قتل ع ا م در نیجریه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

راستی چرا همه داستان را تفسیر نمی کنند .یاد اور مجلس ختم برا قربانیان یک نزاع قبیله ای بود.وبا در بازارتهران .مجلس ختم بچه تاجر وطلا فروش بود در تکیه ومیدان فلان ابن بهمان وچای وشکلات وشیرینی وشام هفت دست.اما صدها کارگر وپادو ومردم عادی که دربین نزاع له شدند .مغفول بود حتی در زیر جو پر رنگ تبلیغات وپخش یه مانده سفره ارحام مجلس ختم .اینک حکایت داستان عروس جهانست.اما از بخون تپیده شدن هزاران مردم بی دفاع اعم از زن وکودک وبه خاک سیاه نشاندن میلونها مردم داستان مبارزه با ینیادگرایی در پاکستان .افغانستان .یمن .سودان .لیبی .وبویزه عراق.وسوریه خبری نیست.حتی از صدها زندانی گمنامی که در زندانهای ملایان ایران .ترکیه .چین سودان مصر .سوریه .عراق.عربستان .کرهشمالی و….تنها بجرم اضهار عقبده وبیان واقعیت .نه برداشتن اسلحه وحمه ویا کشتار زندانی هستند .که حتا منادیان مدعیان سازمنهای جقوق بشری نامی حتا برای یکبار از انها نبرده اند.تا حتا در منطقه موردسکونت انها اطلاع رسانی شود.زیرا هر گروه وسازمان علرغم تبلیغات پر سر وصدا وجمع اوری پول در اصل یارگیری وهدف اوازهگری تنها مانند رسانه ها اغراض اربابان وهواداران وموسسان را براورد میکند.نه هدف جهانشمول یبلیغاتیاش.حقوف بشر.ازادی.مردم.ملت کالاهای رایج برای سوداگران جهان سیاست چه مذهبی وچه غیر مذهبی درامدهاست.حتا درکوبانی هدف تشکیل حکومت درز=راستای اربابانی است که اسلحه وپشتیبانی جنگجویان را فراهم میکند.ودر پایان سخن رابا نتیجه گیری از اوضاع شرایط ذهنی وعینی در جهان بویزه در ایران از نظر حاکمان ومحکومان(اکثریت جامعه)به پایان میبرم کهمصداق این ضرب امثل ایرانیست.(هر که بفکر خویشه.کوسه بفکرریشه ودو چیز صدا ندارد.مردن فقرا.و… اقویا)ودرنهایت تا ابله درجهانست مفلس درنبرد.درپایان توجه جنابعالی به نیمه دیگر لیوان داستان خللفت اسلامی در قاره افریقادر غوغای رسانهاه سراسر جهان غرب حتا رسانه های مفسر وطوطی وار برون مرز ایرانی شایان تقدیر است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.