نه به مجازات اعدام در ایران!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بار دیگر نفرت عمیق رژیم سرکوبگر ایران نسبت به مردم کشورخودش صفحه اول رسانه های سراسر جهان را پر کرده است.

رژیم ایران برای کنترل جامعه آشفته پر غلیان، اعدام ها و محکومیت به مرگ را تشدید کرده است، به ویژه علیه دستگیر شدگان در طی تظاهرات ژانویه ۲۰۱۸ و نوامبر ۲۰۱۹.

امیرحسین مرادی دارنده مدال نقره المپیاد نجوم در سال ۲۰۱۷، علی یونسی برنده مدال طلای المپیاد جهانی نجوم در چین در سال ۲۰۱۸، نوید افکاری کشتی گیر مشهور در کشور خود و صاحب چندین عنوان قهرمانی، همه آن ها در انتظار اعدام هستند، اتهام آن ها شرکت در تظاهرات اعتراضی نوامبر ۲۰۱۹ علیه هزینه بالای زندگی. آن ها چند چهره معروف در میان هزاران نفر ناشناخته هستند.

در آخرین گزارش سازمان عفو بین الملل، “ایران: بشریت پایمال شده” آمده است:

• استفاده گسترده از شکنجه، ضرب و شتم، شلاق زدن، شکنجه با برق، آویزان کردن، اعدام قلابی، “تخته آب” (غرق کرن قلابی)، خشونت جنسی، تزریق مواد شیمیایی و عدم درمان و مراقبت پزشکی

• محاکمه غیر عادلانه صدها نفر به اتهامات بی پایه در رابطه با امنیت ملی

• صدور احکام اعدام بر اساس “اعترافات” زیر شکنجه.

رژیم ایران علاوه بر سرکوب های رسمی، از اپیدمی کروناویروس برای خلاص شدن از شر زندانیان سیاسی خود استفاده می کند.

طبق اسناد رسمی که به دست سازمان عفو بین الملل رسیده، حکومت ایران درخواست های مکرر مقامات ارشد زندان در ایران جهت دریافت منابع لازم برای کنترل شیوع کروناویروس در زندان ها و معالجه زندانیان را عمدا نادیده گرفته است. از نظر رژیم برای نابودی مخالفان سیاسی و ایجاد وحشت در جامعه، هر اقدامی جایز است.

سازمان های عضو »شبکه سندیکائی جھانی ھمبستگی و مبارزه «بار دیگر بر حمایت خود از مردم ایران و بر همبستگی خود با کارگران ایران تأکید می کنند.

ما اعمال سرکوبگرایانه و اذیت و آزارهای غیرقابل تحمل علیه معلمان، سندیکالیست ها، نویسندگان و فعالین مدافع حقوق کارگران و حقوق بشر، کردها و شهروندان عادی در ایران را قویاً محکوم می کنیم.

ما خواهان لغو همه محکومیت های غیرعادلانه و خلاف آزادی های و حقوق بنیادی هستیم. هم چنین در دوران اپیدمی ویروس کووید۱۹ خواهان آزادی بدون قید و شرط و فوری همه سندیکالیست ها و فعالین مدافع حقوق کارگران زندانی شده به خاطر فعالیت های سندیکایی اشان هستیم.

همبتسگی سوسیالیستی با کارگران ایران – فرانسه

نه به مجازات اعدام در ایران!

مطالب مرتبط با این موضوع :

