درباره ی سخنرانی و گفتگو در کلن آلمان، پیرامون جنبش سراسری در ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

منوچهر تقوی بیات

این روزها در همه ی تلویزیون های اروپا برنامه هایی درباره ی جنایت های نازی های آلمانی در دوران جنگ دوم جهانی پخش می شود. هنوز دولت اسراییل در پی شکار همکاران آدولف آیشمان هستند تا آن ها را بربایند و به اسرائیل ببرند و بکشند و یا تسلیم دادگاه های بین المللی کند. جنایت علیه بشریت در جمهوری اسلامی نزدیک به چهل سال است که ادامه دارد. رهبر جمهوری اسلامی علی خامنه ای در دادگاه میکونوس متهم به دست داشتن در تروریسم؛ کشتار و جنایت شد. دادستان آلمان رونالد جورج نیز علیه او ادعانامه صادر کرد و او را متهم به جنایت میکونوس شناخت.

محمود هاشمی شاهرودی که در بیمارستان بنیاد علمی بین المللی علوم مغز و اعصاب در هانوفر آلمان بستری بود و توانست از آنجا به راحتی به ایران بگریزد و به جنایات خود ادامه دهد، بین سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸ رئیس قوه ی قضائیه ایران بوده و دست او به خون صدها ایرانی بی گناه آلوده است.

کسانی که خامنه ای و هاشمی شاهرودی کشته اند و هنوز نیز به کشتن آن ها ادامه می دهند ایرانیان میهن دوستی هستند که حاضر نشدند به حکومت جنایتکارانه ی خامنه ای گردن بگذارند. این را مقامات قضایی آلمان می دانند. آن ها بیشتر از همه ی ما درباره جنایات خامنه ای و هاشمی شاهرودی آگاهی دارند. آن ها که دم از عدالت و حقوق بشر می زنند نخواستند یک جنایت کار علیه بشریت را به دادگاه بسپارند. آن ها فریاد های تظاهرکنندگان در برابر بنیاد دکتر سمیعی را شنیدند اما نخواستند اقدامی بکنند.

آقای فولکر بک نماینده ی پیشین پارلمان آلمان شکایت رسمی و قانونی علیه هاشمی شاهرودی به اتهام قتل و جنایت علیه بشریت، به مقامات قضایی آلمان تسلیم کرد. حتا یک سخنگوی دادستانی آلمان نیز دریافت چنین شکایتی را تأیید کرد. اگر می خواستند کوماندوهای ضربتی خود را می فرستادند و بنیاد علمی دکتر سمیعی را محاصره می کردند و منتظر دریافت حکم دستگیری یک جنایت کار علیه بشریت می ماندند.

ایرانیانی که در روز هفدهم فوریه در شهر کلن قرار است سخنرانی کنند باید درباره ی فرار این جنایت کار علیه بشریت از مقامات آلمانی توضیح بخواهند. باید کنفرانس مطبوعاتی تشکیل دهند و به ملت آلمان نشان دهند که چگونه یکی از رهبران تروریست های بین المللی به راحتی از چنگ عدالت در آلمان می گریزد. آقای بنی صدر رئیس جمهور پیشین همین جمهوری اسلامی در دادگاه میکونوس علیه خامنه ای و تروریست های بین المللی ایران شهادت داده است او بخوبی می تواند برای خبرنگاران و ملت آلمان درباره ی چگونگی جنایات جمهوری اسلامی توضیح دهد.

شرکت کنندگان در نشست کلن به سخن گفتن در یک سالن در بسته به زبان فارسی بسنده نکنند. کوس رسوایی حکومت گران آلمان را باید از بام دنیا به زمین بیندازند و صدای مظلومیت ملت ایران و زندانیان سیاسی و خانواده های داغدار را بگوش جهانیان برسانند. باید حکومت گران آلمان بدانند که ملت ایران هرگز خاطره ی فرار یک جنایت کار ضد بشری را از آلمان فراموش نخواهند کرد.

منوچهر تقوی بیات

استکهلم ـ  بیستم بهمن ماه ۱۳۹۶ خورشیدی برایر با نهم فوریه ۲۰۱۸ میلادی

درباره ی سخنرانی و گفتگو در کلن آلمان، پیرامون جنبش سراسری در ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

حزب چیست؟

منوچهر تقوی بیات بیش از شصت و چندسال است برای رهایی میهنم از چنگال بیگانگان و بیگانه پرستان، آشکارا و پنهان، تلاش می کنم. همیشه

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.