در اعتراضات بیست ژوئن روز دفاع از زندانیان سیاسی، فعالانه شرکت کنیم!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 

کمیته بین‌المللی علیه اعدام

بیست ژوئن روز دفاع از زندانیان سیاسی ایران، سالروز آغاز قتل عام وحشیانه هزاران جوان منتقد و معترض به شکل گیری حکومت اسلامی در سال ۱٣۶۰ و سالروز قتل ندا آقا سلطان است.

این روز در تاریخ مبارزات مردم ایران، روزی خونین و درد آور و در عین حال روزی است که به عیان نشان می‌دهد این مردم حکومت اسلامی را نمی‌خواهند. از همان روز اول با بسته شدن نطفه نامیمون حکومت انسان ستیز اسلامی، جوانانی که برای آزادی و رفاه و زندگی انسانی علیه حکومت شاه قیام کرده بودند، علیه این حکومت مبارزه را آغاز کردند و به همین دلیل قربانی این دستگاه جنایت و بی‌رحم اسلامی شدند.

در ایران تفکر و انتقاد و مبارزه و تشکل جرم است و به همین دلیل فعالین جنبش کارگری، جنبش دفاع از معلمین و جنبش زنان و دانشجویان و مدافعین حقوق کودک و یا آته‌ئیست‌ها و منتقدین مذهب در زندان هستند و با وجود شرایط وحشیانه و غیر انسانی در زندان‌ها این اسرای محبوب مردم زحمتکش و معترض ایران کماکان به مبارزه خود علیه حکومت اسلامی در داخل زندان هم ادامه می‌دهند.

روز بیست ژوئن از طرف کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی روز دفاع از زندانیان سیاسی اعلام شده است.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام از همگان دعوت می‌کند که در بیست ژوئن به هر طریق ممکن از آزادی همه زندانیان سیاسی دفاع کنند. ما خود را در صف مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی میدانیم و از فراخوان بیست ژوئن فعالانه دفاع می‌کنیم.

این روزها در ایران شاهد اعدام حداقل ۱۰ نفر در هر روز هستیم. در دو هفته گذشته ۱۵٣ نفر در زندان‌های ایران اعدام‌شده‌اند، بیست ژوئن فرصتی است مهم برای اعتراض به این موج وحشیانه اعدام‌ها در ایران، کمیته بین‌المللی علیه اعدام یک‌بار دیگر از همه دعوت می‌کند که در این روز به این موج وحشتناک اعدام‌ها اعتراض کنند.

زنده باد بیست ژوئن روز دفاع از زندانیان سیاسی در ایران

زنده باد مبارزات متحدانه مردم ایران علیه حکومت اعدام و جنایت اسلامی!

کمیته بین‌المللی علیه اعدام

۱۵ ژوئن ۲۰۱۵

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.