این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

«انگشت درخون»

                  می زنی تو؟!

الله در خون 

آیات در خون 

مِحراب در خون

سجاده در خون 

تسبیح در خون

مُهرِ عبادت

خشکیده ازخون

آب ِ وضویش

از لَجه ی ِ خون

چشمش پُراز خون 

ریش بلندش

گلرنگ از خون              

لباده در خون

عمامه در خون

چنگال در خون

برمال ِ او خون

بر خوان او خون

نان و طعامش، 

    از لَخته ی خون

مستانه در رقص ،

ضحاک ِ خونخوار

نوشیده از خون

خون ِ هَزاران

                خون ِ شمایان

                                  در خاک ایران .

ایران ِ ویران ؟

                چون گربه بر خاک ،

تندیسی ازخون !

برخیز 

       برخیز

               چون خشم در یا

ای مرغ طوفان…..

پاریس

17/06/2021

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. به امید روزی که هواپیماهای ارتش تمامی بیوت روحانیون و مداحان و حوضچه های ضد علم را که در آن ملایان و طلبه ها و مداحان می لولند و لواط می کنند را بمب باران کنند. به امید روزی که این مردم حتا یک مداح و طلبه و آیت الله را زنده نگذارند. ای ایران بلرزه در آ ! ای مردم حالا که این چنین حماسه آفریدید دست به اعتصابی بزنید که در تاریخ نامتان بلند آوازه شود. مرگ بر اسلام مرگ بر تشیع و مرگ و نیستی بر آیت الله ها و مداحان به امید آن روز من ثانیه شماری میکنم. و خودم آماده هستم. به امید روزی بنان « قرآنسوزان» به امید روز بنام » چادرسوزان» و روی بنام «عبا و عمامه سوزان» ای ایران چقدر دوستت میدارم. و باز هم مرزگ بر اسلام و تشیع و قرآن. من خودم تا کنون سه قرآن نیمه سوز را در کوچه ها دیده ام. این کار بسیار ایرانی و پسندیده ای ست. سوزاندن قرآن پاسخی ست به بینهایت کتابهای ما را که اعراب صدر اسلام سوزاندند، مردان ما را کشتند و به دختران و زنان ما تجاوز کردند، پسران ما را به غلامی بردند. شما می توانید سخنرانی آیت الله محمدهادی معصومی قمی را در سایتها بخوانید تا ببینید این مسلمانان چگونه ما را مسلمان کرده اند!
    https://rangin-kaman.net/1393-08-16-20-53-50/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.