اتحاد استراتژیک دو  «سلطان»

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

1405614_733

به دنبال دیدار اخیر اردوغان سلطان ترکیه از عربستان سعودی ، اعلام شد که دو کشور وارد یک « اتحاد استراتژیک »      ( راهبردی ) شده‌اند .

نخستین نتیجه این اتحاد شوم ، اعدام آیت‌الله العظمی شیخ نمر هم‌راه با کمابیش 50 تن دیگر و نیز تشدید حملات ارتش نوعثمانی ترکیه به کردها است .

اتحاد دو حکومت واپس‌گرای سلطان رجب‌طیب اردوغان و سلطان سلمان بن‌عبدالعزیز آشکارا علیه ملت ایران و شاخه‌های تباری و فرهنگی ملت ایران است .

مردم بحرین ( بحرین کرانه‌ای و نیر بحرین جزیره ) از نظر تباری ، تاریخی ، فرهنگی و مذهبی وابسته به ملت بزرگ ایران‌اند و کردها نیز در هر کجای جهان که هستند ، از نظر تباری ، فرهنگی و تاریخی با دیگر مردم ایران یگانه و هم‌خانمان اند .

یورش آشگار سلطان‌نشین ترکیه و سلطان‌نشین عربستان ، به تیره‌های تباری و مذهبی وابسته به ملت بزرگ ایران ، نمی‌بایست و نمی‌تواند بدون پاسخ باقی بماند .

این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی از فرط « نرمش » برابر 1 + 5 به حالت « خمش کامل » رسیده است و با هر دو دست می‌‌کوشد تا چشم‌های خود را بر روی این حقایق عریان ببندد .

وزارت امورخارجه‌ی جمهوری اسلامی که بر اثر « نرمش‌» بسیار توان راست کردن قامت خود را از دست داده است ، هنوز در پی « بهبود روابط » با عربستان است و هنوز سلطان عثمانی را متحد استراتژیک می‌نامد . هنوز گاز ارزان و کمابیش مفت برای کشتار بیش‌تر هم‌میهنان و هم‌خانمان کرد به سوی اردوگاه « سلطان »‌ روان است و هنوز قرار است برای تامین بخشی از کسر بودجه‌ی «سلطان حجاز » چند ده هزار تن به عربستان اعزام شوند و چند صد جنازه تحویل بگیرند .

آقایان : شما توان اداره‌ی کشور را در زمان‌های سخت ندارید ؛ شما ناخدای قایق‌ در دریاچه‌های داخلی هستید ، نه ناخدای دریاهای توفانی و ژرف . پیش از آن که کشور را به نابودی بکشید ؛ کناره‌گیرید و اجازه دهید تا کسانی که مرد این میدان‌ها هستند ، اداره‌ی کشور را به دست گیرند . ایران نیازمند یک دولت ملی است . ایران نیازمند « یزدگرد سوم » نیست ، ایران نیاز به «‌ اسماعیل صفوی » دارد .

یک‌شنبه 13 دی‌ماه 1394 ـ‌ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.