آقایان سرداران : دشمن در درون مرزهاست

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هوشنگ طالع  
سیاست « سب و لعن » ناسیونالیسم یا ملی‌گرایی‌ایرانی ، هم‌راه با ره‌گشایی برای عناصر بی‌وطن ، ضدایرانی و خیانت‌پیشه در پناه  « تقیه » و تظاهر به اسلام ، زیان‌های بسیاری برای کشور ، امنیت‌ملی و تمامیت ارضی ایران ، در پی خواهد داشت.
ماجرای « سلماس » با هم‌کاری شهردار و شورای « اسلامی » شهر در پایین کشیدن تندیس فردوسی ، به بهانه‌ی نام‌گذاری میدان به نام « ‌انقلاب » ،‌ ساختن و پرداختن ماجرای « تراکتورسازی » در تبریز که دست سفارت‌خانه‌های خارجی نیز در آن به روشنی دیده می‌شود و ماجرای اخیر « مجیدیه » ، ژرفای نفوذ عوامل تجزیه‌طلب و بیگانه‌پرست را در بدنه‌ی جمهوری اسلامی به روشنی نشان می‌دهد .
آقایان سرداران : لازم نیست ، اجازه گذر از 40 کیلومتری مرزها را به عناصر زیان‌رسان به کشور ندهید ، سیاست ضدملی و ضد« ایران‌دوستی » ، هم‌راه با تشویق و ترغیب و راه‌گشایی برای عناصر « متظاهر به اسلام » ، امنیت واقعی کشور را در مخاطره‌ی سخت قرار داده است . ادامه‌ی این سیاست یعنی « ‌سب و لعن»‌ ایران دوستی و میهن‌خواهی ، کشور را به سوی فاجعه می‌راند .
 نیاز نیست که دشمنان به مرزهای میهن ما نزدیک شوند . هم‌اکنون شماری از آنان در پست‌های کلیدی و نیز موقعیت‌های دست دوم و سوم با دریافت حقوق و مزایا از خزانه‌ی کشور و نیز به ‌طور قطع ، با اخذ رشوه و اقدام به چپاول اموال عمومی در راستای گسترش فساد ، به ظاهر در خدمت نظام و در حقیقت در خدمت بیگانگان برای تجزیه‌ی ایران ، قرار دارند ؟!
با این سیاست‌ها و سب و لعن ایران‌دوستی و سرکوب میهن‌دوستان و وطن‌یاران ، کشور را با خطرات سخت روبرو خواهید کرد . هم‌چنان‌که کرده‌اید . تا خیلی دیر نشده‌است ، به خود آیید !
 
شنبه 9 خردادماه 1394 ـ     

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.