رابطه حقوق میلیونی اعضا هیئت مدیره شرکت ملی گاز وانصراف ازدریافت یارانه!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

رابطه حقوق میلیونی اعضا هیئت مدیره شرکت ملی گاز وانصراف ازدریافت یارانه!

روزشنبه هفته جاری روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با انتشار خبری اعلام کرد که مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت در اولین جلسه سال ۱۳۹۳، با انتشار اطلاعیه ای از دریافت سهم یارانه خود انصراف دادند!…

به گزارش۱۸فروردین نفت ما ،در ادامه خبر آمده است؛مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در اولین جلسه سال ۱۳۹۳ با انتشار اطلاعیه ای به منظور کمک به دولت محترم در جهت ارتقا خدمت به مردم، کاهش تورم وتقویت تولید، از دریافت سهم یارانه خود انصراف دادند.

این گزارش،در راستای این خبر ذکر چند نکته را ضروری می داند:

نخست آنکه اگر اعضا هیئت مدیره این شرکت که برخی از آنها نیزاز دولت گذشته در آن شرکت حضور دارند با دریافت حقوق میلیونی که بسیاری از مردم آرزوی دارا بودن چنین حقوقی برای رفع مشکلات اقتصادی روزمره خود هستند ،خود را تا به امروز مستحق دریافت یارانه می دانند،چرا در گذشته از دریافت یارانه خودداری نکردند؟!

دوم آنکه؛متن خبر طوری نگاشته شده که انگار منتی بر سر مردم گذاشته شده است که ای مردم ما هم همانند شما زندگی خود را با حقوق کارمندی و کارگری مصوبه وزارت کار گذران زندگی می کنیم و شما هم به مانند ما از حق مسلم خود بگذرید!

و آخر اینکه این اقدام مدیران شرکت ملی گاز که در متن خبر بدرستی اعلام شده در جهت خدمت به دولت بوده است و اگر در جهت منافع کشور می بود بسیار قبل تر می بایست از دریافت یارانه خودداری می کردند!

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.