4 پاسخ

  1. به نظر حقیر بحث در باره ی کرونا ویروس بسیار عالی و خوب است. اما به نظر حقیر اینکه میگویند آقای بایدن بادی از شکمش در رفته خب بله ایشون در اثر همان کرونا باد هم از شکمش در رفته، توجه کنید که حقیر می گویم باد هم، و روی این «هم» تکیه و تاکید می کنم. چرا که طبق اخباری که سربازان گمنام امام عج به حقیر داده اند، فقط باد نبوده که از مقعد ایشون به بیرون نشت کرده و گویا ایشون دیگر خوددار نیست و کنترل مقعد از دستش خارج است. حقیر در این مورد خاص تخصص تام دارم. چرا که از بچگی مرد طلب بودم و اینکه گفته شده هنگام درافتادن از شکم مادرم گفته ام یا علی، این درست است چرا که وقتی در شکم والده بدم صدای زانای مادرم را می شنیدم که بسیار قلچماق بود و نام او علی بود. برای همین از همان روز اول خواهان تفخیذ بودم و برای همین بسیار زود مقعدم پاره شد و آن پارگی همچنان ادامه دارد. پس به خاطر بهره کشی مداوم از مقعدم آنرا از حیز انتفاع انداخته ام با این حال حیز اجتماع و جماع ادامه دارد. و حال در مقوله ی اسعانت و استمالت و استبارت برای مقعد دکتر بایدن بنده سالها پیش عمامه ی افتخاری ای از دست مبارک امام زمان اروحنا له الفدا دریافت کرده که این عمامه از رسول خدا به علی مرتضی رسیده و سپس همه امامان شیعه آنرا بر سر گذاشته و تبرکش کرده اند. این عمامه مقدسه را حقیر شخصا بر نشت و فرار باد و محتویات دیگر روده گشاد و برای تسکین درد مقعد استفاده کرده ام. حتا گاهی سعید طوسی تکه ای از عمامه را لوله کرده و همچون فیتله ای آنرا به داخل مقعد حقیر فرو کرده اما کار این بچه سیزده ساله مفید فایده نبوده و تلپی به بیرون افتاده. در هر حال این عمامه ارثی پیامبر اعظم و امیر مومنان را همین امشب توسط براق امام عج برای دوست و برادر همدردم آقای دکتر بایدن می فرستم. از طریق این سایت به آقای دکتر بایدن پیشنها می کنم تا این عمامه را بو بکشد و بدان که بوی چهارده معصوم به علاوه دو، یعنی حقیر و امام امت همیشه صغیر از آن بیرون می آید. این بو حتا خوشبو تر از باد حضرت بایدن است. حضرت مهدی عج یک عمامه سبز هم که به زردی مدفوعات نوجوانان حرم آغشته است به بنده به عنوان مدال فتوت عنایت کرده اند که اگر لازم شد برای پوشک حضرت بایدن در فرصت بعدی خواهم فرستاد. این عمامه آقا هم جذب کننده بو ست هم جاذب نجاست و هم کثافت است. شاید حضرت بایدن دست از لجاجت بردارد و این حکومت عدل علی را تداوم بخشد.
    حقیر آیت الله امام السید العلی الخامنه ای از بیت، بن بست رهبری تهران

  2. .
    آقای فرهنگ قاسمی چهره مهربان شما باعث شد تا نوپشته ای را که در برگی دیگر از سایتتان نوشته بودم را در اینجا باز پخش کنم. در خبرها آمده که فرانسویها در یک بده و بستان روح الله زم را به حکومت اسلام ناب فروخته اند. کسی پرسش کرده و نوشته که «آیا دست فرانسه هم به خون زم آغشته است؟» یکی از راههای پاسخ به این پرسش همبستگی ست و فریاد تظلم است، نیست؟ شماها که اغلب در همان فرانسه و اروپا و غرب هستید، پس دست بکار شوید و در همان فرانسه بر علیه سرویسهای فرانسوی با رادیو تلویزیون و روزنامه هاشان تماس بگیرید. حتا از سرویسهای فرانسه شکایت کنید. در این کشورها دادگستریشان مستقل است. سارکووزی رئیس جمهور و وزیر و کیل سابق را محکوم و زندانی کردند. شاید اصلا دروغ باشد اما برای راستی آزمائی واجب است. حیف و دریغ از حتا یک جوانه ارجمند! همین دور خودمان می گردیم. این دین حنیف دارد بنیان ایران و ایرنیت را نابود می کند، چنانکه کرده است، و ما و شما نتوانستیم بدانیم که بهترین دستاورد کنار گذاشتن دین و مذهب است از بساط ظاهرِ «میدان بساط» و وارد گفتگو شدن است با همه ی ایرانیانی که به دموکراسی تمامیت ارضی و لائیسیته باور دارند. بدبختانه یک نفر مرد میدان نیست! ما و شما فقط به واسطه اسلام که دینی وصله ای و خارجی ست و ما در ناخودآگاهمان نمی توانیم آنرا خودی بدانیم نتوانسته ایم از به قول آرامش دوستدار از این دینخوئی هزاره ای گذر و گذار کنیم. دوستی که نظراتی را فرستاده بود و منتشر نکرده بودید مرا از نوشتن منع کرد ولی من باز هم نوشتم، شاید که دریابید. در پایان در کنار خانه ی ما در اصفهان یک خانواده بهائی هست که پیوسته مورد اذیت و آزار مسلمانان قرار می گیرد. ای آزداندیشان دین محمد اگر وجود خارجی دارید برآشوبید مقاله ای بنویسد. کاری بکنید. اگز فرانسه دستش به خون روح الله زم، به خون شاپور بختیار به خون رضا مظلومان به خون شهریار شفیق، به خونسروش کتیبه و…آلوده است چرا حتا یک نفر از میان شما فریاد نمی کند!؟ چرا عبدالکریم لاهیجی که نمی دانم، چکاره ی حقوق بشر است دست کم از دستگاهای فرانسه پرسش نمی کند. چرا فرانسه نشینان و اروپا نشینان و آمریکا نشینان فریادی برنمی آورند. واقعا خجالت آور است شما خارج نشینان بیشتر از ده میلیون هستید! چکاره اید!؟ خواهشا پاسخ دهید. امیدوارم ایمیل مرا محفوظ دارید

