درباره عضویت در جبهه ملی ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هممیهنان گرامی 

از روز گذشته و در پی “بیانیه جبهه ملی ایران “ مبنی بر برگزاری گرد همایی در روز ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ در یکی از میادین تهران , سیل حمایت و درخواست عضویت صد ها نفر از طریق ایمیل و ده ها تن با تلفن به دفتر خبرگزاری جبهه ملی ایران سرازیر شده است.هممیهنان ما از ارومیه تا سیستان و بلوچستان جویای آدرس دفاتر جبهه ملی ایران میباشند.
به آگاهی میرساند که حکومت اسلامی از سال ۱۳۹۳ از برگزاری جلسات ماهانه جبهه ملی ایران که در آخرین ۵ شنبه هر ماه در منزل ادیب برومند ,رییس فقید شورای مرکزی صورت میگرفت ,جلوگیری نموده است و متاسفانه به خاطر خفقان موجود امکان هیچگونه تجمع حتی در حد ۵ یا ۶ نفر و تاسیس دفاترنیز وجود ندارد.
با وجود این محدودیت ها جبهه ملی ایران در هر زمانی به وظیفه ملی و میهنی خود در صیانت از حقوق شهروندان و منافع ملی با بیانیه ها عمل کرده است .همچنین سایت رسمی جبهه ملی و سایت مهستان و نشریه پیام جبهه ملی ایران در داخل کشور دایر است و در حال حاضر این تنها راه تماس در داخل ایران با ملت شریف است.
اگر روزی آقای روحانی به وعده خود در دفاع از حقوق شهروندی عمل کند و یا حاکمیت مجبور به قبول خواسته های برحق ملت شود , آن گاه شاید بتوان ارتباطات بهتری با مشتاقان وعلاقه مندان به جبهه ملی ایران برقرار کرد.
در خارج از کشور نیز هواداران میتوانند با عضویت در سایتها و صفحات اجتماعی فعالان جبهه ملی ایران در جریان اخبار , رویداد ها , گردهمایی ها و جلسات محلی جبهه ملی ایران قرار گیرند.
خبرگزاری جبهه ملی ایران
۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۶
www.jebhe.net

درباره عضویت در جبهه ملی ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.