رئیسی، عملکردش و عدالت انتقالی” Justice Transitionnelle”

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بحث آزاد حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

رئیسی، عملکردش و عدالت انتقالی” Justice Transitionnelle”

آیا این جنایتکاران یکی پس از دیگری از بین می‌روند فراموش هم می شوند؟

نیره انصاری : حقوقدان، مشاور ارشد حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات ایران و کنشگر  حقوق زنان

فرهنگ قاسمی :    رئیس و سخنگوی حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران

جمعه ها زمان : جمعه  ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ خورشیدی، برابر با ۲۴ ماه  می ۲۰۲۴

به وقت اروپای مرکزی از ساعت ۱۹۳۰ تا ساعت ۲۲۰۰ دقیقه به وقت ایران : از ساعت ۲۱۰۰ تا ساعت ۲۳۳۰ دقیقه

به وقت شرق امریکا از ساعت ۱۳۳۰ تا ساعت ۱۶۰۰دقیقه  به وقت کالیفرنیا از ساعت 10۳۰ تا ساعت ۱۴۰۰ دقیقه

گرداننده جلسه : اسفندیار خلف، عضو نهاد راهبردی حزب جمهوری‌خواه  سوسیال دموکرات و لائیک ایران

محل برگزاری : تالار زوم همسازی ملی جمهوریخواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران

https://us02web.zoom.us/j/85385591746?pwd=NFpOVWxUWmRVV3ZnMjdneGhOL2owUT09 : لینک ورودی

در صورت نیاز به پشتیبانی با ایمیل  ما تماس بگیرید prsdliran@gmail.co

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. دوستان رنگین کمان پس از ماهها عیاب باز آمدم. این مطلب کوتاه را برای جائی نوشتم اما منتشر نکرده شاید شما منتشر کنید. و ببینید مهمترین و درستترین تجزیه و تحلیلی که تا کنون خواندم و شنیدم همین است که آدرسش را پائین همین نظر میگذارم. حتا اگر با جایگاه گوینده مشکل داشته باشم. من در تهران زندگی میکنم و یکی از مهمترین فرد فامیل ما یک پاسدار مهم است. او که از درون خبر دارد همنه ی اینها را همان چند ساعت پس از ساقط کردم بالگرد برای ما بت صدای یواشکی گفت. این آقای بیژن کیان به نظر من و نظر شخص پاسدار در یک مورد اشتباه میکند و آن اینکه ترکیه را مخصوصا وارد ماجرا کردند تا طول دادن عمدی جستجو را توجیه کنند و بعد هم درش ماندند. اینان برای این ماجرا را طولانی کردند تا آل هاشم حتما مرده باشد. آل هاشم حتما بسیاری از ماجرا را میتوانسته بگوید. اما او می بایست میمرد تا هیچکس نتواند اسراری را هویدا کند. خامنه ای از ناکارآمدی رئیسی و امیرعبداللهیان که در واقع از ناکارآمدی خودش سرچشمه میگرفت دلش خون بود بنا بر این فتوای حذفشان را صادر کرد. جالب است که اینان هر دو حتا سخن روزمره شان را خوب ادا نمیکردند برای همین طبق گفته ی آن پاسدار خامنه ای جلو تلویزیون وقتی اینان را در حال حرف زدن میدید خون دل میخورد. او میگوید آن چندنفر دیگر را هم که کشتند برای پوشش طبیعی سازی قتل این دو نفر بود و حتما خامنه ای فتوای رفتن به بهشت همشان را صادر کرده است. در پایان اگر حتا یک درصد هم احتمال داشته باشد که اسرائیل چنین کاری را کرده با هم خامنه ای و کل روحانیت و حتا مداحان و طلاب مقصر درجه یکم آن هستند. در صورتیکه اصلا این طور نیست و چنانکه این آقا میگوید خامنه ای و در نهایت کل روحانیت و مداحان و طلاب در این حذف شریک هستند. ببینید:

    news.gooya.com/2024/05/post-87143.php

    و اما ببینید این اپوزیسیون واقعا نابخرد را که نمیتواند بدور تمامیت ارضی حکومت قدرتمند مرکزی، پرچم شیروخورشید، احترام بهخ اقوام و رفع خسارات مادی و معنوی نسبت به آنها، قبول سکولاریته و حقوق بشر و دموکراسی و رفرالندوم برای نوع حکومت بدور هم جمع شوند و ائتلافی را تا رفراندوم برای نوع حکومت تشکیل دهند. من به عنوان استاد دانشگاه و ساکن جنوب تهران اعلام میکنم که جمهوریخواهم. اما در ایران حدود نیمی از مردم مشروطه خواهند. ما، جمهوریخواهان و آنها مشروطه خواهان هر کداممان به زعم یگدیگر بر حقیم و در مقابل هر یک دیگری را بلا نقلط صعف یادآوری می شویم. پس در نهایت باید بپذیریم هر دو گروه نیمی از حق را داریم و بهترین راه برای سرنگونی این نظام اسلامی از نوع ضد بشری آن احترام به یگدیگر است با نام و نشان بردن و دادن هم. در اینجا اضافه کنم که ما نمیتوانیم فدرالیته را در کشورمان بپذیرم، چرا که ما آلمان نیستیم و همسایه های ما همسایه ی آلمان نیستند…
    خوشبختانه امروز. کسی جرات دفاع از اسلام را در جامعه ندارد. نسل جدید و حتا نسل ماقبل جدید دیگر :این اسلام واقعئی نیست» را نمی پذیرد. اسلام همیناست، قرآن همین است، و جز این نیست و حتا از این نیز بدتر است. اینرا فرزند شانمزذده ساله من میگوید. چرا که واقعا چیزی برای دفاع باقی نمانده و همه ی تاریخ و صبعیتش و سربریدنهایش و غنیمت گیریها زنانش وووووو و همه توسط مقدسینش و مقدساتش را که تا کنون مثبت و عدالت و رحمت و حکمت میدانستند و میدانستیم همه رو شده و روئیت شده و خوشبختانه ما میرویم تا با این هزینه هنگفت طرحی نو را در ایران دراندازیم تا سرمشق دیگران نیز بشود. من از یک اداره دولتی مینویسم و فرصت بازخوانی ندارم. امیدوارم نوشته ام غلط کم داشته باشد.
    با احترام ایدون باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.