مراسم خاکسپاری مهندس عباس امیرانتظام

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مراسم خاکسپاری مهندس عباس امیرانتظام جمعه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۷ در بهشت زهرا برگزار شد.

https://www.facebook.com/ranginkaman.tv/videos/1823565044388638/

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. «قضاوت»‌های ناجوانمردانه راه به جایی نخواهد برد
    پاییز سال ۵۸ ، با های‌و‌هویِ گروگانگیری در سفارت آمریکا، و «جبر جّوِ» آن ایام، وقتی عباس امیر انتظام از همه سو زیر ضرب رفت، مهندس بازرگان فریاد کشید که کلیه دیدارهای نامبرده با مقامات آمریکایی با مُجّوز دولت و با اطلاع مقامات بوده‌است، اما آخوند محمدی‌گیلانی در بیدادگاهش امیرانتظام را به اتهام جاسوسی برای آمریکا به حبس ابد محکوم کرد و سازمانهای سیاسی و تک‌تک ما عملاً بر آن شریعت‌بازی و بیعدالتی صحه گذاشتیم.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    داوری نادرست عباس امیرانتظام در مورد سیدمحمدرضا سعادتی که از او بعنوان «جاسوس شوروی» نام برد و در کتاب خاطراتش، از مجاهدین با عنوان منافقین یاد کرد، امتناع انصاف و واقع‌بینی را در مورد آن انسان رنجدیده و شریف توجیه نمی‌کند. همان ایام چریکهای فدائی با اشاره به وی، در نشریه کار مقاله «لیبرالیسم قبای امپریالیسم» را منتشر کردند و از «سرمایه‌های امیرانتظام و وابستگی او به آمریکا» نوشتند. راه کارگر «شورای انقلاب و جاسوسی امیر انتظام»، و حزب توده(نامه مردم) مقاله «امیر انتظام جاسوس و خرابکار» را منتشر نمود.
    حبیب‌الله پیمان و عزت‌الله سحابی هم پا روی خرد و انصاف گذاشتند. مهندس سحابی گفت اگر او کیفرخواست بنویسد حداقل برای امیرانتظام ۱۵ سال حبس تقاضا می‌‌کند. نشریه مجاهد هم با نظر مسعود رجوی و رضایت موسی، مقاله‌‌ای انتشار داد با عنوان: «مار در آستین انقلاب…» و با گوشه‌زدن به مهندس بازرگان، عباس امیرانتظام را وابسته و خودفروخته نامید.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    اکنون نه محمدی گیلانی زنده است، نه سعادتی، نه کیانوری، نه عطا الله نوریان، نه چنگیز احمدی، نه مهندس سحابی و نه امیرانتظام… فردا پس فردا من و تو نیز، و مسعود رجوی هم، سر بر خاک می‌نهیم و غبار می‌شویم. نفرین‌ها و آفرین‌ها همه بی ثمر است و «قضاوت»‌های ناجوانمردانه راه به جایی نبرده و نخواهد برد. همنشین بهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.