنفکران و مبارزان ایرانی تهیه شده است ببینید، مبارزینی که همیشه یک پا در زندان دارند و یک پا در جلسات فعال اجتماعی و سیاسی. بینید این هموطنان چگونه بی محابا راهی را می روند که شایسته ایرانی آزاد و آباد است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.