گزارش سومین کنگره حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

سومین کنگره حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لاییک ایران با محوریت ” توسعه پایدار و همه جانبه در ایران فردا ” در روزهای ۲۱ و ۲۳ ژوئن ۲۰۲۴ میلادی برابر با اول و دوم تیرماه ۱۴۰۳ خورشیدی در پاریس برگزار شد. در این نشست که اعضای حزب سوسیال دموکرات و لاییک ایران و مهمانان از ایران و کشورهای مختلف حضور داشتند در زمینه های تخصصی توسعه پایدار و همه جانبه با رویکرد آن در ایران بحث شده و سخنران نظرات تخصصی خود را بیان داشتند.
۱- در روز نخست پس از تعیین هیات رئیسه کنگره و اعلان رسمیت کنگره با حضور ۹۰ درصد اعضا ابتدا به اصلاحات برخی از نکات اساسنامه پرداخته شد و تغییرات به اتفاق آرا به تصویب رسید.
۲- همچنین بیانیه ای تحلیلی در باره علل عدم مشارکت در به اصطلاح انتخابات و تلاش برای تحریم فعال و کنشگرایانه در راه دموکراسی و لزوم گذار به جمهوری ایران به اتفاق آرا به تصویب رسید. این بیانیه در روز ۲۲ ژوئن در نشست عمومی کنگره در حضور شرکت کنندگان توسط نایب رئیس خوانده شد.
۳- کنگره حزب سپس به انتخاب اعضای نهاد راهبردی ۷ نفره که به شمول ۵ عضو اصلی و ۲ جانشین(علی البدل) پرداخته شده که این مورد نیز به اتفاق آرا به تصویب رسید.
در نخستین جلسه نهاد راهبردی، این نهاد به انتخاب مسئولان خود پرداخت :
فرهنگ قاسمی: رئیس و سخنگو(عضو اصلی)
هانیه میرزایی: نایب رئیس و رسانه (عضو اصلی)
اسفندیار خلف: ارتباطات و خزانه دار (عضو اصلی)
احمد احمدی: محیط زیست و عدالت اجتماعی (عضو اصلی)
هوتن دولتی: تشکیلات و روابط عمومی (عضو اصلی)
نیره انصاری : حقوقی و روابط بین الملل (عضو علی البدل)
انور میرستاری : محیط زیست و ارتباطات (عضو علی البدل)
نشست ۲۲ ژوئن توسط نایب رئیس خانم هانیه میرزائی با خوش آمد گوئی گشایش یافت. افزون بر ۱۴ سخنران، حدود ۴۰ نفر از اعضا و هم‌میهنان در این نشست، بصورت حضوری و برخی نیز بصورت آنلاین مشارکت داشتند که در خصوص توسعه همه جانبه و پایدار در ایران فردا به سخنرانی کردند و به پرسش های طرح شده در خصوص این موضوع پاسخ دادند.
در ساعت ۱۹ روز ۲۲ ژوئن جلسه با سخنان رئیس و سخنگوی حزب فرهنگ قاسمی با پایان رسید.

هوتن دولتی
روابط عمومی حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. بادرود و سپاس بی کران بر کسانی که در فکر بستر سازی نخبگان و متخصصین برای آینده با برنامه معین ومدون برای ملت و مملکت اند ، جمهوریخواهان و حکومتهای جمهوری در بدو مجلس نخبگان و متخصصین پاک دست وخوش نام بوسیله ملت به مجلس فرستاده و تا دولتی نخبه سالم و کاردان تشکیل دهند ، که معین نمودن مدت خدمت رئیس جمهور چندسال باشد . ملت ایران در دو کودتا بوسیله بیگانگان در کشور حاضر نیستند که پس مانده کودتا ها که ملت را لیاقت دمکراسی نمی داند . دوباره با کودتای آمریکا و انگلیس و اسرائیل و عربستان بر ملت و مملکت مسلط کنند ، عزیزانی که راه جمهوری را انتخاب نموده اند بی وقفه در تمام کشور ها سمینار و کنفرانس در دانشگاه ها و بیرون دانشگاهها مرتب گوش دنیا و هموطنان از پیشرفت جمهوری و معایب سلطنت و کودتا اعلام نمایند .. موفق باشید . محمد عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.