بیانیه جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا در محکومیت حمله به پایگاه لیبرتی در عراق

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

6dsf54gs6d54gsdg

هموطنان آزاده،

جبهه ملی ایران – آمریکا و اروپا که یکی از وظایفش پشتیبانی از حقوق انسانی بویژه ایرانیان می باشد، حمله ناجوانمردانه گروه نظامی «جیش المختار» را که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ نفر از ساکنین بی‌دفاع پایگاه لیبرتی گردیده است، بشدت محکوم می‌کند. این حمله بی تردید بدستور حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انجام گرفته و عملاً بخشی از سیاست کل جناح نظامی- امنیتی جمهوری اسلامی می باشد.

جبهه ملی ایران اروپا و آمریکا همچنین باند «رهبری مجاهدین» را در این فاجعه سهیم می داند. مسعود رجوی بی‌شک از ناتوانی سازمانش در تأمین حیات چه آنهاییکه با بی صبری در انتظار ترک لیبرتی هستند و چه آن مسخ شدگانی که گوش به فرمان وی می باشند، مطلع است. وی با این وصف حاضر نیست این جمع کمابیش ۲۰۰۰ نفره را به گروههای کوچکتر تقسیم کرده و به کشورهای اروپایی بفرستد، مبادا که بیشتر اینها هم در اروپا به او پشت کنند و افشاگری نمایند.

ما از مراجع ذیربط سازمان ملل و آمریکا،می‌خواهیم که هرچه زودتر ساکنین اردوگاه لببرتی را از عراق خارج نمایند و عزیمتشان را به اروپا و آمریکا ممکن سازند. افزون بر این جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا همه سازمانهایی را که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند، فرا می‌خواند از خواست خروج ساکنین اردوگاه ایبرتی از عراق پشتیبانی نمایند.

پاینده ایران

جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.