برملا شدن توطئه قتل ارژنگ داوودی در زندان زاهدان

برملا شدن توطئه قتل ارژنگ داوودی در زندان زاهدان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

برملا شدن توطئه قتل ارژنگ داوودی در زندان زاهدان

طبق خبر دریافتی از زندان زابل، طرح توطئه قتل آقای ارژنگ داوودی قرار بود با انتقال غیر قانونی  ایشان از زندان زابل به زندان زاهدان در 4 مرداد 1396  و در یک درگیری بظاهر عادی صورت گیرد. و به این وسیله حذف فیزیکی ایشان یک اتفاق عادی اعلام شود.

در همین رابطه طی پیامی صوتی از زندان جزیئات این جنایت طراحی شده توسط شخص آقای ارژنگ داوودی برملا شده است.

هر چند این توطئه شرم آور با شکست مواجه شده و عملی نشد، اما با این همه نگرانی جدی نسبت به امنیت جانی این زندانی سیاسی وجود دارد، چه را که هر لحظه ممکن است با طراحی و توطئه شوم دیگری این اتفاق صورت گیرد.

کانون حصارو سایت خبرگر ، نگران وضعیت و شرایط امنیتی ایشان می باشند و از همه آزادیخواهان و مجامع بین المللی خواهان رسیدگی و توجه جدی به این مسئله می باشد

یک زندانی عادی از ایرانشهر که متهم به قتل دو برادر بوده است و ده سال زیر حکم اعدام قرار دارد برای کشتن ارژنگ مامور میشود. نام او جمشید قادری 31 ساله، اهل ایرانشهر است. قرار بوده در یک درگیری ساختگی در محل قرنطینه زندان زاهدان که ارژنگ اول به انجا وارد می شود، به ارژنگ با تیزی ضربه بزند.این انتقال بدون اطلاع و هماهنگی با بیدادستان و معاون او ومدیرکل سازمان زندانهای استان سیستان و بلوچستان به نام علیرضا بابایی و معاون جنایتکار وی به نام غلامرضا مهریزی (مهدیثی) صورت نپذیرفته است. خوشبختانه این زندانی بنا به دلایلی در اخرین لحظات از ارتکاب به این جنایت خودداری ورزید. و به همین خاطر در حضور مدیر کل و معاونش از سوی محمد خسروی رئیس جنایتکار زندان زاهدان و مراقب پاچه خوار بند قرنطینه به نام مهدی خوش نشین مورد شماتت وتهدید جدی قرار گرفت. ارژنگ داوودی هم به ناچار با تهیه سه برگ شکوائیه مبسوطی را تنظیم نموده وبا ارائه 8 مورد قرائن غیر قابل کتمان در حال پیگیری در رابطه با این توطعه می باشد. او می خواهد از طریق رئیس جدید زندان جدید زابل به نام  مرتضا پیری شکایت خود را به دست دادستان زابل به نام حسین سرگزی برساند.

اسامی چهار نفر از مسولان زندان های استان که طراح اصلی  این قتل بوده اند ، که در این توطعه نقش جدی داشته اند.

1- غلامرضا رضایی مسوول حفاظت اطلاعات زندان زابل

2- محمد خسروی رئیس زندان زاهدان

3- محسن خواجه مدیر داخلی زندان زندان زاهدان

4- غلامرضا قدیر مسوول بازرسی زندان زاهدان

بنا به اطلاع موثق تیزی مورد بحث را همین غلامرضا قدیر مسوول بازرسی زندان زاهدان در محل بند قرنطیته در اختیار جمشید قادری قرار داده است.

به منظور اگاهی همگان از روش های مختلف ادم کشی  وحذف خونین مخالفان حکومت ولایت فقیه در زندانهای حکومت ، به زودی سه برگ شکوائیه مستند خود را پیرامون این توطئه منتشر خواهم کرد.

زنده باد ایرانی

پاینده ایران

به امید برقراری آزادی ایرانیان

یکشنبه 5 شهریور 1396 ارژنگ داوودی زندان زابل

برملا شدن توطئه قتل ارژنگ داوودی در زندان زاهدان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.