  3. دوست روشنبین اصفهانی! ما ایرانی ها در دروغ و در شیادی و در تقیه و کلک زنی و در تهی کردذم محتوا از حتا واژگان دست بلند به بلندی دست و پای زرافه داریم. برای همین هنر فقط نزد ماست و همانند زرافه به هنر و ناکاردانیم و عقب مانده از قافله انسانیت به دور و همینطور هم این غرور احمقانه و این ادعای بیشرمانه ی ما مایه سقط در سقوط در سقوطمان است. درست یادم نیست فکر می کنم در اکتوبر ۱۹۶۵ مهدی بن برکا را ملک حسن مراکشی با همکاری فرانسویها سر به نیستش کرد. اما هنوز که هنوز است مراکشی ها دنبال روشن کردن ماجرا هستند. شاپور بختیار را با همکاری فرانسویها کشتند، چرا که هم موی بینی فرانسویها بود و هم خطری بسیار جدی برای حکومت ضد بشر اسلام ضد حیات! البته فقط شاهپور بختیار نبود بسیاری اینچنین در فرانسه کشته شدند. اما با وجود ملیونها ایرانی خارج از کشور که همشان هم مدعی فکر و سواد و سیاست هستند یک اقدام درست و قابل روئیت و قابل بحث انجام نشد. این پسر شاه فقید که بسیار هم ایران دوست بود رضا پهلوی واقعا به اندازه ی نوردون سیهانک هم عرضه ندارد. ببینید بسیاری از مردم ایران در یک اشتباه تاریخی رفتند در خیابان و با دسیسه های خارجی و ندانم کاری محمد رضا شاه آخوند را از طویله ی مسجد بیرون آوردند، بر دوش گرفتند و سوار یک حکومت مدرن کردند و آنها، آین آیت الله و روحانیون و مداحان و طلاب بر ایران ایرانی ریدند و آنها حتا به قبر پیامبرشان و آئمه شان و قرآنشان هم ریدند. اینک این مردم که دست کم بیش از پنجاه درصدشان در زمان انقلاب یا نبودند یا بچه بودند ضد این رژیمند اما کجاست یک اندیشه ی راهنما برای خدایت این ۹۵ درصد ضد حکومت الله و قرآن و آیت های و روحانیون و مداحان جنایتکار. و در اینجا بگویم که نباید گذاشت حتا یک روحانی و مداح و طلبه قسر در رود. چرا که تحقیری که این حرامزادگان بر ایران و ایرانی و ایرن و ایرانیت روا داشتن فقط در دوران قادسیه بود که سابقه داشت. حالا یک عده بیشرف روشنفکر نما و فیلسوفنما و هنرمند نما می خواهند وانمود کنند که میشو.د مسلمان بود و انسان هم بود، میتوان مسلمان بود و ایرانی هم بود. هر ایرانی مسلمان باید از خودش در مورد چگونه مسلمان شدنش از تاریخ و حتا از وجدان خودش بپرسد. چرا مسلمان شدیم و چرا مسلمان ماندیم و چرا اینک مسلمانیم!!!!!؟؟؟؟ بله دوست نادیده ی اصفهانی در بد نجاسکده ای نامش اسلام و قرآن است و امپراطورش محمد است و دربان و میر غضبش علی است و پوی گندش بیهوش کننده است گرفتار شده ایم. اما چاره اش مطرح کردن آن پرسش بزرگی ست که کردم پ پیدا کردن پاسخی ست که خواستم. چرا چرا چرا چرا!!!؟؟؟

