هشتم تیرماه روز همه پرسی علیه نظام است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بررسی رویدادها با هوشنگ کردستانی: بخش ۲۳۵
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. من کارشناس از قم هستم. همسایه ی در کوچه امام مهدی فکر مینه که انقلاب عنین اسلام ضد بشر تقیر انگلیسه. برا من نامه ۱۶ صفحه و نیمی نوشته من فقط با همین دوتا خط بهش پاسخ دادم.
    بهش گفتم رضا جون من و تو هر قمی هستیم هر تو تا مون تا حالا چند بار مدفوع خودمون و سگامونم انداخیم تو ضریح با اون مدفوعات رو کثیف کردیم. اگر یادت باشه دوربینی که کار گذاشته بودیم ضبط کرده بود که امام جمعه ی قم و هرزت آغا و شخص امام عج آمده بودند و از آن مدفوعات خوردند و هر کدامشان به دیگر تبریک میگفت که مثل طعم این یکی از هرزت آدمه و صعم اون یکی از حرت خاتم و این یکی مال امام عجه! که امام عج فرموده بده با بچشم و بعد گفت این کار انگلیسه …
    رضا جان تقصیر انگلیسی نیست. پدر و مادر و پدر بزرگ مادر بزرگ من آدمهای احمقی و حتا بیشرفی بودند که هر کجا. BBC ادرس میداد می رفتند .. حالا تو برا آزمایش بیا به آلمانی و فرانسوی و انگلیسی و سوئیس آدرس بده بگو فردا باید برین تظاهرات مثلا جلو میدان امام در لندن یا پاریس یا سوئیس و… . تو خواهی دید که غیر از امام زمان که در ایران بهش میگن امام ج ل ق کسی نمیره. من از یک آدمی پرسیدم چرا میگین امام ج لق گفت میبرسم و بهت میگم. بعد چند روز معلوم شد که پسر یک اخوند برای تجلیق مجبور بوده تصوراتی بکنه تا ارضاء بشه . بعد دیده چه شباهتی مجبور شده اسمش را بگذاره امام ج لق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.