تلاش صادق لاریجانی و خطیب برای جلوگیری از درز اطلاعات جاسوسی زهرا لاریجانی

تلاش صادق لاریجانی و خطیب برای جلوگیری از درز اطلاعات جاسوسی زهرا

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تلاش صادق لاریجانی و خطیب برای جلوگیری از درز اطلاعات جاسوسی زهرا لاریجانی

روز چهارشنبه اول شهریورماه ۱۳۹۶ «آمدنیوز» از برگزاری جلسه مجمع فرماندهان سازمان اطلاعات سپاه برای طراحی و بررسی طرح بازداشت هم زمان احمدی نژاد، حسین فریدون و فاضل لاریجانی خبر داد.

 

مطلب مرتبط با این موضوع:

دختر صادق لاریجانی (زهرا) جاسوس انگلیس است

 

ادامه:

به گزارش «آمدنیوز»، در این جلسه که در روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ با حضور نماینده سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد، مجمع فرماندهای سازمان اطلاعات سپاه تصمیم گرفت برای رویارویی جدید با حسن روحانی رئیس‌جمهور، اخذ امتیازات بیشتر از وی (پس از انتصاب آذری جهرمی به منصب وزارت ارتباطات) و تلاش برای محدود کردن نقش حسن روحانی در زمان تعیین تکلیف جانشین رهبری، طی هفته‌های آتی، افکار عمومی جامعه را برای رسانه‌ای کردن پرونده‌ی «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور آماده و خوراک آتش رسانه‌ای حملات جدید به «حسن روحانی» را فراهم نماید. هم‌چنین مقرر شد تلاش‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی در خصوص پرونده‌ی «احمدی‌نژاد» در آینده‌ای نزدیک انجام شود تا وی نیز هم‌زمان با «حسین فریدون» بازداشت شود. این مجمع برای گرفتنِ «تب جامعه» و «برقراری توازن» در زمان بازداشت «احمدی‌نژاد» و «فریدون»، تصمیم گرفت مدتی نیز «فاضل لاریجانی» یکی از برادران مفسد خاندان لاریجانی را برای مدتی بازداشت کند تا «توهم برقراری عدالت» برای جامعه به تصویر کشیده شود. برای این بازداشت‌ها «محسنی اژه‌ای» با «اسماعیل خطیب» چند جلسه‌ی هماهنگی نیز برگزار کرده‌اند.

اما در بخشی از این گزارش، «آمدنیوز» برای نخستین‌بار از پرونده جاسوسی «زهرا اردشیر لاریجانی» برای ام آی سیکس انگلستان رونمایی کرد و تنها گوشه‌ای از این پرونده را از «کیف آرشیو» خود به وی و جامعه نشان داد. پس از رسانه‌ای شدن بخش اندکی از اطلاعات این پرونده، «صادق لاریجانی» در تاریخ چهارشنبه پانزدهم شهریورماه، حجت‌الاسلام «اسماعیل خطیب» را به همراه «نوروزی» و «پور زارع» دو تن از معاونان سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه به دفتر خود احضار کرد تا ضمن چاره‌جویی برای عدم درز اطلاعات بیشتر پرونده جاسوسی دخترش برای ام آی سیکس و سفارت بریتانیا در تهران، تغییراتی را نیز در ساختار حفاظت اطلاعات این قوه انجام دهد.

«صادق لاریجانی» که بنا به فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نباید به همراه برادرانش در جمهوری اسلامی منصب حکومتی دریافت می‌کرد، و مدت زیادی است که جمع زیادی از افراد بی‌گناه را به اتهامات واهی جاسوسی و معاونت در این اتهام، در حبس و زندان انفرادی نگاه داشته، حالا در آستانه‌ی رسوایی بزرگ از افشای جزئیات پرونده جاسوسی دخترش برای سفارت بریتانیا و ام آی سیکس انگلستان توسط «آمدنیوز» قرار گرفته است.

وی در این جلسه دستور داده است که «صداقت» معاونت کل کاشف سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از کار برکنار و به سازمان دیگری منتقل شود. لاریجانی معتقد است «صداقت» به عنوان مسئول این پرونده خیلی محرمانه، جزئیات اطلاعات جاسوسی دخترش را به «آمدنیوز» نشت داده است. برای بررسی این اتهامِ بزرگ، معاونت تظلمات (ویژه) سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، مأموریت یافته تا تمام زوایای این «نشت اطلاعاتی» را بررسی و به «خطیب» و «لاریجانی» گزارش دهد.

«آمدنیوز» در آینده جزئیات بیشتری از «پرونده جاسوسی زهرا اردشیر لاریجانی» مشهور به «خانم وحید» را برای نخستین‌بار رسانه‌ای خواهد کرد.

تلاش صادق لاریجانی و خطیب برای جلوگیری از درز اطلاعات جاسوسی زهرا 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.