محسن رفیق دوست: بزودی به خدمت احمدی نژاد خواهند رسید

محسن رفیق دوست: بزودی به خدمت احمدی نژاد خواهند رسید

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

محسن رفیق دوست: بزودی به خدمت احمدی نژاد خواهند رسید

محسن رفیق دوست از مسئولان اصلی سپاه پاسداران در سال‌های نخست انقلاب و از چهره های اصولگرایانِ حکومت ایران می‌گوید محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران تعادل ندارد و اصولگرایان با او همراه نیستند.

به گزارش «آمدنیوز» رفیق دوست درباره سخنان اخیر احمدی‌نژاد و بست نشینی اعتراضی یارانش در شاه عبدالعظیم به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است: بزرگترین مشخصه احمدی نژاد این است که به ولایت مؤمن نیست و با این رفتار و اعمال به دنبال اسم و رسم است.

رفیق دوست با بیان این که از اول احمدی نژاد را قبول نداشته، بر این باور است که احمدی‌نژاد تعادل ندارد.محمود احمدی نژاد روز پنج‌شنبه دوم آذرماه در گفت‌وگوی ویدئویی با سایت دولت بهار به قوه قضائیه حمله کرد و آن را ناقض قانون اساسی دانست. او در این مصاحبه گفت: اگر قرار بود دیکتاتوری قوه قضائیه داشته باشیم انقلاب نمی‌کردیم. قوه قضائیه تنها قوه‌ای است که نظارتی بر آن نیست، تنها قوه‌ای است که ۳۸ سال است کسی از آن انتقاد نکرده است.

رفیق دوست درباره این سخنان احمدی نژاد گفت: انشاالله به‌زودی خدمتش خواهند رسید. قوه قضائیه در حال تکمیل پرونده است. به‌گفته رفیق دوست اصولگرایان احمدی نژاد را از رفتارهایی که در پیش گرفته است نهی و مذمت می‌کنند.

در جریان کودتای انتخاباتی دهمین دوره ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ که منجر به اعتراضات خیابانی طولانی مدت شد، بیشتر اصولگرایان و همچنین «آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر جمهوری اسلامی به‌طور کامل از «محمود احمدی نژاد» حمایت کردند. رهبر جمهوری اسلامی ایران در آن سال گفت که دیدگاه‌های «احمدی نژاد» به او خیلی نزدیک است.

تنش بین نیروهای طرفدار «احمدی نژاد» و دستگاه قضائی ایران در روزهای اخیر شدت گرفته است. چند روز پیش از گفت‌وگوی دوم آذرماه «احمدی نژاد» با سایت «دولت بهار»، «حمید بقایی» معاون اجرایی سابق او در دوران ریاست جمهوری، «علی‌اکبر جوانفکر»، مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای او و «حبیب‌الله» جزء «خراسانی» ذیحساب نهاد ریاست جمهوری در دولت «احمدی‌نژاد» در اعتراض به اتهام های قضائی علیه آن‌ها در حرم شاه عبدالعظیم در شهر ری، بست نشستند.

«حمید بقایی» نیز ۱۸ تیرماه در مقابل خانه‌اش بازداشت و ۴ مرداد با قید وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی‌ از زندان آزاد شد. او متهم به اختلاس مالی شده و چهار جلسه دادگاه او برگزار شده است. بقایی این اتهامات را رد می‌کند.

شنبه ۴ آذر «محمدعلی پورمختار» عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ایران مدعی شد که بخشی از تخلفات مالی «حمید بقایی» به مفقودشدن چهار میلیون یورو بازمی‌گردد. او همچنین بقایی را به ارتباط با «جاسوسان» متهم کرد.

محسن رفیق دوست: بزودی به خدمت احمدی نژاد خواهند رسید

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.