در برابر بیدادگری دوگانه نسبت به مردمان ایران سکوت جایز نیست

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

فرهنگ قاسمی

مبارزات من با رژیم جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست. از زمانی که این رژیم بر سرکار آمده، چه در زمینه سیاسی و چه در زمینه حقوق انسانی کوچکترین مماشاتی با او نکرده ام و نخواهم کرد.

در شرایط کنونی که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا گلوی ملت ایران را برای منافع سرمایه داری خود می فشارد و به دروغ اظهار می دارد که قصدش براندازی رژیم جمهوری میباشد نمی‌توان نسبت در بیان حقیقت و موضع‌گیری انسانی کوتاهی کرد.

این قدرت جهانی که ادعا میکنند با حاکمیت جمهوری اسلامی، – به هر دلیل که باشد – بایستی مبارزه کرد تا از پای درآید، همینطور وظیفه دارد و بایستی حتما قادر باشند، از ابزار و وسایلی استفاده کند که مستقیماً به رژیم و سران نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند نه به مردمان بی گناه که خود چهل سال است برای آزادی، دموکراسی، عدالت و استقلال علیه رژیم جنایتکار اسلامی مبارزه می کنند و قربانی می دهند. اقدام حاکمیت ایالات متحده آمریکا غیر از یک نوع بیدادگری مضاعف نسبت به مردم ایران نیست. کاری کورکورانه، ضد انسانی، یک نوع قصابی فقیران و محتاجان می باشد. آنچه که ترامپ و حاکمیت او علیه ایران به عمل می آورد در واقع جنگ اقتصادی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی نیست، بلکه علیه فقرا، بیماران، معتادان، خانواده‌های بی سرپرست، کودکان خیابانی، مادران بی شوهر که با هزار درد و رنج فرزندان خود را نان و آب می‌دهند، پدران بیکار که روز به روز در تنگنا و فشار بیشتری به سر می برند و بالاخره علیه طبقات رنجدیده و کم درآمد جامعه می باشد.

هیچکس هرگز به عنوان یک عنصر طرفدار حقوق انسانی نمی‌تواند در برابر این شرایط سکوت کند. به حکم انسانیت و طرفداری از مردمان ستمدیده ایران، این ستمکاری دوگانه نسبت به مردم ایران را به شدت محکوم می کنم و از افکار عمومی جهان و از ایرانیان انسان دوست و مخالف جمهوری اسلامی تقاضا دارم در مقابل چنین عمل جنایتکارانه دو رژیم فاسد جمهوری اسلامی و ایالات متحده آمریکا، که هر دو به دور از هرگونه عدالت و انسانیت مردمان ایران را برای منافع خود به گرو گرفته‌اند و گلوی مردم بی گناه را می فشارند، ایستادگی کنند. هم میهنان آزادی خواه، عدالت طلب و انسان دوست متاسفانه مشاهده می‌کنیم عده‌ای از اقدامات ایاالات متحده آمریکا دفاع و حتی او را تشویق به  اقدام های شدیدتری می کنند، گروه دومی از جمهوری اسلامی دفاع می کنند و گروه سومی مهر سکوت بر لب زده اند.

از آنجا که قصد جمع آوری امضا ندارم از شما تقاضا دارم اگر با مواضع بیان شده در بالا توافق دارید به هر شکلی که خود مصلحت می دانید  در برابر این بیدادگری دولت ها نسبت به مردمان ایران اقدام کنید.

فرهنگ قاسمی : رئیس کمیسیون حقوق بشر فدراسیون مدارس و دانشگاه های اروپا –  یازدهم نوامبر ۲۰۱۸

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.