  4. به کسی که «به دوست نادیده اصفهانی از ایران» جناب شما که به همه ی زمین زمان و پیامبر و اسلام و قرآن ریدی! خب خسته نباشی! در زمان حتا علی و عمر و شاه و فرح و یزید هم چنین بی ادبانی پروریده نشده بودند. تو چنان کردی که ما را هم دریده نمودی! و من به عنوان جمهوریخواه صمیمیتی نسبت به خاندان پهلوی دارم و ادب رضا پهلوی که او هم جمهوریخواه شده را دوست دارم. به تو که او را با نوردون سیهانک مقایسه می کنی پیشنهاد می کنم تا فیلمهای زمان انقلاب را ببینی تا بفهمی که با چه نمک به حرامی ای شاه وطن پرست، دوست داشتنی و اما اشتباه کار و متوهم را به بیرون انداختیم! ما! ما و پدران و مادرانمان و مادر بزرگها و پدر بزرگهامان! ما! با چه دریده گی و وقاحت و نانجیبی آن مرد نجیب و البته ندانم کار را که پایانش با شروع به خودبزرگبینیش آغاز شد را گریان از کشوری که دوستش میداشت بیرون کردیم ما و پدران و مادرانمان و. مادر بزرگها و پدر بزرگهامان! ما! حالا من اگر بجای این رضا پهلوی باشم و یا تو باشی و فیلم آن روزها را ببینمی چه می گویی!؟ من میگویم مگر نمی گوئی که میخواهی من بیایم. بیا در خیابان و همان گونه که گفتی مرگ بر شاه، همان گونه گه گفتی مرگ بر این سلطنت پهلوی، همانطور که حتا به ایران و ایرانیت توهین کردیم بگوئیم: مرگ بر خامنه ای، مرگ بر حکومت اسلامی، مرگ بر اسلام، بگوئیم مرگ بر تشیع بگوئیم مرگ بر قرآن همانطور که قبر رضا شاه کبیر را ویران کردیم قبر آن حرامزاده ی بزرگ امام خیمنی را تخریب کنیم همانطور که تمامی باسوادان و فرهیختگان .و متخصصین و… را بیرون کردیم آواره کردیم ما و پدر و مادر و پدر بزرگ و مادر بزرگمان آیت الله و ملا و مداح و طلبه را بیرون کنیم و… البته که آن وقت نه تنها رضا پهلوی که همه ی کسانی را که این مردم احمق نان به نرخ روزخور و به قول تو دروغ گو و ریا کار بیرون کردند و دارند برای کشورهای دموکراتیک کار می کنند برخواهند گشت و روزگار من و تو و همه ی ایرانیان بهتر خواهد شد. وگر نه چنانکه کسی نوشته من و تو باید منتظر دلار ۳ میلیون تومان باشیم. برایت این آدرس را پیدا کردم تا مرگ بر شاه ها و سوزندان عکسها را ببینی تا اگر خواستی رضا پهلوی برگردد با من و خانواده ات و به همان تعداد ضربدر سه چرا که جمعیت ایران سه برابر شده به خیابان بیائی و قرآنها سر نیز کنیم و آتش بزنیم و مرگ بر اسلام سر دهیم و خامنه ای را با عمامه اش به دار آویزان کنیم و مداح و طلبه ای را در امنیت نگذاریم وووووو تا فردا همینطور و و
    اینم فیلم تا یادت نرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.