تجمع اعتراض آمیز اعضای مسکن مهرزرند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع اعتراض آمیز اعضای مسکن مهرزرند و مسدود کردن محور زرند ریحان شهر!

به گزارش۱۷آذرصبح زرند،با گذشت حدود‌ ۴ سال از وعده‌های بی‌نتیجه،اعضای تعاونی‌های مسکن مهر زرندصبح امروز باتجمع درتقاطع شهرک شهیدباهنراین شهرمجددا خواستار رسیدگی به وضعیت منازل خود شدند.

بنابهمین گزارش،عدم پایبندی مسئولان به تعهدات تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان زرند‌ متقاضیان مسکن مهر در این شهرستان را برای چندمین بار مجبور به اعتراض کرد و معترضان از ساعت ۸ صبح امروز اقدام به مسدود کردن محور زرند ریحان شهر در تقاطع شهرک شهید باهنرنمودند .

اعضا تعاونی مسکن مهر زراوند نوین شرق در حالی که به شدت عصبانی بودند با داد و فریادکامیونهای ترانزیتی و دیگر خودروهای عبوری در این محور را متوقف کردند.

تلاش مامورین انتظامی در متفرق کردن آنها بی نتیجه ماند،آنهامنتظر مسئولین بودند و خواستار توجه جدی مسئولان در رسیدگی به موضوع و تسریع در تکمیل منازل مسکونی شدند.

محمد رضا نخعی بخشدار مرکزی زرندباحضوردر جمع معترضین گفت:فکر نمی کنم با تشکیل جلسه مشکل شما حل شود .

موثرترین راه اعلام شکایت از هئیت مدیره و مدیرعامل است که نهایتا شکایتی از سوی اعضا تنظیم و به امضا معترضین رسید که از طریق مراجع قضائی پیگیری گردد .

برپایه این گزارش،در شهرستان زرند ۹۹۸ واحد مسکن مهر در قالب پنج تعاونی در حال ساخت و ساز است که از این تعداد ۶۵۰ واحد به تعاونی زراوند نوین شرق واگذار شده است.

یک خانم متقاضی مسکن مهر در حالی که اشک می ریخت گفت: به خدا مستاجر هستم و با هزاران بدبختی به امید خانه دار شدن پول تهیه و در مسکن مهر ثبت نام کردم قرار بود اواخر سال گذشته ۱۰۰ واحد مسکن مهر آماده شود،اما یک واحد را هم ندیدیم نمی دانم پول و سرمایه ما کجا خرج شده است .

در این جلسه تقریبا تمام شرکت‌کنندگان از وعده‌های پیاپی تحویل منازل با وجود گذشت بیش از ۴سال گلایه‌مند بودند،اعضای تعاونی‌های مسکن مهر از مسئولان اجرایی درخواست رسیدگی جدی به موضوع و تسریع در تکمیل منازل مسکونی را داشتند.

یکی دیگر از اعضا با ابراز گلایه شدید گفت: با توجه به طرح دولت‌ گذشته نسبت به واگذاری مسکن ارزان قیمت به افراد کم‌درآمد و فاقد مسکن‌،با فروش زیورآلات همسرم و وسایل زندگی که داشتم به امید خانه‌دار شدن در تعاونی مسکن مهر عضو شدم که با گذشت حدود چهار سال همچنان در خانه اجاره‌ای سکونت دارم.

وی افزود:تاکنون در چند‌ مرحله تعاونی از ما درخواست پول کرده است و با گرفتن وام از صندوق‌های اعتباری و بانک‌ها وجه مورد نظر آنها را پرداخت کرده‌ام، اما‌ متاسفانه هنوز صاحب مسکن نشده‌ام.

یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر زرند مدعی شد،هیچ یک از متقاضیان مسکن مهر زرند در انتخابات هیئت‌مدیره مسکن مهر شرکت نداشته‌اند و هئیت مدیره صوری انتخاب شده،تمام افرادی که پشت میزهای تعاونی مسکن مهر زرند نشسته‌اند، گزینشی هستند.

‌حجت غلامی مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زراوند شرق در نشست اعتراض‌آمیز متقاضیان مسکن مهر که در سال گذشته در سالن سیف این شهرستان برگزار شده بود، قول مساعد داد‌ که ۹۱ واحد مسکونی تا اول دی ماه ‌سال گذشته آماده و تحویل متقاضیان شود و ۱۸۹ واحد مسکونی دیگر نیز پس از آن که اعضا تا ۱۵ روز آینده آورده خود را تکمیل کنند تا پایان دی ماه منازل مسکونی آنها تکمیل و تحویل شود.

وی گفت: این تعاونی تعهد ساخت‌ ۶۵۰ واحد مسکونی را داشته که از این تعداد پس از پالایش به ۵۰۰ واحد مسکونی کاهش یافته است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.