پای روسیه و آمریکا هم به جنگ قدرت در جمهوری اسلامی کشیده شده است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

غروب یک شنبه سی ام اردیبهشت رییس جمهوری اسلامی و وزیر خارج او در یک سانحه هلیکوپتر (بالگرد) در آذربایجان شرقی کشته شدند .
تردید نیست که این سانحه توسط بمبی که در هلیکوپتر جا ساز شده بوده و یا شلیک از بیرون به بالگرد اتفاق افتاد ه است..
با وجود آنکه امکان بمب گذاری در هلیکوپتر بیشتر از شلیک از بیرون است بنابر این بمب گذاری یا توسط عوامل خارجی که در بالا ترین سطح حاکمیت اسلامی نفوذ کرده اند اتفاق افتاد و یا توسط عوامل آدم کش خود جمهوری اسلامی..
به دلایل بسیار روشن که شاید نیاز به باز گو کردن همه را آن هادر این نوشتار نباشد انفجار بمب و یا شلیک به هلیکوپتر توسط افراد زیر فرمان خامنه ای انجام شده.
کنون این پرسش مطرح است که چرا و به چه دلیل خامنه ای اقدام که کشتن رییس جمهور خود کرد.
از دید من به دو دلیل مهم.
برای خامنه ای گذاردن پسر و یا یکی از پسر هایش بعنوان جانشین خیلی مهم و حیاتی است..از این رو می خواست بر خلاف آنچه در مورد احمد خمینی اتفاق افتاد که رییس جمهور فرزند امام را حذف کرد این بار پسر خامنه ای باشد که رییس جمهور را حذف کند !!
گفته میشود که رییسی کاره ای نبود و قدرتی نداشت که بتواند سد راه تصمیم های علی خامنه ای شود.
این درست ، امابا توجه به گفت وگو هایی که مدتی است میان نمایندگان جمهوری اسلامی و نمایندگان آمریکا در عمان جریان دارد، آمریکا که نفوذش در جمهوری اسلامی، به دلیل گرایش علی خامنه ای به پوتین در دستگاه حاکمیت کاهش یافته تلاش داشت تا رییسی و وزیر خارجه او را بسمت خود بکشاند .
رییسی هم که علاقمند بود که پس از انکه خامنه ای به لقاءالله پیوست او به خیال خود جانشین خامنه ای شود از این نزدیکی استقبال می کرد.
بی شک این نزدیکی های از دید خامنه ای به ویژه دستگاههای جاسوسی روسیه نمی توانست پنهان مانده باشد .از این رو برنامه حذف رییسی و وزیر خارجه اس در دستور کار خامنه ای و حامیان روسی او قرار گرفت.
شاید خبر یکی از خبر گزاری های آمریکایی که پیش بینی کرده که رییس به زود قدرت خود را از دست خواهد داد و نبر گفته گو هایی شخص اگاهی که به که به بی بی سی گفته بود که رییسی بزودی بر کنار خواهدشد .به همین دلیل هابوده باشد .
از این رو قصد خامنه ای برای از میان بر داشتن مانع سر راه جانشینی فرزندی،و خواست پوتین برای جلو گیری از نفوذ آمریکا دراینده سیاست جمهوری خلق دست به دست هم داد و برنامه حذف رییسی و امیر عبداله را رقم زد ..
آیا کشته شدن رییسی شیوه انفجار هواپیمای حامل رهبر واگنر و کشته شدن او را تداعی نمی کند..
اگر شادی مردم رومانی از مرگ چایوچیکو و شادی مردم عراق از مرگ صدام و شاد مردم لیبی شادی مردم ایران پس از مرگ ابراهیم رییسی او را متوجه خوشحال مردم پس از مرگ آینده نزدیک خودش کرده باشد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. ماجرای چمدان و بدل کاری جدی ست. عوامل هسته مرکزی مافیای قدرت هلیکوپتر را با ورود چمدان بدلی منفجرش کردند. طوری که مو لای درزش نرود ! خوشبختانه چنانکه شنیده شده سید خدا سید ابراهیم آل محمد الرئیسی با دکترای آدمکشی از دست ید اللهی امام زمان و هم روح الله زمان شی چینگ پینگ چینی و هم با دریافت مدال نجاست سگ از دهان امام زمان به دهان رهبری معطم دهان به دهان شده تا بر فرق سر این سید بنشیند همه اینها از برکت الله رحمن و رحیم است. برای همین تا کنون ما معنای واقعی رحمان و رحیم را ندانسته بودیم و حالا دانستیم. تا بیخ دست به قول حاج هادی خرسندی از بیت رهبری در لندن… و اما واقعیت امر این است که دوستان بدل چمدان حاج سید دکتر الله حاج ابراهیم رئیسی را به جای چمدان ایشان وارد هلیکوپتر کردند. خوشبختانه در این رابطه دو موضوع اتفاق افتاده یکی اینکه در چمدان بدلی به جای عبا و عمامه و نغلین و زرهپوش سردار امام زمان یک بمب جا سازی شده بوده توسط بازه هم سربازان گهنام امام جلق. اما از همه مهمتر فرشتگان نقل کرده اند که حاج سید دکتر ابراهیم خان رئیسی فورن نمرده و صدای گریه های او را با ناله ی الهی لبیک مع القاء را شیده اند. این صدا ها را فرماندهان این بمب گذاری با شور شعفی باور نکردنی شنیده اند. امیدوارم بزودی شیطان بزرگ این صدا ها را منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.