دادگاه کارگران بازداشتی پلی اکریل اصفهان روز پنج شنبه برگزار می شود

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دادگاه کارگران بازداشتی پلی اکریل اصفهان روز پنج شنبه برگزار می شود

به گزارش۱۵بهمن ایلنا،دادگاه کارگران بازداشتی پلی اکریل اصفهان روز پنج شنبه (۱۷ بهمن ماه) در شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی جزایی شهرستان مبارکه و به ریاست قاضی «راستی» برگزار می‌شود.

یکی از نمایندگان کارگران با اعلام این خبر گفت: دادگاه آقایان «احمد صابری»، «عباس حقیقی» و «جواد لطفی» که در تاریخ ۲ بهمن ماه توسط پلیس امنیت احضار و بازداشت شده بودند، روز پنج شنبه (۱۷ بهمن ماه) در شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی جزایی شهرستان مبارکه و به ریاست قاضی «راستی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اظهارات دادستان مبارکه، مبنی بر اینکه آزادی ۳ کارگر بازداشت شده منوط به توقف اعتراضات صنفی کارگران در کارخانه پلی اکریل اصفهان است، ادامه داد: کارگران پلی اکریل اصفهان با توجه به وعده دادستان که از سوی مسئولان فرمانداری و پلیس امنیت هم تکرار شده بود، تصمیم گرفتند از روز دوشنبه هفته گذشته (۷ بهمن ماه) به اعتراضات صنفی شان خاتمه دهند اما با گذشت یک هفته از آن تاریخ، هنوز هیچ یک از همکاران بازداشتی آزاد نشده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به دستور مدیرعامل کارخانه مبنی بر عدم تمدید قرارداد کار آقای لطفی، از کارگران بازداشتی، تصریح کرد: آقای لطفی در بخش «اکریلیک ۲» کار می‌کند و تا پایان بهمن ماه با کارخانه پلی اکریل اصفهان قرارداد دارد اما مدیرعامل کارخانه دستور داده است که قرارداد کار وی از پایان بهمن ماه تمدید نشود.

وی در پایان با اشاره به شروع به کار مجدد بخش اکریلیک ۲ طی چند روز آینده، اظهار داشت: با پیگیری کارگران و همکاری بسیار خوب مسئولان دولتی، بخش اکریلیک ۲ که گفته می‌شد به دلیل کمبود مواد اولیه، امکان ادامه تولید ندارد طی چند روز آینده مجددا راه اندازی می‌شود و مدیر عامل کارخانه از کارگران خواسته است که سر کار خود حاضر شوند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.