دعوت نامه شاخه نهضت مقاومت ملی ایران در شهر کلن

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دیر زمانی است که بخش عظیمی از ملت ایران به ماهیت اصلی نظام مبتنی بر ولایت فقیه و متکی به قانون اساسی جمهوری اسلامی، پی برده است و هرروز که می گذرد بر این بخش افزوده می گردد. پایان محتوم جمهوری اسلامی و سلطه ی حاکمیتی توتالیتر به نام دین، وظایفی بس سترگ در مقابل تمامی کسانی که دل در گرو آزادی، استقلال و دموکراسی واقعی دارند، می گذارد.

ارائه توضیحات و شرح صادقانه ی هرچه بیشتر درمورد واقعیت های سی و سه سال تسلط مشتی شیاد از خدا بی خبر بر جامعه ی سیاست زدایی شده ی آن روز ایران، سعی در تقویت حس اتکاء به نفس و امیدواری و از همه مهمتر درک لزوم تشکیلات سیاسی مبتنی بر دموکراسی و معطوف به آن، و نیرویی برای مبارزات سازمان یافته بر پایه ی اصول و هدف های مشترک ملت، از اهم وظایف خطیری است که در مقابل هر روشنفکر آزاده، و هر ایرانی دموکرات و وطن دوست قرار دارد.

وجود جمهوری اسلامی و بلایایی که به همراه داشته و لزوم مقابله و مبارزه با آن که خرد سیاسی، اخلاق اجتماعی و حمیت ملی هر ایرانی آزاده آن را می طلبد، باید خود انگیزه ی لازم در کوشش خستگی ناپذیر همگانی برای تحقق امر اتحاد نیروهای سیاسی مبارز باشد؛ اتحادی از همه ی افراد، گروه ها و سازمان های سیاسی که، نه در حرف، بلکه به شهادت کتاب زندگی خود به سابقه ی هواداری از دموکراسی و تلاش و از خود گذشتگی در راه آن شناخته شده باشند.

 در اوضاع و احوالی که ملت با آن روبرو است، و مشتی شیاد فارغ از هرگونه ارزش اخلاقی و باوری جز نفع خصوصی، نه تنها خود ثروت بی کران ملی و در آمدهای حاصل از آن ثروت ها را به غارت برده اند، بلکه برای ادامه ی تسلط اهریمنی خویش راه نابودی اقتصاد ملی و استقلال سیاسی ایران را به روی سوداگران و چپاولگران خارجی نیز گشوده اند و هر روز زمینه های تسلط آنان بر ایران را گسترده تر می سازند چگونه می توان به آینده بی اعتنا بود؛ اینان به منظور نجات خویش حتی حاضرند که بند اسارت به بیگانه را به گردن ملت بگذارند، و تاکنون نیز گذاشته اند.

نهضت مقاومت ملی ایران که با همت و دوراندیشی دکترشاپور بختیار جهت دفاع از حاکمیت ملی،  تمامیت ارضی و استقرار نظامی متکی به اراده ملت و بدور از دخالت دین در ارکان حکومت سی سال پیش تاسیس گردید، و ازهمان ابتدای تاٌسیس خود در پی ایجاد اتحادی از نیروهای ملی و دمکرات جهت رسیدن بدین مقصود بوده است.

اکنون کشور و مردم ما یکی ازسخت ترین دوران های تاریخ خود را میگذراند، شاخه نهضت مقاومت ملی ایران در شهر کلن جلسه ای بمنظور تبادل نظر با هم میهنان درباره شرایط حاکم بر مملکت برگذار می نماید. بدین منظور ما از ایرانیان علاقمند به ایران و آزادی مردم آن دعوت میکنیم که با شرکت خود در این جلسه به غنای هرچه بیشتر آن کمک نمایند.

موضوع گفتگو:  راه یابی درجهت همسویی وهمگامی نیروهای دموکرات در مبارزه برای نفی کامل جمهوری اسلامی و کوشش به منظور استقرار دموکراسی در ایران.

تاریخ و محل برگذاری جلسه

02.06.2012

 شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱  برابر ۲ یونی ۲۰۱۲

جلسه در شهر کلن از ساعت ۱۴ شروع می شود و در ساعت ۲۰ بپایان می رسد.

Melanchthon Akademie,

Kartäuserwall 24b,

50678 Köln

***

Tel.: 01636725111

www.namir.info

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.