بازهم «هزار آفرین»:شما هم اگر به جای من بودید ،‌همین کار را می‌کردید

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

168676_336

هنگامی‌که خبر راخواندم با وجودی که به انگیزه‌ی زادروز پیامبر اسلام تعطیل رسمی بود ، از کودک 5/2 ساله‌ی « امید امیدآفرین » خواستم تا هم‌راه والدین به « مهدکودک » ( کودکستان ) بیاید تا جایزه‌ی « هزارآفرین زرین » را به او بدهم . دلیل دریافت این هزار آفرین در روز جشن این بود :

معاون برنامه‌ریزی و معاون نظارت راهبردی وزیر ارتباطات یا باید گفت : مهم‌ترین معاونت وزارت ارتباطات ، در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس که آیا در سال آینده به شبکه‌ی ملی اطلاعات بودجه اختصاص پیدا خواهد کرد ، گفت : « من خبر ندارم » .

وی درپاسخ به این پرسش که آیا دراعتبارت برنامه‌ی ششم توسعه ، بخشی از آن به شبکه‌ملی اطلاعات اختصاص پیدا خواهد کرد ، گفت : « این موضوع را از مجری طرح سئوال کنید . من کسی هستم که آب می‌آورم و آب توزیع می‌کنم . مسئول بودجه کل ICT کشور در سازمان مدیریت ، بودجه ها را نهایی می‌کند و ایشان آخرین اطلاعات را دارند » .

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در پاسخ به این پرسش که معاونت‌های برنامه‌ریزی ، بودجه‌ها را پیشنهاد و تخصیص می‌دهند و اگر اعتباری برای پروژه‌ای در نظر گرفته شده باشد، در جریان هستند ، گفت : « بحث ما اصلا بیرونی نیست و اطلاعات بودجه را روی سایت [ دیدارگاه / تارنما )‌ می‌گذاریم و تمام اطلاعاتی که من دارم ، روی سایت [‌دیدارگاه / تارنما )‌ موجود است .

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات در پاسخ به این پرسش که سمت خود را در وزارت ارتباطات بفرمایید ، گفت : «‌ من وظیفه‌ی خاصی در وزارت ارتباطات ندارم » .

آیا حق نمی‌دهید که به خاطر این « کاربزرگ » ، روز تعطیل « امید امید‌آفرین » را هم‌راه والدین به « مهدکودک » احضار کنم و یک ستاره‌ی زرین « هزار آفرین » به کارنامه‌‌ی پرستاره‌اش بچسبانم ؟!

سه‌شنبه 8 دی‌ماه 1349 (‌برابر با زادروز پیامبراسلام ) ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.