خشونت و تروریسم را محکوم می کنیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دستهای پلید و جنایتکار تروریست‌های ددمنش و کوردل بار دیگر تنی چند از هموطنان بی گناه و عزیز ما را در کر مان در روز ۱۳ دی ماه با انفجار بمب به خاک و خون کشیدند.این اقدام ضد انسانی و اسف بار موجب کشته شدن بیش از صد نفر و مصدومیت صدها نفر گردید.

جبهه ملی ایران این فاجعه خونین را به ملت بزرگ ایران به ویژه به هموطنانی که در این حادثه تلخ و هولناک عزیزان خود را ازدست داده اند تسلیت می گوید وضمن محکوم کردن شدید این جنایت هولناک،خواهان پیگیری و مجازات عاملان آن می باشد.

جبهه ملی ایران افزون بر محکوم کردن یک چنین کشتار بی رحمانه ای ،دستگاه امنیتی کشور را به خاطر نا توانی در جلوگیری از چنین ترور دهشتناک و درد آوری مسئول و مقصر می داند.

چگونه است که دستگاه های امنیتی رنگارنگ جمهوری اسلامی در سرکوب دانشجویان ،کارگران،معلمان،بانوان گرانقدر وتمام ملت ایران که با روش های مدنی و متمدنانه نسبت به شرایط ناهنجار کشور اعتراض می کنند،هیچ کم و کاستی ندارند و با روش های غیر قانونی ،مردم حق طلب و معترض ایران را مورد سرکوب شدید قرار می دهند،اما برای پیشگیری و مقابله با اقدامات جنایتکارانی که فاجعه کرمان را آفریدند عاجز و ناتوانند؟

جبهه ملی ایران بسته بودن فضای سیاسی کشور و فقدان آزادی های اولیه و ضروری برای جوامع بشری مانند آزادی احزاب،آزادی اجتماعات،آزادی مطبوعات و آزادی انتخابات و عدم امکان بروز اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز را عامل اصلی ساخته شدن بستر برای اقدامات خشونت آمیز وتروریستی در جامعه می داند.

هیات رهبری اجرائی جبهه ملی ایران

تهران-پانزدهم دی ماه 1402

مطالب مرتبط با این موضوع :

3 پاسخ

  1. جناب جبهه ملی چرا با این نوع خطاطی نوشته اید «بینیه». و اما شما هیچ اشاره ای به اسلام و تشیع نکرده اید! انگار نه انگار که اسلام و قرآن کثیف سر کار هستند! ژاله خانم وفا هم بخواند! این مومنیه مسلمانیه! و البته بنی صدریه!
    من خود روحانی زاده و از شهر قم هستم و نجاستگاه مسموم را خوب میشناسم! حکومت اسلام ضد بشر بسیار هم خوشحال است که اینهمه شهید را به بارگاه کبریائی حاج قاسم پیشکش کرده است! اینکه نادر بدیع و کامی کوشانی در مورد بچه کشی مطلب نوشته اند درمورد بچه کشی بزرگترین بچه کش علی اهریمن امام اول شیعیان است. در آنجا طبق گفته تاریخ و تکرار آن توسط امام امت و همه روشنفکران و بنی صدریها و مجاهدین خلق و کتابهای تاریخ شیعه و سنی این علی اهریمن پیشکسوت هیتلر و موسیلینی و پولپوت و استالین و چایشسکو و خمینی و خامنه ای و کلیه روحانیون از آیت الل تا آخوند و ملا و روحانی و مداح و طلبه شخصا سر بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ یهودی پیر و جوان و کودک و دختر و پسر را از یهودیان بنی قریظه بریده. باز هم طبق امام خمینی با با بریدن هر سر و جهیدن خون قربانیان بریش مبارکش این امام بزرگوار این خونخوار همه ی تاریخ بشاشتر هم میشده و در آٔمکشی مصمم تر. چندی پیش با یک بنی صدری مشاجره داشتم می فرمود جنگ جنگ است! امام علی طبق تاریخ خود شیعیان که چه اصلاحطلب و چه اصولگرا چه شیعه و چه سنی چه بنی صدری و چه مجاهعدینی در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش علی اهریمن سر ۷۵۰۰۰ نفر را بریده. شما تقسیم بر سال و ماه و هفته و روز بکنید تا ببینید علی چه خون۰واری بوده. در ضمن بروید کتاب ۲۳ سال علی دشتی را بخوانید که یک آیت الله و مورخ است و الکی نمی نویسد. فقط برای نمونه آیت الله علی دشتی علی مینویسد در کشتار یهودیان امام علی اهریمن یک بچه دختر شش ساله همبازی عایشه را که در حال خاکبازی ست صدا می زند و آن دختر بچه با شادی سرش را میگذارد در اختیار علی ابن ابی طالب این مظهر عدالت شیعیان و علی سر آن بچه را در حالی که بریش آن اهریمن میخندیده می برد. و حالا بیائید امام حسین را نگاه کنید اولا به دختر بچه ی شش ساله یزدگرد ساسانی شهربانو تجاوز میکند و چون بچه دختر است آن هیولا بیمار امام سجاد شیعیان را می زاید که از تولد تا مرگ روده ی بزرگش از شکمش بیرون بوده، برای همین نمی توانسته بنشیند و همیشه کونش هوا بوده برای همین او را سجاد یعنی سجده کننده ی مداوم مینامند. به خواطر نشیمنش و روده ی بزرگش که بیرو.ن بوده. بعد علی اکبر را که ۱۳ سالش است میبردش به جنگ و به کشتنش میدهد، اما دست بردار نیست بچه شش ماهه اش علی اصغر را سپر بلا میکند و سر دست بلند میکند و به قول خودشان به تیر حرمله اش می سپارد. حالا یک عده واقعا بیمار «روشنفکرها» و «فیلسوفها»ی احمق دارند در مورد اسلام پژوهش میکنند و خصوصا در غرب برای خودشان دکان و دسک باز کرده اند. ایرانی ها کافر هم دلشان نمی آید که مردم معتقد به جنایتکاران را بیازارند!

