دیدار در پارک لاله

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هم میهنان گرامی، احزاب،سازمانها،سندیکا ها،اتحادیه ها،رسانه ها و شخصیت ها
با درود های گرم

امروز کشور و ملت ما در شرایطی قرار دارند که از یکسو به دلیل ماجراجویی ها و جنگ طلبی های اقلیت حاکم بر کشور، موجی از تحریم، گرانی،فقر،تورم، مرگ ومیر، بیماری و ناامنی های گوناگون اجتماعی ، ناامیدی ، بیکاری و گرسنگی جامعه را فرا گرفته است. از دیگر سو اما حکومت ایدئولوژیک و فاشیستی ،از بیم انقلاب و اعتراض طبقات فرودست و اکثریت نا راضی،میزان تهدید،کنترل سیستماتیک و سرکوب عریان را به بالاترین درجه طی ۴۰ سال گذشته رسانیده که شاهد ادعا، سرکوب ناراضیان عراقی، بازداشت های اخیر و نیز ربایش روح اله زم از عراق و راه اندازی موجی از وحشت در بین فعالین مدنی و شهروندان ناراضی است.
در این شرایط بسیار بحرانی اما هیچ دستی جز اتحاد،امید و تلاش ما ملت ایران به مدد کشور و ملت نخواهد امد.اگر خواهان امید و رهایی هستیم راهی جز اتحاد ، اقدام موثر و اعتماد ملی نداریم. این تشتت،بی عملی و انفعال، اختلاف و خودگرایی که در اپوزسیون دیده میشود ، حاصلی جز ادامه ی وضعیت موجود و جری تر شدن باند مافیایی حاکم ندارد.
از این رو است که همرزمان،دوستان و فرزندان شما، در جنبش پارک لاله، در نظر دارند روز ۲۱ ابانماه از ساعت ۳ پس از ظهر در پارک لاله ی تهران و خیابان ها و میادین اطراف، تجمع کنند و علیه فقر،بیکاری ، ماجراجویی و سرکوب شعار داده و خواهان استقلال،ازادی ، حکومت ایرانی مبتنی بر اعلامیه ی جهانی حقوق بشر شوند.بدون شک ازادی زندانیان سیاسیو نه به هر نوع تبعیض جنسیتی، قومی و مذهبی از خواسته های محوری این میتینگ خواهد بود.
هم میهنانم، از شما میخواهم به همرزمان و فرزندانتان در جنبش پارک لاله اعتماد کنید و این فرصت تاریخی را از دست ندهید. برگزاری پرشکوه و دشمن خرد کن این میتینگ مشروط و در گرو پشتیبانی ملی از ان خواهد بود که در همین راستا شورای جنبش پارک لاله با دقت ان را رصد،ارزیابی و تصمیمگیری نهایی خواهد کرد.
هم میهنانم، پشتیبانی ملی در فرصت کمتر از یکماه از طریق فعالیت های تبلیغی میدانی،پشتیبانی های تبلیغی تشکل ها و رسانه های ازاد و مردمی قابل تحقق و ارزیابی است، نیازمند همت ملی هستیم.
امید فراوان دارم ازادیخواهان،عدالت طلبان و مبارزان راه ازادی،رفاه و دموکراسی سکولار ، این فرصت تاریخی را از دست نداده و به دوست و دشمن نشان خواهند داد که سرکوب و قدرت نمایی پوشالی امنیتی های ادم ربا و تروریست در اراده ی ملی برای رهایی اثری عکس دارد.
به پشتیبانی شما عزیزان،روز ۲۱ ابانماه همدیگر را در پارک لاله و خیابان ها و میادین اطراف ملاقات کرده و امید به راه اندازی میدان میلیونی ، داریم.
من به همراه اعضای ارشد جنبش پارک لاله ان روز در پارک لاله دوشادوش شما خواسته های به حق ملی را فریاد خواهیم زد.
در پایان به نیروهای سرکوب نیز اخطار میکنم، هرگونه تلاش برای برهم زدن این تظاهرات خشونت پرهیز با واکنش متناسب مردم روبرو خواهد شد.ما چیزی جز غل و زنجیر هایمان برای از دست دادن نداریم.

زنده باد ازادی و عدالت
برقرار باد دموکراسی سکولار
گسسته باد زنجیر استبداد

حشمت اله طبرزدی
دبیر کل جبهه ی دموکراتیک ایران،عضو مرکزیت جنبش پارک لاله
و
سخنگوی همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران
۲۵ مهرماه ۱۳۹۸ خورشیدی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.