تجمع کارکنان دفاتر خدمات فناوری اطلاعات روستایی اصفهان مقابل استانداری

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع کارکنان دفاتر خدمات فناوری اطلاعات روستایی اصفهان مقابل استانداری

تعدادی از کارکنان دفاتر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) روستایی استان اصفهان خواستار برقراری حق بیمه و تغییر وضعیت قرارداد خود شدند.

به گزارش۲۷اردیبهشت ایرنا، حدود ۲۰ نفر از کارکنان این دفاتر صبح روز شنبه همزمان با ˈروز جهانی مخابرات و ارتباطاتˈ، با حضور در مقابل درب ورودی استانداری اصفهان، خواسته خود را مطرح کردند.

این تعداد با دردست داشتن بنرهایی، خواهان رسیدگی به مشکلاتشان از جمله استمرار حق بیمه و تغییر وضعیت قرارداد خود بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شدند.

در سالهای گذشته بویژه در سال ۱۳۸۹ نیز کارگزاران دفاتر خدمات فناوری اطلاعات روستایی از چند استان از جمله اصفهان با حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی خواهان اجرای مصوبه سال ۸۶ مجلس در باره قراردادی شدن و پوشش بیمه ای خود شدند.

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۶، شرکت مخابرات ایران موظف شده است تمام کارگزاران دفاتر روستایی را با انعقاد قرارداد کارگری، تحت پوشش بیمه قرار دهد.

دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) روستایی به منظور ارائه خدمات ارتباطی، پست، پست بانک و خدمات فناوری اطلاعات در قالب پیشخوان دولت و عرضه خدمات برخط (Online) سایر نهادها که مورد تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، ایجاد شده است.

بیش از ۴۰۰ دفتر خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان فعال است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.