آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

حجاب بی حجاب شعار زنان مبارز در ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

امین بیات

 در روزهای اول انقلاب 57 مسئله حجاب اجباری در دستور کار نظام ضد زن جمهوری اسلامی قرار گرفت.

قبل ازآن درافغانستان حجاب اجباری بود و صورت زنان را درکیسه سوراخ دار پنهان بودکه  توسط طالبان و دولت بصورت قانونی اجرا میشد و در  عربستان سعودی  قانون حجاب اجباری  لغو گردید و پوشش  زنان را  به  رسمیت شناختند، درحقیقتت هر دوی این کشورها افغانستان و عربستان رژیمهای دست نشانده توسط امپریالیسم آمریکا اداره میشدند، در یکی رفع حجاب اجباری و در دیگری حجاب اجباری و قانونی بود.

اعتراضات زنان مبارز در افغانستان نسبت به قانون حجاب اجباری نشانه شجاعت  و آزادیخواهی آنان بوده  است و اما زنان ایران که در  تظاهرات ضد حجاب در سال اول انقلاب در  تهران شرکت  کردند  و مورد  بی مهری  و  عدم توجه و پشتیبانی سازمانهای سیاسی قرار گرفتند، و همچنین حزب الله متحجر نیز  تظاهرات  زنان  را  سرکوب  کرد بماند که رو سیاهی برای کلیه سازمانهای بنام آنروز هنوز مانده است  یعنی ” از ماست که بر  ماست”، آن روزگاران همه بفکر کسب قدرت و مقام و ثروت بودند از”جبهه ملی” ، “ملی مذهبی”  بازرگان  و…گرفته تا   “فدائیان خلق و”مجاهدین خلق” همه دراین جنایت شریک هستند، ودیدیم که وقیحانه و عقب مانده درخدمت اهداف خمینی  کمر به نابودی نیمی از جامعه  که زنان باشند در آنروز  بستند و عمل نابخردانه آنها  کل جامعه را  به شرایط امروز کشانده است که دار و دسته ی علم الهدا، رئیسی قاتل و دیگر آخوندهای مزدور قم و مشهد خود در فساد مطلق فرو رفته اند ، و بخود اجازه میدهند که که دست بهر جنایتی بزنند.

دراسفند ماه سال 57 خمینی مزدور سرمایه و ضد زن و ضد ایرانی دریک جمع طلبه های مفت خور و سربار جامعه گفت”زنان اسلامی باید با حجاب اسلامی بیرون بیایند، نه اینکه خودشان را بزک کنند.” 

با بیان این سخنان سخیف خمینی  تظاهرات اعتراض آمیز  زنان  در تهران بصورت خود  جوش بر گزار شد،  شعار آنها  -“حجاب پاکی نمی آورد.” – “حجاب هر کس در نهاد اوست.”-“زنان و مردان باید آزاد باشند.”و حتی کار کنان هواپیمای ملی نیز به این فرمان خمینی معترض بودند. و شعار آنروز مزدوران خمینی  ” روسری یا تو سری ” بود.

 تظاهرات زنان  در 17 اسفند سال 57  یکی از مهمترین رویداد  تاریخ  جنبش  زنان در ایران بشمار  میرود،  در  آن تظاهرات تقریبا ده هزار زن و مرد دانشگاهی  از مدارس و ادارات شرکت کردند.

خمینی دراین مقطع از تاریخ روز 8 مارس روز زن را بی اعتبار اعلان نمود و بجای آن روز تولد دختر “پیامبر” را روز زن نامید.

خمینی ضد ایرانی و ضد زن در سال 59 از دولت دست نشانده خود یعنی دولت بنی صدر انتقاد کرد که چرا  هنوز آثار و نشانه های شاهنشاهی در ادارات از بین نرفته است  وی از بنی صدر مذهبی ضد زن خواست که طی ده روز ادارات را اسلامی کند،  این دستور در 16  تیر ماه 59 از سوی ” شورای انقلاب” به  ریاست مزدوری  بنام بنی صدر تصویب شد و به ادارات ابلاغ گردید ، ” خانم ها بدون پوشش اسلامی حق ورود به ادارات را ندارند.

و بعد از آن کثیف ترین بخش زنان باحجاب بفرمان دولت وقت که همین خواهران زینب باشند را که خود از همه فاسد تر بودند و عقده ای روانه خیابانها برای کنترلی حجاب اجباری کردند با مشتی پاسدار فاسد مسلح.

 بنظر من  زنانیکه در جریانات مذهبی  فعالیت میکنند چه با حجاب و چه بی حجاب سیاست ضد زن حکومت را حمایت میکنند، خود ارتجاعی و عقب مانده اند و گر نه چرا برای رهائی از قید و بند قوانین اسلام ارتجاعی چرا آزاد نیستند و مستقل عمل نمیکنند و علیه حجاب اجبار اقدامی اصولی انجام نمیدهند.

 گشت ارشاد این روزها توسط ماموران تروریست و مسلح پاسدار  و بدستور رئیسی قاتل در خیابانها مزاحم  زنان میشوند، تحت نام “عفاف و حجاب” نامگذاری روزی توسط دولت مرتجع و قاتل رئیسی  در هفته ای که گذشت شاهد فشارهای بسیار سنگین و خشمگین برای تحمیل حجاب اجباری به زنان  در شهر های مختلف و بخصوص در تهران آغاز گردیده  و توسط ” وزارت ارتباطات و  فن آوری” حتی بخشنامه  کرده اند و  در خواست  “تسریح فیلترینگ” هوشمند برای جلو گیری از افزایش ” بی بند و باری” در جامعه بگفته این مزدوران مطرح شده است.

تعداد بیشماری از زنان و دختران ایرانی با انتشار عکسهائی از خود درحال نشان دادن علامت انگشت ثبابه به کمپین عفاف و حجاب اعتراض خود را به تشدید فشار ها علیه زنان نشان داده اند.

https://news.gooya.com/2022/07/post-66141.php

درسال 2020 موسسه ای بنام “گمان” در ایران اعلان نمودکه 72% مردان ایرانی مخالف حجاب  اجباری هستند، و 15%  موافق و 58% هیچگونه  اعتقادی به حجاب اجباری ندارند، و هر سال تقریبا 5 % از کسانیکه به حجاب اجباری اعتقاد دارند کاسته میشود، و حتی در شهر های مذهبی مانند قم و مشهد بیشتر مردم و بخصوص  زنان با حجاب اجباری مخالفند.

اما طبق گزارشات خود رژیم در شهر های قم و بخصوص در مشهد توسط خانواده علم الهدا  و رئیسی قاتل خانه های عفاف (فاحشه خانه)  دایر گردیده است و بقولی پنچهزار فاحشه تحت نام صیغه برای خانواده علم  الهدا و رئیسی قاتل به سر پرستی همسر و دختر علم الهدا سرویس به عربها داده و در آمد کسب میکنند.

 با حمایت  و تظاهرات علیه قوانین ارتجاعی “عفاف و حجاب ” از زنان و دختران هموطن خود پشتیبانی کنیم.

10.07.2022

Amin.bayat@googlemail.com

https://Facebook.com/amin.bayat.9

https://ranfin-kaman.net

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.