مسئول مستقیم مرگ دریاچه های ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اخیرا خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که دریاچه ارومیه هنوز در شرایط اضطراری قرار دارد و این وضعیت حداقل 5 میلیون نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.

تنوع زیستی اهمیت جهانی دارد. علاوه بر این، زندگی و معیشت میلیون ها نفر به بقای این دریاچه بستگی دارد. اما به نظر می رسد که جمهوری اسلامی همچنان به مسئله آب و مرگ و زندگی دریاچه ها و تالاب های ایران پرداخته است. آنها در بسیاری از استان های ایران رطوبت خود را مسدود می کنند و مسئولیت خشک کردن مستقیم دریاچه های ایران را به عهده نمی گیرند.
مقامات دولتی وضع دریاچه ارومیه را به 20 درصد کاهش در 18 درصد کاهش داده است. و کوچکترین توجه به هشدار دادن کارشناسان به دلایل واقعی برای کمبود آب در ایران داده می شود.
در غیر این صورت، در طول قرن ها، این دریاچه ها سالم و غنی بوده اند، باران به آنها آسیب ندیده است.
سال گذشته و توانبخشی، مدیر برنامه ریزی و اداره کارکنان مجتمع دریاچه، به خبرنگاران گفت: “از آنجا که خشکی ارومیه، مدیریت منابع آب نامناسب در منطقه است. او افزود: “احساس واقعیت این است که مدیریت منابع آب در منطقه باید متاسفانه، در سال های اخیر عدم مدیریت خوب و مدیریت خوب از دریاچه توسط گلدان های د -wine. سه عامل تغییرات آب و هوایی، رسوب گذاری برای توسعه کشاورزی نامناسب و مدیریت حادثه در امتداد دریاچه ارومیه تحت تاثیر قرار گرفته است. ”
25 مارس 2018
کمیته بین المللی پاسارگاد
www.savepasargad.com

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.