بحث آزاد جمعه ها: رایزنی پیرامون همگرایی جمهوری‌خواهان دموکرات و لائیک ایران (بخش اول)

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جمعه ها با شما بحث آزاد حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران
موضوع: رایزنی پیرامون همگرایی جمهوری‌خواهان دموکرات و لائیک ایران
کاظم علمداری : جامعه شناس و استاد دانشگاه
کاظم کردوانی : جامعه شناس و استاد دانشگاه
گرداننده جلسه: اسفندیار خلف، عضو نهاد راهبردی #حزب_سوسیال_دموکرات_و_لائیک_ایران
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۶ مهر ماه ۱۴۰۳

مطالب مرتبط با این موضوع :

2 پاسخ

  1. خبرنگارخانه نشین از جنوب تهران هستم
    رنگین کمانی ها بدانید ! و برای رسیدن به یک جبهه ی یکتا کمک کنید شماها که در خارج هستید به تشکیل یک جبهه ی متحد بر علیه این نظام اسلام ضد بشری اقدام نمایید. من از سر عصبانیت پراکنده ن،شته ام و خواهشم این است که شما درد مرا احساس کنید. اگر شماها که در کشورهای آزاد هستید و از آنها آنهمه دیده اید و نیاموخته اید که علی رغم گوناگونی سلیقه ها میشود تشکیل یک جبهه داد پس ما که اسیر این حکومنت جنایتکار هستیم چه کنیم !!! هان ؟؟
    آنچه را ایرانی ها باید بدانند این است که لبنانی ها اعم از مسلمان ، مسیحی ، کافر و خداپرست و…حزب الله خونخوار و پیرو علی را تحمل کردند و حتا پشتیبانی نیز نمودنند و دچار چنین مصیبتی شدند. ایرانی های خانه نشین ، خاموش و نان به نرخ روز خور بدانند که اگر به خیابان نیایند و این رژیم اسلام ضد ایرانی را برنیندازند سرانجام عاقبتی بهتر از لبنانی ها و غزه ای ها نخواهند داشت. ایرانی ها باید با برانداختن این حکومت ضد ایرانی دوباره ایرانی شوند. باید بیدار شوند و دست از این اسلام ضد بشری بشویند. جوانان باید خانواده های خود را بیدار کنند، باید شرف و ایرانیت را به خانواده های خود بیاموزند. مردم ایران با سرکار آوردن چنین رژیم ضد انسانی ای مقصر شماره یک اینهمه کشتار هستند. من زمانی که هنوز خانه نشین نشده بودم برای یکی از روزنامه هابه کشورهای همسایه میرفتم نتیجه مسافرتهایم را به دو سر دبیر روزنامه گفتم که اینها بود:
    به صورت مختصر و با تفسیر من آنها میگفتند شما ایرانی ها بزرگترین اشتباه تاریخیتان را مرتکب شده اید، شما باعث و بانی بدبختی مردم خودتان و مردم منطقه و حتا جهان شده اید. اینک دو تهدید عمده کشور و مردم و زندگی شما را تهدید میکند. اولا خمینی بود که جنگ ایران و عراق را راه انداخت. هشت ماه پیش از شروع جنگ بر علیه صدام حسین حرف زد و ارتش عراق را به سرنگون کردن صدام دعوت کرد و آنگاه صدام به ایران حمله نمود و چنین شد و… شما کشورتان را سپردید بدست ملایان و اسلامیون تا آنرا غارت کنند و تروریست پروری کنند و کردند…سرانجام شما جنگی خواهد بود که اسراییل و غرب، آمریکا و اروپا آنرا بر سر شما خراب خواهند کرد. حکومت اسلامی سرنگون خواهد شد و تازه شما با سیل تروریستهایی که خودتان از شیعیان لبنانی و فلستینی و سوریه ای و عراقی و یمنی و افغانی… ساخته اید باید دست به گریبان باشید…
    بله ای ایرانی اشتباه و غلط بزرگی که مرتکب شده ای، پدرانت و مادرانت مرتکب شده اند را باید با درایت و شجاعت و جنم لازم جبران کنی. اینک دو میلیون نفر در لبنان آواره اند، اگر از خانه بیرون نیایی و جبران اشتباهت را نکنی باید جریمه ای صد برابر و شاید هزار برابر بپردازی. پس به هوش باش !!
    خبرنگارخانه نشین از جنوب تهران

  2. حفظ نظام از اوجب واجبات است:::
    رهبر معزم انقلاب حاضرند حتا از مدفوع ترامپ، نتانیاهو و پوتین بخورند اما رژیم اسلام ضد بشر سرکار بماند و حفظ شود …
    در عین حال بله قرار است در این انتقام سخت از اسراییل به چندین دختر بچه و پسر بچه در مساجد و حسینیه ها توسط برادران حزب الله ایران و لبنان و بسیجیان هوس در کف تجاوزان مکرر اتفاق بیفتد و چندین مقعد از پسران و چندین مقعد و وژن از دختران دریده شود. و در شکنجه گاهها شکنجه و کشتار بیدریغ صورت گیرد و گروهی را برای گرفتن زهر چشم در ملع عام حالقویز کنند و انتقام سخت انجام شود و سقط شدن حزب الله لبنان و خونآشام آن حاج حسن نصرالله فراموش شود. همه ی این زر زدنها برای به فراموشی سپردن قتل رییسی و هنیه و پاسداران و جببه های مقاربت ، الطوات است… اما اسراییل قرار است تا فردا خبرهای بسیار خوبی را برای رژیم اسلام ضد بشر هدیه کند. مردم ایران بابت تحمل چنین رژیمی که اینهمه به مردم منطقه و جهان صدمه زده با فتوای خامنه ای و آیت الله های و زیر نظر قاسم سلیمانی به دختران و پسران عراقی و سوریه ای و…تجاوز شده کشتار شده جنایت شده باید پاسخگو باشند و خواهند بود. خواهیم دید ! خارج نشینانی که عوض تشکیل یک جبهه فراگیر در انقلاب زن زندگی آزادی شاه اللهی گری و چپاللهی گری و بنی صدر بازی کردند و لمپن بازی نمودند و انگشترسانی کردند باید پسخگو باشند. فحاشان و…
    من همسر یک روزنامه نگار هستم که چند شب پیش همسرم را که خودکشی کرده بود نجات دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.