مهدی کروبی اعتصاب غذا کرد + آماده باش سپاه ثارالله تهران

مهدی کروبی اعتصاب غذا کرد + آماده باش سپاه ثارالله تهران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مهدی کروبی اعتصاب غذا کرد + آماده باش سپاه ثارالله تهران

مهدی کروبی از رهبران جنبش سبز در حصر غیرقانونى و غیر شرعى اعتصاب غذا کرد.

مسئولیت هرگونه اتفاق جانى براى آقاى کروبى، مستقیما بر عهده رهبرى است, دو درخواست مهدی کروبی برای پایان دادن به اعتصاب غذا:

یک- خروج ماموران امنیتی از منزل

دو- اعلام زمان دادگاه علنی طبق اصل صد و شصت و هشت قانون اساسی

فرزند کروبی: پدرم با درخواست محاکمه علنی اعتصاب غذا کرده استفرزند مهدی کروبی با تایید خبر اعتصاب غذای پدرش به جماران گفت: ایشان بعد از نماز صبح امروز (چهارشنبه ٢۵ مرداد ماه)، اعتصاب غذای خشک کرده اند و درخواست محاکمه علنی دارند.

ایشان آخرین بار به وزیر بهداشت که به بیمارستان آمده بود نیز گفتند که اگر من به خانه برگردم درخواست محاکمه دارم و به خاطر همین علی رغم بیماری قلبی اعتصاب غذا خواهم کرد تا درخواست من را اجابت کنند.

یکی دیگر از درخواست های ایشان خروج نیروهای امنیتی از داخل منزل است. ایشان می گویند این اولین باری است که مامورین داخل منزل هستند و این هیچ منطقی نیست. (جماران)

 

اعتصاب غذای کروبی بساط بیت را بر هم زده است سپاه ثارالله تهران اماده باش شد

قسمتی از گفتگوی بین وحید حقانی حسابدار ویژه خامنه ای با فرمانده سپاه ثارالله تهران منتشر شد.اعتصاب غذای کروبی بساط خامنه ای را برهم زده است. اعزام وحید حقانیان برای اعلام امادگی سپاه ثارالله ، حقانی اقا می گویند اماده باش شوید شاید طرفداران کروبی به سوی جماران راه بیفتند. سپاه ثاراله اماده.باش شد.وحید حقانی حسابدار شخصی خامنه ای می گوید: آقا گفته اند که ،

ممکن است مردم برای کمک به کروبی به سمت جماران راه بیفتند. از حالا باید تدابیر امنیتی داشته باشیم . در تهران سپاه ثاراله آماده باش بشود. یک منبع مطلع امنیتی: جلسه فروغی با وحید حقانیان/ جلسه فوری شورای تأمین استان/ آماده‌باش سپاه ثارالله تهران

علی خدایی از اعضای تشکیلات نوید حزب توده بوده است. او همکار مهدی پرتوی ورحمان هاتفی بوده است. پرتوی در دوران دهه شصت نقش سر بازجوی اطلاعات را به عهده گرفت ودلایل اعدام کردن اعضای حزب توده را به حکومت داد. هرچه نا خدا افضلی در بیدادگاه حکومت اعلام می کرد که هیچ سندی را به هیچ کس نداده است. پرتوی اصرار می کردن که او سندی داده است. که حتا ری شهری هم در خاطرات اش نوشت که نا خدا بهرام افضلی هیچ اتهامی را در باره انتقال اطلاعات به دیگران نپذیرفت. اما علی خدایی که در جریان دستگیری های حزب توده دستگیر شده بود ، این دستگیر شدن را به هیچ کس نمی گوید وهرگز بیان نمی کند که دستگیر شده است. در صورتی که جوانشیر دبیر دوم حزب توده که توسط حکومت ولایت فقیه شکنجه ها بسیار شد وسپس اعدام گردید،به همسرش آذر معتقدی می گوید که علی خدایی هم در زندان بود واو را اوردند با من در دوران بازجویی رودر رو کردند و مطالبی را که پذیرفته بود در حضور بازجویان بیان کرد. و بعد هم او در افغانستان بالاترین مقامات وارتباطات وامکانات را بدست می گیرد. با پشتیبانی که یکی از همکاران کوزیکچین در بخش وزارت خارجه شوروی به عنوان اتاشه افغانستان از او کرد توانست در این حد امکانات وقدرت در افغانستان دوران ببرک کارمل ودکتر نجیب اله پیدا کند. کوزیکچین ان مامور سفارت شوروی در تهران بود که با اطلاعاتی مر بوط به حزب توده از سفارت شوروی به انگلستان رفت. این کنجکاوی تاریخی در بین بخشی از تاریخ نگارها در باره این شخصیت های پیچیده ودروغگوی تاریخ وجود دارد. جالب انکه از وقتی که مصاحبه حشمت رئیسی کارگر سندیکالیست، با سعید بهبهانی در تلویزیون اینترنتی میهن در باره علی خدایی وفرخ نگهدار پخش شده است ، مورد حمله وتوهین و تهدید به مرگ

یک منبع مطلع امنیتی به «آمدنیوز» اطلاع داده که هم‌اکنون جلسه فروغی (مأمور حصر رهبران جنبش سبز) با وحید حقانیان در بیت رهبری برای بررسی چگونگی مواجهه با اعتصاب غذای مهدی کروبی تشکیل شده است.

هم‌زمان شورای تأمین استان تهران با برگزاری جلسه‌ای محرمانه به مأموران امنیتی قرارگاه ثارالله دستور داده است که نیروهای خود را به سمت جماران (محل حصر مهدی کروبی) گسیل کنند تا برای حضور احتمالی مردم معترض به حصر رهبران جنبش سبز آمادگی برخورد را داشته باشند.

اخبار محرمانه‌ی بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهدی کروبی اعتصاب غذا کرد + آماده باش سپاه ثارالله تهران

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.