woman 03

زنان و قوانین ارتجاعی جمهوری اسلامی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

woman 03

woman 03کریم پورماه

حجاب اجباری و سعی و تلاش جمهوری اسلامی برای تسلیم مردم ایران بخصوص زنان قدمتی ۳۳ ساله ای دارد که با عمر جمهوری اسلامی برابری میکند. جمهوری اسلامی با اشکال و اسامی مختلفی چون گشت ثارالله ، حزب الله، گشت ارشاد و غیره به خیابانها، مکانهای اجتماعی و فرهنگی آمد تا قوانین ضد بشری و ضد زن بودن که در قرآن و قوانین اسلام آمده را به زور و با سرکوب و تهدید به زنان ایران بقبولاند و آنها را تسلیم قوانین خودش کند.

ولی همیشه نتیجه برعکس را داده چونکه مردم ایران بویژه زنان از همان بدو انقلاب با اسلامی کردن جامعه و برقراری قوانین ضد انسانی و قرون وسطاِیی و با توسل به زور و سرکوب مخالف بودند و در مقابل آن در سال ۵۸ دست به تظاهرات زدند و با شعار ما انقلاب نکردیم تا به عقب برگردیم به خیابان آمدند.

مردم ایران انقلاب کردند تا از اختناق سیاسی و سیاه آریامهری نجات پیدا کنند. اما فاشیسم اسلامی دست به سرکوب انقلاب زد تا بتواند قوانین بربریت و آپارتاد جنسی خود را در ایران پیاده کند و یک دیکتاتوری تمام عیار را برقرار کند و رنگ سیاه اسلامی را به جامعه ایران بزند.

در شرایط جدبد و تجدید تحریمهای اقتصادی و فشارهای بین المللی به جمهوری اسلامی، مشکلات اقتصادی و گران شدن بیش از حد اجناس و غیره همه و همه مردم ایران را در یک آزمون تاریخی و سرنوشت ساز قرار داده است.در عین حال اعمال فشار به زنان و رواج دادن طرح عفاف نسبت به سالهای گذشته بسیار بیشتر شده و به شیوه ای برای سرکوب اعتراضات مردم تبدیل شده است. بدحجابی برای جمهوری اسلامی نه تنها یک مقابله روزمره برای زنان میباشد بلکه به یک رکن اصلی و تعیین کننده برای به لجن کشیدن قوانین ضد زن جمهوری اسلامی تبدیل شده است.در همین رابطه حتی کار بجای رسیده که وارد کنندگان و تولیدکنندگان لباس نیز یکی پس از دیگری از سوی مامورین امنیتی جمهوری اسلامی مورد شناسایی و پیگرد قانونی قرار می گیرند.

در مراکز فرهنگی مثل مدارس، دانشگاهها و ادارات نیز مردم را موظف می کنند از قوانین ارتجاعی پوشش اسلامی پیروی کنند. مدیر کل منابع نساجی وزارت صنعت از دانش فنی تولید پارچه و چادر مشکی در کشور خبر داد که از آن بعنوان صنعت و یک موضوع مهم فرهنگی نیز در کشور مطرح شود. جدیدا معاون آموزش پرورش زنجان منصور مدانلو از اجباری بودن پوشش چادر در دبیرستانهای استان زنجان خبر داد ولی زنان ایران ۳ دهه علیه حجاب اجباری و قوانین زن ستیز جمهوری اسلامی مبارزه کردند و خواهان جامعه ای آزاد و لغو هر گونه ظلم و ستم به زنان هستند.

این مهمترین و بغرنج ترین مسئله برای جمهوری اسلامی است که قوانین ظالمانه اسلامی و زن ستیز را نشانه گرفته است. زنان تن به این فشارها و سرکوبها نمی دهند و به بهترین نحوی در تلاش و مبارزه برای ایجاد بهبود در زندگی خود هستند. بعد از ۳۳ سال جمهوری اسلامی نتوانست در مقابل زنان ایران قد علم کند و آنها را تسلیم قوانین قرون وسطائیش کند. آینده ایران از آن ماست و میرویم تا با اتحاد و نیروی خود میخ خودمان را به تابوت جمهوری اسلامی بزنیم.

نابود باد قوانین ضد زن و قرون وسطایی جمهوری اسلامی

کریم پورماه

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.