    1. راست میگوید این بابا. بیاینیه نوشتن شما اینهو لااله الاالله شده! ایکاش چند میلیون روحانی زاده مثل تو داشتیم. بگو کجائی من بیام دستبوست. مادرم گفت چنین چیز تو این سایت هست. اما چرا هیچکس نمی شناستش.

  2. من از شما خواهش میکنم که نظر مرا و مارا منتشر کند. ما از ایران برای مشترک شدن از نظر امنیتی مشکل داریم.
    من روحانی زاده از قم را میشناسم. ما دهها نفر شناخته شده و شاید هزار نفر ناشناخته هستیم.
    اینرا باید به مردم رخوت زده و در خواب ایران گفت! کسانی میدانند که میگویند من فرزند یک روحانی ۸۷ ساله هستم و او و مادرم نمرا عاق کرده برای اینکه قرآن را در مسترح انداخته ام و چهار نفرین کرده هم به چهارده جنایتکاری که پدرم آنها را ۱۴ رمعصوم مینامد. بله در خانه نشسته ام و می گویم لنگش کن! اما ای مردم باید بیدار شویم. مردم کره جنوبی در سالهای ۱۳۵۹ به مدت بیش از ده سال خیابانها را غرق کردند! حتا برای شاشیدن با خودشان سطل آورده بودند و شب و روز در خیابان ماندند. کره جنوبی در سال ۱۳۵۷ از ایران بسیار عقب تر بود! ما مردم احمق آیت الله و ملا و آخوند و طلبه و ملائی را با سلام و صلوات سر کار آوردیم که خودشان سر منبر ۱۳۵۷ سال گفته بودند که پیامبرشان بچه باز و تفخیذ کار است و با عایشه سه ساله تا شش ساله تفخیذ کرده و در شش سالگی او را به مسلخ رختخواب برده. شبها در کوچه های مدینه می گردیده و با دست کم ۹ زن جماع میکرده. آنها از علی ای به عنوان مصدر عدالت حرف می زدند که بیش از هزار نفر از یهودیان بنی قریظه از کودک تا پیر و جوان و زن و مرد را سر بریده و در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش بیش از هفتاد و پنج هزار نفر را از یهودیان و مسیحیان و بودائیان و زرتشتیان و کافران را از هر جنس و از هر سن و سال سربریده. آنها از امام حسینی حرف زده بودند که دختر بچه ۶ ساله یزدگرد ساسانی، شهر بانو را به غنیمت گرفته و به او تجاوز کرده و سیدهای ما همگی با افتخار از تجاوززادگان شهربانو و امام حسین و دیگر دختر بچه های غنیمت گرفته توسط سربازان محمد هستند و…عربهای مسلمان تاریخ و تمدن ما و مردم منطقه و هند و آفریقا و هر کجا که توانستند را تخریب و تاراج کردند و…همه اینها را روحانیون بر منابرشان گفتند و ما مردم احمق از چپ و راست و «روشنفکر» و « فیلسوف» و « شاعر» و «هنرمند» و « خواننده» و «نوازنده» و بازاری و بقال و بساز بفروش و…همگی شدیم دستبوس و حتا دستلیس و حتا حتا خ..ا یه لیس خمینی و اسلام و روحانیت و مداح و طلبه و نمادش هم خمینی و آنها را نشاندیم بر قدرت. بعد یک عده احمق و بیسواد حالا که بیدار شده اند به جای انتقاد از پدر و مادر و پدر بزرگ و مادر بزرگ خودشان و عمو و عمو بزرگ خاله و عمه و خلاصه دو نسل قدیم. هی یقه پاره میکنند که تقصیر انگلیس است و تقصیر غرب است. و عجبا که همشان هم در حال فرار به غرب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.