محمود نبویان, با چهره این آدمخوار آشنا شوید!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

این جنایتکار پرسابقه در گفتگو با خبرگزاری حکومتی فارس آرزوی اعدام همه کسانی را دارد که به اصل ولایت فقیه اعتقاد ندارند و حتی اصلاح طلبان خودی را نیز مرتد و مستحق مجازات اعدام میداند.

از این هم فراتر میرود و خواستار خوردن آنهاست بشکلی که استخوانی و حتی غضروفی! هم از مرتدین باقی نماند مشروط به اینکه در راه ولایت فقیه و اسلام باشد.

به تاریخ خونبار اهل قلم و فرهنگ مردم کشورمان اشاره میکند و از سعید امامی یاد کرده و او را سرباز دلیر اسلام مینامد که میبایستی الگوی بسیجیان و لباس شخصی ها قرار گیرد.

بدین شکل فراخوان ادامه و طولانی تر کردن زنجیره قتل های زنجیره ای را میدهد.

 

دکتر سید محمود نبویان کیست ؟

(حجت الاسلام والمسلمین ) دکتر! سید محمود نبویان متولد ۱۳۴۴ در بابل است. در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و در دوران انقلاب ۱۳ یا ۱۴ ساله بوده و از همان نوجوانی مبارزه با مارکسیسم را شروع کرده است.

او که از شاگردان مصباح یزدی است, لقب دکتر دارد و تحصیلات خود را برای دکترای فلسفه اش مدیون حوزه ها و موسسه آموزشی و پژوهشی امامش خمینی است. او در مکتب جنایت کارترین رهبران جمهوری اسلامی تربیت شده است.

از اعضای جبهه پایداری و یکی از تندروترین اصولگرا هاست. گفته های اخیر نبویان نمادی از چهره و سیمای حقیقی جمهوری خونریز و سرکوبگر مذهبی حاکم است. این جنایتکار پرسابقه در گفتگو با خبرگزاری حکومتی فارس آرزوی اعدام همه کسانی را دارد که به اصل ولایت فقیه اعتقاد ندارند و حتی اصلاح طلبان خودی را نیز مرتد و مستحق مجازات اعدام میداند.

از این هم فراتر میرود و خواستار خوردن آنهاست بشکلی که استخوانی و حتی غضروفی! هم از مرتدین باقی نماند مشروط به اینکه در راه ولایت فقیه و اسلام باشد. به تاریخ خونبار اهل قلم و فرهنگ مردم کشورمان اشاره میکند و از سعید امامی یاد کرده و او را سرباز دلیر اسلام مینامد که میبایستی الگوی بسیجیان و لباس شخصی ها قرار گیرد.

بدین شکل فراخوان ادامه و طولانی تر کردن زنجیره قتل های زنجیره ای را میدهد.

نبویان : آدمخواری اگر در راه ولایت باشد در حکم هفتاد سال عبادت است / اسلام احکام آدمخواری را معلوم کرده

در نظر اول این گفته ها و نظرات دیگر این فیلسوف! آدمخوار مضحک میاید و اینکه این جانی پرسابقه مزاح میفرمایند. اما اینطور نیست این گفته ها دقیقا نظرات اعتقادی اوست وبا عملکرد جمهوری اسلامی این فرد در سی و چند ساله اخیر مطابقت میکند و مردم کشورمان آنها را در همین شکل و بعینه تجربه کرده اند.

اعدام دهها هزار زندانی سیاسی در دهه شصت, قتل زنجیره ای فرهیختگان آزاده در داخل کشور, ترور مخالفین سیاسی در خارج از کشور, تحمیق نوجوانان با وعده های کذایی رفتن به بهشت و فرستادن کودکان بر روی زمینهای مین گذاری شده, اعدام زندانیان عادی و ربودن رتبه اول و دوم در مقیاس و میزان اعدام زندانیان در سطح جهان, کشتار بی رحمانه و سراسری زندانیان سیاسی در تابستان سال ۱۳۶۷, سنگسار و نمایش و برگزاری اعدام های علنی در میادین و ورزشگاه ها و بسیار موارد دیگر موید این حقیقت است که حاکمان اسلامی به لطف اصولگرایانی همانند نبویان دارای استعدادهای شگرف در رشته آدمخواری هستند.

به گزارش فارس نیوز، حجت الاسلام سید محمود نبویان که اخیرا خواستار اعدام کسانی شده بود که به اصل ولایت مطلقه فقیه اعتقادی ندارند، معتقد است که می توان به روشهای دیگری چون خوردن مرتدان هم متوسل شد، همانطور که در دوران صفویه با مخالفان دین خدا انجام شده و آدمخواری اگر در راه خدا و اسلام باشد در حکم هفتاد سال عبادت است.

نبویان در گفتگو با خبرنگار فارس، قوانین کنونی در اعدام مرتدان که صرفا به کسانی محدود می شود که اعتقاد خود را به شریعت مقدس اسلام و امامان شیعه از دست می دهند را ناکافی دانسته و این جرایم را قابل تسری به عدم اعتقاد به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و امام خمینی شناخته و از سعید امامی به عنوان یکی از سربازان دلیر اسلام نام میبرد که باید الگوی بسیجیان و نیروهای ارزشی باشد.

نبویان گفت: زمانی که تشیع دوازده امامی توسط صفویه از لبنان به ایران وارد شد، شیعیان مخالفین شاه را می خوردند. کافی بود شاه اسماعیل یا شاه عباس اشاره ای کند تا شیعیان با همان لباس های درباری، مرتدی را که احیانا جسارتی کرده یا در اعتقاداتش خللی ایجاد شده زنده زنده بخورند و استخوانش را هم باقی نگذارند. امروز ما را چه شده که به اندازه آدمخواران شاه عباس غیرت شیعی نداریم؟ آیا این درست است که در تاریخ بگویند شیعیان امام خامنه ای به اندازه شیعیان شاه عباس غیرت و توحش دینی نداشتند؟

اسلام احکام آدمخواری را معلوم کرده و دنیا باید بفهمد که شیعه وحشی است و با کسی شوخی ندارد. چرا ما شیعیان امروزی نباید نشان دهیم که کماکان شیعه مرتضی علی هستیم؟

کافی است در یکی از همین هیئات مذهبی یکی دو تا مرتد را که از همین قشر سوسول های دانشگاه رفته و به اصطلاح تحصیل کرده هستند را بیاوریم و بعد از اینکه بسیحیان حسابی سینه زنی کردند و به خلسه مذهبی رفتند آنها را به میانشان بیاندازیم و بگوییم اگر شیعه حضرت عباس هستید اینها را بخورید.

خواهید دید دوبار که اینها را خوردند، دیگر کسی جرات ارتداد نمی کند و این مرض بحمدالله از جامعه اسلامی زدوده خواهد شد.

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

بهروز سورن

با چهره این آدمخوار آشنا شوید!

مطالب مرتبط با این موضوع :

2 پاسخ

  1. فکرمیکنم بهتر است در اینگونه مطالب نام شخص مورد هدف را زیر عکش در همان صفحه نخست قرار بدهید چون بیشتر مردم به خواندن تیتر ها بیشتر میپردازند تا اصل مقاله و من همه جور اسم در کنار عکس این موجود دیدم غیر از اسمش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.