تهدید پخش نوار باند احمدی نژاد

تهدید پخش نوار باند احمدی نژاد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تهدید پخش نوار باند احمدی نژاد

فیلمی از یک سخنرانی ۵۰ دقیقه‌ای در کانال حامیان احمدی نژاد منتشر شده که در بخشی از آن اسفندیار رحیم مشایی از ضبط فیلمی خبر داد که در صورت بازداشت وی منتشر خواهد شد و می‌گوید در این فیلم پشت پرده بسیاری از مسایل سالهای اخیر تشریح شده است….

مشایی که امروز – شنبه هم برای دومین جلسه بازپرسی روانه دادسرا شده در فیلم دیگری گفته است: یک فهرست از اتهامات سیاسی در احضاریه برای من ارسال کرده‌اند که البته بین آن ها، یک اتهام مالی هم وجود دارد که شاید از وجه سیاسی این احضاریه کم کند.

بخاطر عملکرد شما در گذشته، اکنون شرمنده بسیاری از مردم هستیم. الان از ما ایراد می گیرند که صدایتان برای خودتان درآمده است؛ حق دارند! چون فکر می کردیم که شماها در موضع عدالت نشسته اید! ما تازه فهمیده ایم که شماها دارای چه دیدگاه ها و باورهایی هستید و چگونه به مسائل نگاه می کنید.مسئولان نظام هم دروغ است!

مشایی در این فیلم از جمله گفته است: ..اگر به مواضع و اقدامات شما انتقاد می کنیم و عملکرد شما در این انتقادات زیر سوال می رود، می روید پشت نظام جمهوری اسلامی ایران قایم می شوید؟! این خیانت و ظلم بزرگ نیست؟! ما به دنبال آن هستیم که شما را از آن پشت، بیرون بکشیم؛ ما می خواهیم نگاه و چهره واقعی شما را افشا کنیم!

شما می خواهید ما را محاکمه کنید، بکنید و هر حکمی که می خواهید صادر کنید. ما اصلا به نتیجه فکر نمی کنیم و با این اتهام زنی ها از راه به در نمی رویم.

…اگر خواستید اعدام کنید، خیابان پاستور؛ اما اگر خواستید شلاق بزنید آدرس دیگری به شما می دهم؛ من آماده ام! بهترین جا برای شلاق، میدان انقلاب است!

…اگر فکر می‌کنید احمدی‌نژاد، بقایی و بنده کوتاه می آییم این یک خیال خام است؛ خام خام!

… توهین به مقام معظم رهبری، تبلیغ علیه جمهوری اسلامی و تصرف غیرقانونی را بعنوان چماق بالای سر نگه داشته اید، برای همین است: توهین به مسئولان نظام؛ یعنی خودتان!

افشاگری جنجالی احمدی نژاد در باره قوه قضاییه

احمدی‌نژاد اخیرا در مصاحبه‌ دیگری با حمله شدید به قوه قضائیه صادق لاریجانی گفته: یکی از تخلفات بزرگ قوه قضاییه این است که زندانها را در اختیار نهادهای امنیتی قرار داده است. در زندان اوین یک تکه مال اطلاعات سپاه است. یک تکه مال اطلاعات است. یک تکه مال حفاظت اطلاعات خود قوه قضاییه است….الان کل کشور به خطر افتاده یعنی اصلا امیدی به اجرای عدالت نیست.

تهدید پخش نوار باند احمدی نژاد

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.