خواستار پایان اعتصاب غذای کبودوند هستیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

با پیشنهاد کمیته فرانسه «کمپین حمایت از کبودوند»، کسانی که روز شنبه 31 تیر 1391 برای حمایت از محمد صدیق کبودوند و دیگر زندانیان سیاسی، در میدان آزادی ها و حقوق بشر پاریس گرد آمده بودند طی نامه ای از کبودوند خواستند تا به اعتصاب غذایش پایان دهد. متن نامه همراه با اولین امضاها در زیر می آید. شما نیز می توانید با امضاکنندگان این نامه همراه شده و خواستار پایان اعتصاب غذای محمد صدیق کبودوند بشوید. مهلت برای امضای این نامه، به وقت اروپا تا ساعت 24 دوشنبه 23 ژوئیه خواهد بود. سه شنبه، نامه همراه با امضاها در اختیار خانواده کبودوند قرار می گیرد که این خواست امضاکنندگان را به اطلاع او برسانند.

 جناب آقای محمد صدیق کبودوند روزنامه نگار کرد و موسس سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان!

برحق بودن خواست شما که دوران محکومیت 11 ساله و ناعادلانه خود را می گذرانید و از تاریخ ششم خرداد 1391 به دلیل ممنوعیت دیدار با فرزندتان که در حال حاضر بیمار هستند و همچنین در اعتراض به تبعیض بین زندانیان اقلیتها و دیگر زندانیان، در بند 350  زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده اید بر ما و همه ی انسان های آزاده پوشیده نیست و همه بر آن واقف هستیم اما جان شما برای تک تک ما ارزشمند است و خوب می دانیم رژیم جمهوری اسلامی خوشحال می شود که شما به این شکل از بین بروید.

ما ضمن محکوم کردن مخالفت مقامات قضایی ایران با درخواست به حق و انسانی شما، بر این باوریم که ادامه اعتصاب غذا برای سلامت و زندگی شما بسیار خطرناک است. بنا بر این از شما تقاضا می کنیم به اعتصاب غذای خود پایان دهید و مطمئن باشید ما امضاء کنندگان این نامه همراه با هزاران انسان آزادیخواه دیگر، همچنان در کنارتان بوده و از طریق مجامع حقوقی و بین المللی پیگیر خواسته های شما خواهیم بود.

داوود آزادفر؛ مظفر ادب؛ امیر اردلان؛ رضا اکرمی؛ بهمن امینی؛ فرامرز بهار؛ بهمن پنجوی؛ حسنا پور سرباز؛ منصور تیفوری؛ میهن جزنی؛ رضا جعفریان؛ زهره حبیب محمدی؛ سرگل حسنی؛ کمال رحمان نژاد؛ تقی رحمانی؛ سهیل رسولی؛ آرش زمانی؛ سعدیه شاکری؛ علی شاکری؛ مهین شکرالله پور؛ پویا صادق وزیری؛ دارا صالح زاده؛ ضیاء صدرالاشرافی؛ هلگورد صمد؛ آرام عثمان ؛ کامران عزیززاده؛ رضا علیجانی؛ سعید غفاری؛ شهناز غلامی؛ رضا قاسمی؛ محمد کرمی؛ رئوف کعبی؛ علی کیانی؛ جلیل گادانی؛ مارته گنتالر؛ عبدالکریم لاهیجی؛ عزیز ماملی؛ سوسن محمدخانی غیاثوند؛ کامران مرسلی؛ مینا مطلق؛ یاسر معصومی؛ حسین منفردی؛ هیرش ناصری، صباح نصری؛ دیاکو یزدانی.

 فدراسیون جهانی حقوق بشر

کمیته حزب دمکرات کردستان – فرانسه

کمیته مستقل ضد سرکوب شهروندان ایرانی

 

 

برای ارتباط با ما و امضای درخواست فوق لطفاً با ایمیل زیر تماس بگیرید
4kaboudvand@gmail.com

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.