اعتصاب کارگران شرکت جیسون در فاز ۱۲ پارس جنوبی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اعتصاب کارگران شرکت جیسون در فاز ۱۲ پارس جنوبی

بنابر گزارش رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران تعداد ۱۵۰ نفر از کارگران اکیپ های اجرایی شرکت جیسون که یکی از زیرمجموعه های شرکت پتروپارس واقع در فاز ۱۲ پارس جنوبی میباشد دیروز و امرو ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

این کارگران در چهار ماه گذشته تنها بخشی از حقوق بهمن ماه و بخشی از حقوق اسفند خود را دریافت کرده و مابقی حقوق این دوماه و ماه های فروردین و اردیبهشت آنان هنوز پرداخت نگردیده است. کارفرمای شرکت جیسون در ماه های گذشته روزانه یکساعت از حقوق این کارگران را نیز محاسبه نمیکند و همچنین مرخصی های معوقه تمامی این کارگران نیز به گرو گرفته شده است.

دیروز دوشنبه تمامی این ۱۵۰ کارگر نصف ساعت کاری را در اعتصاب بوده و امروز سه شنبه کل ساعات کاری به سر کار نرفته و در محوطه تحصن نمودند.

لازم به ذکر است که شرکت جیسون با هیچ یک از این کارگران عقد قرارداد ننموده و کارگران بدون هیچ نوع قراردادی و با توافق لفظی مشغول به کار میباشند.

امروز مدیران شرکت با وعده اینکه تا ۱۰ روز آینده تمام مطالبات کارگران را پرداخت مینماید تلاش کردند تا آنان را به سر کارشان برگردانند و کارگران اعتصابی توافق کردند که چنانچه پس از اتمام ۱۰ روز مطالباتشان پرداخت نگردد دوباره دست به اعتصاب خواهند زد.

اتحادیه آزاد کارگران ایران با حمایت از مطالبات به حق این کارگران خود را در کنار آنان میبیند و بر لزوم هر چه بیشتر اتحاد و همبستگی این همکاران برای رسیدن به حقوقشان تاکید مینماید.

اتحادیه آزاد کارگران ایران۳۰/۰۲/۹۳

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.